U mnie zamkneli konto w Winpalace Begado Jackpotgrand i Grand parker , najlepsze ze miałem wszędzie konta zweryfikowane pozytywnie, ba! po weryfikacji dostalem menagera który dzwonil do mnie 3 razy gratulowal zwyciestwa, gratulowal pozytywnej weryfikacji... w Bedago zrobiłem wpłatę depozyt minimalny, w Jackpotgrand również i już od ponad 2 tygodni nic! Wielokrotnie rozmawiałem na chcacie babka mówiła ze nie moze udzielic mi zadnych informacji to najwyzsze kierownictwo podjelo taka decyzje, nastepnie babka przelaczala mnie do menagera, ten staral sie lagodzic sytuacje, ale i on nie wiedzial dlaczego zablokowali mi konto, wielokrotnie tlumaczylem ze zweryfikowano moje konto dokonalem depozytu mam w calej sieci zweryfikowane konta itd.. Dalej rozmawialem z kims z dzialu finansowego i on rowniez nie znal powodu zamkniecia konta! Mial odezwac sie ktos z tego "wyzszego" zarzadu ale nic cisza! . W kazdym z tych kasyn wyplacalem wczesniej nawet kilka razy a teraz taka sytuacjia nie wiem co mam zrobic. Takze radzę uwazac! Paranoja totalna...
P.S. Może jest ktoś zorientowany gdzie mogę napisac oficjalną skarge na grupe tych kasyn RTG? gdzie szukac pomocy, bo dogadac z nimi sie nie da, ciagle zbywanie i zaslanianie sie brakiem dostatecznej wiedzy.