>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Money Bookers - Pytanie !!!

damianczyk 0

damianczyk

Użytkownik
Wysłałem zdjęcia skanu dowodu w sprawie odblokowania konta. Ile mniej wiecej średnio się czeka na odblokowanie ??

PS: To konto Kolegi...źle wpisałdate przy wysylaniu srodkow pare razy i zablokowali.
 
gdn 0

gdn

Użytkownik
to co debil nie wie kiedy się urodził ? jak ma wafla do wysyłania to może i nie wie...

czeka sie kilka dni.
 
damianczyk 0

damianczyk

Użytkownik
to co debil nie wie kiedy się urodził ? jak ma wafla do wysyłania to może i nie wie...

czeka sie kilka dni.

pomylił Date przy tworzeniu konta najprawdopodobniej bo 5 razy wpisywał tą samą i nic dlatego wyszła lipa. . .


Swoją drogą mogli by śmiecie szybciej się uwijać z tymi odblokowaniami.
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
a ja dzisiaj chciałem wypłacić hajs to mi blokneło konto automatycznie ,mimo ze zawsze wpisywałem dobrze wszystko, wpłacałem i wypłacałem z MB wielokrotnie,
kazali mi wysałc scan dowodu osobistego i jakiegoś rachunku ,ale wysłałem im sam dowód i czekam na ich odpisanie, mam nadzieje ze hajs mi nie przepadnie
 
gutek84 93

gutek84

Forum VIP
Być może była jakaś próba włamania na Twoje konto i stąd ta prośba o weryfikację, skoro wysłałeś im skan to nie powinni robić problemów i odblokujać Ci konto
 
konradk18 0

konradk18

Użytkownik
Hmm , jakie włamanie, normalna weryfikacja , którą przechodzi coraz więcej użytkowników i jak dobrze pamiętam też dopiero przy próbie wpłaty dostałem komunikat, że konto zablokowane , więc normalna sprawa.
Skan dowodu nie wystarczy, lepiej wyślij im od razu jakiś rachunek, bo będzie się dłużyła ta weryfikacja, chodź im o zweryfikowanie adresu , a sam dowód do tego nie wystarczy.
 
kamil00 34

kamil00

Użytkownik
a mi zamkneli konto bezpowrotnie,jak ja teraz bede gral problem a zamkneli za to ze robilem przelewy kilkakrotnie z 1 uzytkownikiem
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
no i głupia sprawa, bo zawsze sobie ceniłem MB a tu teraz mi takie niespodzianki robią mianowicie.,
1.wpłacałem i wypłacałem, super
2. kiedyś im tam muisałem wysałć scan dwodu , spoko, wysłałem i korzystałem dalej
3. kazali zmienic haslo, zmieniłem i dalej super
4. i tu sie zaczyna, ostatnio zamrozili mi sporo kasy na koncie i zarządali weryfikacji, skan dowodu osobistego i rachunków
5. wysłałem im scan dowodu, wyslałem tez jakies urzędowe pisma na moje dane, bo jestem studentem i raczej rachunków nie płace zadnych
6. oni odpisali ze dokumenty są ok, aleee... żebym załozył nowy adres maila, i zmienił jako główny, i dodatkowo zmienił haslo, oczywiscie dla mojego bezpieczenstwa, i ze po tym odblokują
7. zrobilem jak kazali,
8. odpisali że potrzebują dodatkowych dokumentów (mimo ze wczesniej odpisali że spoko, zmienisz tylko maila i haslo i odblokowujemy)
9. kase juz mam zamrozoną ponad 10 dni , i mysle ze jak znowu im cos wysle to znowu cos kolejnego wymyslą , i tak sie to będzie ciągło,
10. duży &lt;minus&gt; dla MB, moja sprawa jeszcze sie przeciąga, a ja nie mam dostępu do swoich srodków na koncie. przestrzegam.
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
no i głupia sprawa, bo zawsze sobie ceniłem MB a tu teraz mi takie niespodzianki robią mianowicie.,

1.wpłacałem i wypłacałem, super
2. kiedyś im tam muisałem wysałć scan dwodu , spoko, wysłałem i korzystałem dalej
3. kazali zmienic haslo, zmieniłem i dalej super
4. i tu sie zaczyna, ostatnio zamrozili mi sporo kasy na koncie i zarządali weryfikacji, skan dowodu osobistego i rachunków
5. wysłałem im scan dowodu, wyslałem tez jakies urzędowe pisma na moje dane, bo jestem studentem i raczej rachunków nie płace zadnych
6. oni odpisali ze dokumenty są ok, aleee... żebym załozył nowy adres maila, i zmienił jako główny, i dodatkowo zmienił haslo, oczywiscie dla mojego bezpieczenstwa, i ze po tym odblokują
7. zrobilem jak kazali,
8. odpisali że potrzebują dodatkowych dokumentów (mimo ze wczesniej odpisali że spoko, zmienisz tylko maila i haslo i odblokowujemy)
9. kase juz mam zamrozoną ponad 10 dni , i mysle ze jak znowu im cos wysle to znowu cos kolejnego wymyslą , i tak sie to będzie ciągło,
10. duży &lt;minus&gt; dla MB, moja sprawa jeszcze sie przeciąga, a ja nie mam dostępu do swoich srodków na koncie. przestrzegam.

musiałeś co zrobić ze swoim kontem w moneybookers skoro masz takie sytuacje. Ja od dwóch lat korzystam z konta i żadnych problemów nie miałem, żadnych skanów czy rachunków.

Jedno mnie zastanawia: moneybookers nigdy nie prosi o zmianę hasła!!
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
musiałeś co zrobić ze swoim kontem w moneybookers skoro masz takie sytuacje. Ja od dwóch lat korzystam z konta i żadnych problemów nie miałem, żadnych skanów czy rachunków.
Jedno mnie zastanawia: moneybookers nigdy nie prosi o zmianę hasła!!
mb nigdy nie prosi o podanie hasla do weryfikacji (jak w niektórych kasynach) o zmiane hasla mogą poprosic(dla naszego bezpieczenstwa)
a ja nie zamieszałem nic, i elegancko korzystalem, sie zastanawiam czy ktoś nie próbował złamać stare haslo, tzn kilka razy zle wpisal haslo, ale chyba o tym by mi powiedzieli w mailu. póki co nadal czekam na ich odpowiedz
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
w razie pomyłki przy wpisaniu błędnego hasła moneybookers zawsze wysyła informację o błędnym zalogowaniu, w Twoim przypadku jest możliwe że ktoś próbował włamać się na Twoje konto albo co gorsza już się włamał i namieszał.
Hasło jest tylko dla użytkownika i jak nie słyszałem żeby np. kasyno poprosiło o przysłanie hasła, raczej w celu bezpieczeństwa zmieniają hasło o czym informują użytkownika danego kasyna.

Może wszystko Ci pójdzie dobrze i będziesz mógł korzystać do woli z moneyookers.
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
nie miałem dokumentów z ostatnich 3 miesięcy na swój adres , więc poszedłem na poczte, i wysłałem sobie list polecny na swoje imie i nazwisko i adres, nastepnego dnia doszedł, zeskanowałem koperte i to im wysłalem jako potwierdzenie mojego adresu. wystarczyło. konto dzisiaj odblokowali, po tylu dniach...
 
Do góry Bottom