>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Jak dobieracie Stawki ??

krecik1991 0

krecik1991

Użytkownik
Witam ponownie mam kolejne pytanie w waszą stronę jak to mówią kto pyta nie błądzi a ja jestem początkującym i trochę się gubię więc wale.
Jak dobieracie stawki do zakładów macie jakąś metodę powiedzmy ze zawsze na weekend gram kilka kuponów i czasami jest tak ze trafiam np 2/5 i jestem na plus mało ale jestem (starałem się zawsze dobierać zbliżone stawki) ale czasami nie jest tak dobrze i tafia się 3/5 i jest się na minusie. Może tutaj zapytam się zanim postawicie sprawdzacie jakoś czy buk nie zaniża kursu albo nie zawyża, bo czasami tak to jest ze łatwiej jest coś trafić po kursie 1,9 niż po 1,5 który zdaje się bardziej pewny.
 
frans 0

frans

Użytkownik
Witam ponownie mam kolejne pytanie w waszą stronę jak to mówią kto pyta nie błądzi a ja jestem początkującym i trochę się gubię więc wale.

Jak dobieracie stawki do zakładów macie jakąś metodę powiedzmy ze zawsze na weekend gram kilka kuponów i czasami jest tak ze trafiam np 2/5 i jestem na plus mało ale jestem (starałem się zawsze dobierać zbliżone stawki) ale czasami nie jest tak dobrze i tafia się 3/5 i jest się na minusie. Może tutaj zapytam się zanim postawicie sprawdzacie jakoś czy buk nie zaniża kursu albo nie zawyża, bo czasami tak to jest ze łatwiej jest coś trafić po kursie 1,9 niż po 1,5 który zdaje się bardziej pewny.

Podaj jaką sumą dysponujesz to łatwiej będzie określic stawki.
 
dj-kriss 0

dj-kriss

Użytkownik
Zawsze dobieraj stawkę pod kątem tego, ile chcesz wygrać. Jeśli sądzisz, że wygra drużyna z kursem np. 2,50 i chcesz wygrać 25zł, to stawiasz 10zł. Jeśli chcesz wygrać tyle samo, a myślisz, że wygra drużyna z kursem 1,30, to stawiasz 20zł.
 
majestic 0

majestic

Forum VIP
Proponuje gre 3 typów dziennie po kursie koło 1,5.