Odpisali mi szablonem:
Informujmey, ze rózne osoby mogą korzystać z tego samego komputera, jednak muszą posiadac odzielne adresy mailowe wraz z odzielnymi kontami bankowymi/kartami kredytowymi którymi bedą dokonywać wpłat / wypłat na swoje konta zakładów.
Posiadanie więcej niż jednego konta zakładów lub gra za pomocą różnych kont zakładów jest zabronione i grozi konsekwencjami. Oto odpowiedni punkt regulaminu.
Każdy gracz może posiadać tylko jedno konto. Zarejestrowanym graczom zabrania się dokonywania ponownej rejestracji podając inne nazwisko lub inny adres e-mail. W przypadku działania niezgodnego z powyższym postanowieniem spółka ma prawo do unieważnienia wniesionych zakładów oraz do anulowania zaksięgowanej darmowej stawki na koncie. W przypadku darmowych bonusów lub darmowych kodów na potrzeby zakładów każdy gracz może zrealizować na jedną akcję promocyjną tylko jeden darmowy bonus lub jeden darmowy kod.
W przypadku podejrzeń o manipulację lub oszustwo oraz w przypadku naruszenia warunków handlowych, a w szczególności wielokrotnego równoczesnego uczestnictwa w grach oraz wielokrotnego otwierania kont, spółka może wykluczyć danego użytkownika z dalszych zakładów lub z udziału w dalszych grach. W takim przypadku spółka wypłaci wykluczonemu klientowi kwotę będącą równowartością stanu jego konta z potrąceniem 10% opłaty manipulacyjnej pod warunkiem, że kwota z konta została uzyskana zgodnie z przepisami. Darmowo przyznana kwota na koncie lub wygrana uzyskana za pomocą darmowej stawki, które zostały uzyskane niezgodnie z przepisami, przepadają w całości. Klientom przenoszącym się z innej platformy do spółki zalicza się wniesienie pierwszego zakładu, względnie udział w pierwszej grze jako rejestrację i upoważnienie do przeniesienia istniejących należności z poprzedniej platformy.