>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<
Fortuna bonus

Konkurs na Logo Koszulki Forum - Ankieta

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Poniżej przedstawiam wszystkie nadesłane prace w konkursie na logo koszulki forum

Każdy użytkownik może wybrać maksymalnie 2 prace. Zaznaczenie większej liczby, spowoduje anulowanie wszystkich głosów danego użytkownika i brak możliwości ponownego wzięcia udziału w głosowaniu.

W konkursie mogą brać udział tylko osoby zarejestrowane przed 05.02.2015.
Ankieta trwa 15 dni.
 
benek_27 4,5K

benek_27

Forum VIP
Na samym początku podkreślam - nie jestem grafikiem i są to tylko moje uwagi :!:
Jest kilka ciekawych projektów. Niemniej można by je jakoś ze sobą połączyć, coś zmienić, ponieważ moim zdaniem każdemu czegoś brakuje.
Np. projekt numer 3. Zamiast &quot;Skorzęcin&quot; dałbym &quot;Jedziem Tam&quot; i ewentualnie z tyłu na plecach można wrzucić X-lecie Forum.Bukmacherskie.com - Skorzęcin 2015, choć niekoniecznie. No i oczywiście trzeba dorzucić na przodzie koszulki com. Zabarwiłbym też f i b na czerwono jak jest na projekcie nr 13.
Fajny jest również motyw z projektu nr 20, ale też można go jakoś doszlifować. Dorzucić Jedziem Tam (to musi być ???? ) i Forum.Bukmacherskie.Com oczywiście. Może ktoś ma jakieś pomysły jeszcze.
Ponadto fajne są motywy z Sową czy Bykiem, ale nie wiem czy to pasuje do nas tak w 100%. Nie wiedzieć czemu również stylowy imo jest projekt szósty, choć tutaj również trzeba by imo wybrać jakieś cytaty ze zlotów np. Rudy Murzyn etc. ????
Co Wy na to :?:
E: projekt 26 można z którymś zmiksować, też jest niezły.
 
Otrzymane punkty reputacji: +20
karmol2 6,8K

karmol2

Użytkownik
Zdecydowanie projekt nr. 6 jest number one. Wiele cytatów, które wzbudziły salwy śmiechu, politowanie, czy też współczucie forumka w jednym miejscu to strzał w dychę.