>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Logowanie intragame

P 0

pacha92

Użytkownik
Witam mam taki problem dzisiaj chcialem sobie troche pograc na koncie Intragame,otóż mam taki problem logując sie jest wszystko ok gdy juz się zaloguje wyskakuje mi taki komunikat you have been disconneted as someone has signed in with your account in another place. Please note that if this was not international,someone may have stolen your password and we suggest change in immediately. najlepsze jest to ze jak sie zaloguje to niby jestem zalogowany ale nic niemoge zrobic ani wypłacić ani grac, tyle ze co mnie śmieszy normalnie mogę Wpłacic pieniądze a z resztą nic niie mogę zrobić bo mi pokazuje że mam się zalogować gdzie już jestem zalogowany.troche tych pieniążków uzbierałem na tym koncie i chciałbym wypłacić i najlepsze jest to ze pieniądze na koncie są bo pod nickiem widze stan konta i waluta jest pisalem do nich i nic cisza jest w stanie ktos mi pomóc bede ogromnie wdzięczny Pozdrawiam
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
Witam mam taki problem dzisiaj chcialem sobie troche pograc na koncie Intragame,otóż mam taki problem logując sie jest wszystko ok gdy juz się zaloguje wyskakuje mi taki komunikat you have been disconneted as someone has signed in with your account in another place. Please note that if this was not international,someone may have stolen your password and we suggest change in immediately. najlepsze jest to ze jak sie zaloguje to niby jestem zalogowany ale nic niemoge zrobic ani wypłacić ani grac, tyle ze co mnie śmieszy normalnie mogę Wpłacic pieniądze a z resztą nic niie mogę zrobić bo mi pokazuje że mam się zalogować gdzie już jestem zalogowany.troche tych pieniążków uzbierałem na tym koncie i chciałbym wypłacić i najlepsze jest to ze pieniądze na koncie są bo pod nickiem widze stan konta i waluta jest pisalem do nich i nic cisza jest w stanie ktos mi pomóc bede ogromnie wdzięczny Pozdrawiam
Tez to mam i nic nie moge zrobic.Napisałem do supportu ale echo odpowiedzi no cóz wiecej tam juz nie zagram (od momentu zarejestrowania problem z logowaniem wystepuje dosc czesto)
 
L 24

lukiko1986

Użytkownik
W komunikacie pisze żeby zmienić ewentualnie hasło...
A jeśli to nie pomoże i jeśli parę groszy wygraliście to oni wam po prostu po dobroci podziękowali:]
Teraz takie firmy stosują wszystkie triki aby tylko zarabiać a nie tracić.
Mimo tego życzę powodzenia.
 
P 0

pacha92

Użytkownik
heh tzn. że o pieniądzach moge sobie pomarzyć hasło zmieniałem dwa czy nawet trzy razy nadal ten sam komunikat...no nic widze że nie ja sam mam z nimi taki problem Dzięki i pozdrawiam.
 
paint12 130

paint12

Użytkownik
wypłacą wam jak coś o to nie ma się co martwić... co do tego to może mają jakieś błedy na stronie i z nimi walczą napiszcie do nich maila czy cos i tyle na support z tego co wiem trzeba troche czekac na odp... kiedys chyba był ich przedstawiciel u nas na forum jak dobrze pamietam pod tym nickiem co kasyno
 
P 0

pacha92

Użytkownik
ja tez zleciłem wypłate przed tym problemem z logowaniem mniej więcej kiedy dostałeś pieniądze ? napisałem do supportu i jakimś cudem mi odpisali i niewiem czy im wierzyć ale napisali że konto napewno nie zostało zhakowane tylko mają jakąs drobną awarie i próbują to naprawić może to potrwać jeszcze kilka godzin i nie mam się martwić o środki na koncie bo napewno nie znikną...a gdy napisałem czy wypłata jest w trakcie realizacji nic od wczoraj czekam narazie zero odpowiedzi z ich strony...
 
R 62

riki

Użytkownik
Jakis czas temu miałem u nich podobny problem z logowaniem. Na LC kobieta wysłała mi linka przez którego normalnie się mogłem logować na stare hasło.
 
P 0

pacha92

Użytkownik
na lc tzn? nadal za wypłatą czekam problem caly czas ten sam na jeden e-mail odpisali na reszte juz nie ... mógłbyś dać namiary na tę kobiete albo coś ?
 
intragamepl 63

intragamepl

Użytkownik
Kłopoty na IntraGame.com - NAPRAWIONE!
Witajcie!
Dziękujemy za wiarę w nas i najmocniej przepraszamy Was za te kłopoty techniczne, które nas powaliły przez ostatnie 3 dni... Było to związane z instalacją nowych gier i poważnym bugiem, którego nie mogli szybko znaleźć nasi programiści. Obecnie wszystko jest w porządku i komunikat o błędzie, który wcześniej wyskakiwał może świadczyć rzeczywiście o utracie dostępu do konta na rzecz kogoś innego.
Przepraszamy Was najmocniej za te niedogodności i mamy nadzieję, że mimo wszystko nadal będziecie chętnie u nas grać i korzystać z tych świetnych nowych gier, które zainstalowaliśmy.
Wszystkie wypłaty są na bieżąco realizowane i żadne konto nie zostało dotknięte jakimikolwiek nieprzewidzianymi stratami.
Oprócz nowych gier już niedługo będzie dostępny specjalny bonus świąteczny, ale dla czytelników tego forum możemy zaoferować &quot;poza kolejką&quot; 50% bonusu od wpłaty powyżej 50 zł do 200 zł (maksymalny bonus: 100 zł). Żeby go otrzymać trzeba będzie do nas napisać maila na support (małpa) Intragame (kropka) com. Bonusy będą wypłacane dopiero jutro lub być może uda się je wypłacić jeszcze na nocnej zmianie :).
Nie jesteśmy kasynem widmem, nie zwijamy interesu (jak niektórzy sugerowali), nie oszukujemy ludzi (wypłacamy wszystkie wygrane środki po weryfikacji konta bardzo szybko, ale termin ich wpłynięcia na Wasze konto zależy w dużej mierze od sposoby wypłaty i szybkości banku. Ogólnie staramy się zrobić wszystko by nasi użytkownicy czuli się u nas jak na najlepszej imprezie (miejmy nadzieję, że bez kaca na koniec ;-)).
Postaramy się też w miarę na bieżąco reagować na posty na tym forum!
Powodzenia!
Tomek
Intragame
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
na lc tzn? nadal za wypłatą czekam problem caly czas ten sam na jeden e-mail odpisali na reszte juz nie ... mógłbyś dać namiary na tę kobiete albo coś ?
Problem logowania u mnie rozwiazał sie sam ???? )wszystko wróciło do normy
 
Do góry Bottom