>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Konto wielowalutowe

C 0

cocolino

Użytkownik
Ostatnio założyłem sobie konto w drugiej walucie i aktualnie mam EUR i PLN. Jest to możliwe po osiągnięciu poziomu Skrill VIP Silver. Myślałem, że będzie to polegało po prostu na możliwości odbioru przelewów w EUR i PLN bez przewalutowania na jednym koncie, ale jednak okazało się, że trzeba założyć osobne konto na drugim walucie. Więc otworzyłem drugie konto w EUR. Wszystko po to, aby unikać przewalutowania przy wypłatach od buków, którzy nie obsługują PLN. I teraz najważniejsze, moje pytanie: czy teraz muszę pisać do supportu wszystkich buków nie obsługujących PLN z prośbą o zmianę adresu e-mail mojego konta MB na to nowe? Czy da się to załatwić jakoś inaczej (szybciej)?
 
C 0

cocolino

Użytkownik
Nie wiem, czy łatwiej, ale przelewając trochę kasy przez MB ma się z tego fajne profity. Dlatego proszę o odpowiedź na moje pytanie.
 
C 0

cocolino

Użytkownik
Odpowiadam sobie sam (oraz tym, którzy będą mieli taki problem):
W takiej sytuacji należy pisać do supportu z prośbą o zmianę konta MB i wysłać mailowo standardowe dokumenty (ID i potwierdzenie adresu) oraz screen z nowego konta z widocznym adresem i danymi osobowymi.
 
M 4

michbid

Użytkownik
pytanie w temacie (mimo, że wątek już stary)
Z tego co napisałeś masz dwa konta skrill w dwóch różnych walutach. Czy one są ze sobą jakoś powiązane (choćby suma transakcji do utrzymania statusu VIP&#39;a). Chyba, że coś się zmieniło i teraz jest to załatwiane w obrębie jednego konta skrill.
 
obserwator-m 9,1K

obserwator-m

Forum VIP
Żeby mieć 2 konta skrill (PLN i inna) trzeba mieć status vip. Są one powiązane, bo na te same dane, choć inne adresy mailowe, no i pkty zbiera się jednocześnie na obu, więc i PLNy i inne dukaty nabijają Ci vipowskie punkciki
 
Do góry Bottom