Witamy,
Każdy rachunek prowadzony w ramach konta Inteligo, z wyjątkiem rachunku głównego, można zamknąć samodzielnie w dowolnym momencie. Zamknięcie rachunku głównego oznacza rozwiązanie umowy konta Inteligo dlatego wymaga kontaktu z konsultantem pod numerem 0800 121 121 i przesłania dokumentu papierowego (wniosek o zamknięcie konta Inteligo).
Zamknięcie każdego rachunku wiąże się z 30-dniowym okresem wypowiedzenia, podczas którego dokonywane jest rozliczenie zaległych transakcji i dokonana powinna być spłata ewentualnych zobowiązań wobec Banku.
Po upływie okresu wypowiedzenia następuje faktyczne zamknięcie rachunku i dezaktywacja karty wydanej do zamykanego rachunku. Jeśli na zamykanym rachunku (innym niż główny) znajdują się środki w momencie zamknięcia rachunku pieniądze są automatycznie przelewane na rachunek główny. W przypadku zamknięcia rachunku głównego pieniądze są przelewane na rachunek wskazany we wniosku o zamknięcie konta (np. na rachunek w innym koncie Inteligo).
Pozdrawiamy,
Zespół Inteligo