>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Jak to jest z reklamacją

narosdz 46

narosdz

Forum VIP
Witam. Wczoraj moja mama zakupiła w jednym ze sklepów ze sprzętem komputerowym słuchawki Creative. Niestety słuchawki są kiepskiej jakości a buczenie podczas rozmowy przez mikrofon jest głośniejsze niż to co mówię. Ogólnie chciałem kupić lepszy headset ale mamuśka mnie wyprzedziła. Chciałbym oddać te słuchawy do sklepu i kupić coś lepszego. Czy jak pójdę z tym po dniu od zakupienia to od razu dostanę pieniądze czy będę musiał bawić się w wypełnianie papierków i czekać na przysłanie innych syfoastych słuchawek?
 
b_r_u_t_u_s 229

b_r_u_t_u_s

Użytkownik
dużo zależy w jakim stanie jest pudełko -czytaj czy dadzą rade upchnąć je komuś innemu .
jak rozwaliłeś opakowanie to pozostaje ci tylko reklamowanie.
 
b_r_u_t_u_s 229

b_r_u_t_u_s

Użytkownik
na podstawie jakości .
Ale warunek jest taki że identyczne będą grały LEPIEJ w przeciwnym razie lipa .
i na podstawie tego BUCZENIA.
miałem kilka słuchów tej firmy jaki to model ???
 
narosdz 46

narosdz

Forum VIP
Napisałem przecież, że przez ten mikrofon się nie da gadać, brat na Skypie ledwo mnie słyszy, a wszystkie opcje mikrofonu ustawione na maksa zrobiłem i dalej lipa. Na ventrilo to już w ogóle mnie nie słychać bo podobno strasznie buczy. Gdzieś słyszałem, że przez tydzień czy dwa można oddać towar do sklepu i odzyskać pieniądze, ale czy to prawda przekonam się dzisiaj bo mam zamiar iść z tym do sklepu. Są to Creative HS-390.
 
Do góry Bottom