>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Free spins in pfgames

Status
Zamknięty.
S 24

snuz123

Użytkownik
ja tam przelewam w obie strony, co ugram na pokerze jakieś drobniaki to na sloty tam można ładnie zarobić przy farcie ????
 
kamikatze 12

kamikatze

Użytkownik
a ja nigdzie nie moge przelać ????
ale za to zleciłem wypłate na neteller i mi nie cofnęło, jak w przypadku moneybookers ???? no ale nic zobaczymy co to bedzie, ja już to zostawiam w spokoju ???? dokumenty posłałem. Wypłacą to fajnie, nie to szkoda tylko czasu ???? tak bywa ???? i pewnie nie raz jeszcze tak będzie ???? niestety :/
 
kamikatze 12

kamikatze

Użytkownik
no mnie jeszcze nie zablokowali, a wysłałem chyba szybciej dokumenty niż Ty. hehe może za 5 min też mnie zablokują ????
 
M 0

mejlo

Użytkownik
Wysłałem im te skany w odpowiedzi przyszło :
&quot;We have received your order for withdrawal in connection with the above campaign. Due to the fact that we have revealed fraudlent activities from Poland related to this campaign, your order is rejected like all such orders from Poland. If you would like to debate this decision, you forward a mail to [email protected] . In this mail you have to confirm your username and declare all your personal details required to be a player at pfGames alongside documents like copy of passport, birth certificate, driver license, and an utility bill including your MoneyBookers account and IPaddress. If you have registered more than one account, please list all usernames. Likewise if you would like to continue to be a player at pfGames, say which account you would like to use. All the other accounts will be suspended.&quot;
 
radek03 90

radek03

Forum VIP
Ludzie firma ta jest wypłacalna, więc jeśli ktoś jest uczciwy i ma tylko jedno konto to kase wypłaci. Jednak ze względu na to, że zostali zasypani rejestracją fikcyjnych kont przez dzieci, które dla 2e gdyby mogły to by komuś przez internet zrobiły laskę, muszą uporządkować swój system, więc nie panikujcie i nie piszcie bezsensownych postów z zażaleniami tylko poczekajcie jak wszystkie problemy się rozwiążą i tyle.
 
kamikatze 12

kamikatze

Użytkownik
bubson ciekawe czy Ci odpisza :/ jakbys napisał, że masz problem z depozytym i prosisz o pomoc to by odpisali błyskawicznie. Mejlo to nie odpowiedx na dokumenty tylko cofnięcie Twojej wypłaty z uzasadnieniem, ja tez to dostałem i pewnie kazdy dostał, kto zlecał wypłate.
 
dudusss 138

dudusss

Użytkownik
Ja miałem ciekawą sytuację. Okazało się że ponad rok temu założyłem sobie u nich konto, nie pamiętałem o tym. Specjalnie wczoraj sprawdzałem starego maila czy przypadkiem nie dostawałem od nich wiadomości, nic nie było. Ale oczywiscie dzis wysłali...Przy wysyłaniu dokumentów napisałem oczywiście, że mam jedno konto którego nie używam od ponad roku. Ciekaw jestem jak ta sprawa się wyjaśni, bo na prawdę nie miałem żadnych zamiarów tworzenia multikont. Zapewne znajdzie się też kilka osób na forum mających podobną sytuację. Jednak z całym szacunkiem jak dla mnie firma bardzo profesjonalna!
 
rans 0

rans

Użytkownik
Właśnie cofnęli mi wypłatę , patrze a na koncie mam pieniądze .
W takim razie na całość , żeby pokazać dowód trzeba wygrać więcej !
 
X 0

xcamelx

Użytkownik
patrzcie co zrobiliscie multiaccountingowcy ... zal
We would like to draw your attention to our recent bonus campaign and inform you that we had to suspend the campaign last night due to the fact that too many new registered players abused it.
The campaign was a great success, however, we need time to sort out in co-operastion with our Casino supplier all players who did not act according to pfGames&#39;s Terms and Conditions. Any abuse like for instance opening several accounts under different identity will lead to that all deposits and winnings will be rejected and all accounts blocked.
Therefore, will all received orders for withdrawal related to this campaign be frozen till we have had time to short out all details.
It is pity that some players act like this as it also impacts players who always are conducting their playing in a fair way. It is pure stupidity to try to abuse and/or fraud today&#39;s playing system.
It might take a few weeks before we have controlled all activities and transactions. After the control the next action will will be up to the management&#39;s descion.
Your understanding for this will be very much appreciated and we will contact you when all are sorted out.
Regards,
pfGames
 
endriu 361

endriu

Forum VIP
dostałem meila od supportu że:
kampania spinów została zakończona gdyż było zbyt wiele nadużyć, zakładanie kont z różnych nie prawdziwych danych itp ... napisali że wiele osób nie stosowało się do warunków obrotu, i mają teraz burdel i minie trochę czasu zanim się ze wszystkim uporają ...
ps. ja założyłem konto wczoraj, lecz dziś jak się zalogowałem z kompa brata to już spinów u mnie nie było, szkoda !
 
B 8

bubson_

Użytkownik
Dear Player,
thank you for replying to this. Currently, all orders are taken out of the system still our investigation is done. All players like you responding urgently to this happenings, will have first priority to go through the control. So please be patient since our Casino supplier wants to check everything before we accept players from Poland again. They have received all required information from us and hopefully the control will be done within a couple of days. Please, do not make a new order before we give a notice to do so.
Thank you for playing at pfGames. It is very much appreciated.

Best regards
pfGames Support


odpisali.
 
M 0

mejlo

Użytkownik
Dear Player,
thank you for replying to this. Currently, all orders are taken out of the system still our investigation is done. All players like you responding urgently to this happenings, will have first priority to go through the control. So please be patient since our Casino supplier wants to check everything before we accept players from Poland again. They have received all required information from us and hopefully the control will be done within a couple of days. Please, do not make a new order before we give a notice to do so.
Thank you for playing at pfGames. It is very much appreciated.

Best regards
pfGames Support


odpisali.
Czyli możesz już zlecić wypłate?
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom