no i głupia sprawa, bo zawsze sobie ceniłem MB a tu teraz mi takie niespodzianki robią mianowicie.,
1.wpłacałem i wypłacałem, super
2. kiedyś im tam muisałem wysałć scan dwodu , spoko, wysłałem i korzystałem dalej
3. kazali zmienic haslo, zmieniłem i dalej super
4. i tu sie zaczyna, ostatnio zamrozili mi sporo kasy na koncie i zarządali weryfikacji, skan dowodu osobistego i rachunków
5. wysłałem im scan dowodu, wyslałem tez jakies urzędowe pisma na moje dane, bo jestem studentem i raczej rachunków nie płace zadnych
6. oni odpisali ze dokumenty są ok, aleee... żebym załozył nowy adres maila, i zmienił jako główny, i dodatkowo zmienił haslo, oczywiscie dla mojego bezpieczenstwa, i ze po tym odblokują
7. zrobilem jak kazali,
8. odpisali że potrzebują dodatkowych dokumentów (mimo ze wczesniej odpisali że spoko, zmienisz tylko maila i haslo i odblokowujemy)
9. kase juz mam zamrozoną ponad 10 dni , i mysle ze jak znowu im cos wysle to znowu cos kolejnego wymyslą , i tak sie to będzie ciągło,
10. duży <minus> dla MB, moja sprawa jeszcze sie przeciąga, a ja nie mam dostępu do swoich srodków na koncie. przestrzegam.