Tak dla innych zainteresowanych kontaktem ze skrillem.
Dzwoniłem przed chwilą na ten numer : +44 203 514 5562
Czynny : Poniedziałek - Niedziela 9:00 - 18:00
Jest to numer stacjonarny i dzięki temu płacimy tylko 0.29/min.
W menu pod numerem 4 mamy wybór polskiego języka. Oczywiście nie ma się co spodziewać rdzennego polaka, ale Pani która odebrała telefon bez problemu znała nasz piękny język polski.
Bez żadnych e-maili, zachęcam do tego kontaktu. W 4 minuty załatwiona sprawa.
Polecam.
NieJest możliwość połączenia się z infolinią Skrill obsługiwaną z innej centrali niż ta w Anglii?
Jezeli chodzi o najtańszą cene połączenia to proponuje doładowac konto skype. Dzowniłem ostatnio do skrilla rozmawiałem prawie 15min i zapłaciłem 1złTo standardowa stawka co sie dziwic 2,44 za minute polaczenia to i tak wychodzi mniej niz 10zl....Jesli jestes vipem taka rozmowe mozesz sobie zamowic i sami odzwonia....No ale chyba malo kto jest....
https://help.skrill.com/pkb_sc_Home?l=plWitam!
Mam problem ze skrillem ponieważ przy próbie wysłania pieniędzy wyskakuje taki komunikat: "Nie możemy przetworzyć tej transakcji. Prosimy o kontakt."
Problem w tym, że na stronie nie ma żadnego maila podanego do kontaktu. Z tego co pamiętam to jeszcze jakiś czas temu można było poprzez stronę zostawić wiadomość ale teraz już tego nie ma.
Ma ktoś jakiś pomysł jak się z nimi skontaktować?
Nie wiem ile teraz się czeka na odblkowanie. Najszybszy kontakt ze skrill to telefon. Jezeli chodzi o czas na odblokowanie to kiedyś czekałem prawie 3 tyg mimo że przez tel mi powiedziedziano że następnego dnia max będzie odlblokowane. Radzę Ci zadzwonić do nich bo na email możesz naprawdę bardzo długo czekać. Jak ich będziesz męczył i wydzwaniał co chwile to myśle że szybko odblokują. Jeżeli chodzi o najtańsze połączenie z nimi to doładuj sobie skype tam płacisz 1zł za połączenie bez względu na czas trwania.W poniedziałek zablokowała mi się karta Skrill w bankomacie PKO BP, bo źle wpisałem trzy razy kod PIN. Napisałem w tej sprawie w poniedziałek wieczorem do Skrill jednak do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Ktoś wie jak długo mam jeszcze czekać? Czy nie ma na tym forum kogoś, kto mógłby przyspieszyć tę sprawę?
A czemu nie zgłosiłeś tego w pko. Na każdym bankomacie jest numer pod którym zgłasza się takie sprawy. To dużo szybsza procedura. ????W poniedziałek zablokowała mi się karta Skrill w bankomacie PKO BP, bo źle wpisałem trzy razy kod PIN. Napisałem w tej sprawie w poniedziałek wieczorem do Skrill jednak do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Ktoś wie jak długo mam jeszcze czekać? Czy nie ma na tym forum kogoś, kto mógłby przyspieszyć tę sprawę?
Ciekawe jak bank do którego należy bankomat może odblokować kartę która należy do innego właściciela ?A czemu nie zgłosiłeś tego w pko. Na każdym bankomacie jest numer pod którym zgłasza się takie sprawy. To dużo szybsza procedura. ????
Jak by mu wcieło karte to jasne że musial by isć do banku w którym wypłacał ale on tylko 3 razy błędnie wpisał pin więc odblokować może tylko i wyłącznie właciciel(bank czy skrill) karty.Warto zgłosić się do banku faktycznie potwierdzisz dane i kartę oddadza..
Zanim skrill się tym zajmie to trochę potrwa zwłaszcza że teraz mają sprawy z nettellerem
Jedyny kontakt ze skrillem to e-mail... i tak musisz kilka dni na odpowiedź czekaćCzy skrill ma jakiś nowy nr kontaktowy, pod ten który jest powyżej nie mogę się od jakiegoś czasu dodzwonić