L
10
lippton554
Użytkownik
Witam, nie uwierzycie co dzisiaj się stało... Chciałem w końcu wypłacić środki z CasinoEuro (wiem wiem, to nie firma bukmacherska) ale chodzi o procedurę wypłaty. Dałem im screena z moneybookers i skany dowodu. Na początek schody bo panowie twierdzą że skany są nieczytelne, ja oglądam, wszystko widać na tych skanach, każda dana na dowodzie jest czytelna no to do nich mówie że wszystko jest ok i prosze nie robić problemu. Cisza trwała jakieś 5 godzin... przez ten czas napisałem kilka maili kiedy mogę wypłacić. Nikt nie odpowiedział. Wchodzę na live czat i gadam z konsultantką. Ta nadal że skany są nieczytelne a ja powiedziałem że albo mi wypłacą albo zgłaszam na policje. No to ona dobrze przekaże to do działu weryfikacji. Mijają dwie godziny, dostaje maila że na moneybookers wpłynęła kasa (zwrot) 850zł (tyle wpłaciłem na ich konto). Konto zablokowali. Sęk w tym że ja do wypłaty miałem 11.200zł więc chyba im sie cyferki popie..... wiec napisałem maksymalnie wnerwiony maila że jak reszta pieniędzy nie wpłynie na konto moneybookers to policja i prokuratura. Ludzie na dajdzie spokój to jest ponad 10 kafli a oni nie chcą wypłacić. Co powinienem zrobić w takim momencie? do kogo zgłosić? jakaś firma w anglii kontroluje CasinoEuro i można napisać jakiegoś maila żeby się tym zajęli? Wiadomość ostatnią po blokadzie napisałem o 20:30 więc pewnie dopiero rano odpiszą jeśli w OGÓLE odpiszą. Ludzie przecież takie coś to na prawdę pod wyłudzenie podchodzi....