>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

F1 - Sezon 2007

Status
Zamknięty.
miki1910 0

miki1910

Użytkownik
Honda rozpoczyna pionierską kampanię

[center:ac8416836b]
[/center:ac8416836b]

Zespół Honda Racing F1 zaprezentował dzisiaj zupełnie nową inicjatywę w Formule 1, dzięki której chce zwrócić uwagę na kwestie związane ze środowiskiem naturalnym naszej planety. W tym celu na bolidach RA107 zamiast znaków firmowych sponsorów widoczny będzie w tym sezonie dużych rozmiarów obraz Ziemi.

Jutro uruchomiona zostanie także witryna http://www.myearthdream.com (adres ten widoczny jest na tylnym skrzydle RA107), poprzez którą każdy będzie miał możliwość umieszczenia swojego nazwiska na samochodzie, jeśli przekaże datek na rzecz ekologicznej organizacji charytatywnej. Zgodnie z koncepcją &quot;nasz samochód jest twoim samochodem&quot;, każde nazwisko utworzy mały punkt, z którego powstanie obraz Ziemi na samochodzie. Co prawda będzie je można odczytać tylko pod mikroskopem, ale dodatkowo każde nazwisko znajdzie się także na wymienionej wyżej witrynie.

Universal Music (największa wytwórnia płytowa na świecie) i Gatorade (znany napój izotoniczny produkowany przez Pepsi Colę) są pierwszymi znaczącymi markami, które stały się partnerem zespołu w tym nowym projekcie. Dotychczasowi partnerzy Hondy także entuzjastycznie podeszli do tego pomysłu i będą nadal powiązani z zespołem w sezonie 2007. Ponadto do grona partnerów i dostawców stajni z Brackley dołączyły firmy Fila, IBM, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denko, TUV i GF Agie Charmilles.

Honda będzie blisko współpracowała z ogólnoświatowymi ekologicznymi organizacjami charytatywnymi, aby rozwinąć swój już istniejący etos ekologiczny w najbardziej prestiżowych na świecie sportach motorowych. „Zmiana klimatu jest prawdopodobnie największym pojedynczym problemem, przed jakim stoi nasza planeta i F1 nie jest od niego uodporniona.” – powiedział szef zespołu Nick Fry.

„Wręcz przeciwnie uważamy, że F1 ze swoim ogromnym wizerunkiem globalnym i najnowszą technologią może odegrać istotną rolę nie tylko w zwróceniu uwagi na problem, ale możemy także przyczynić się do opracowania odpowiednich rozwiązań. FIA także dostrzega szansę dla F1 do odegrania ważnej roli w rozwoju technologii, z których w dalszej perspektywie skorzysta cała ludzkość. Dla przykładu, w 2009 roku w bolidach F1 znajdą się urządzenia odzyskujące energię, która obecnie marnuje się w czasie jazdy”.

Honda Corporation ma bogate tradycje w pionierskiej działalności na rzecz ochrony środowiska. Oto kilka przykładów:

  • W 1972 roku zaprezentowała CVCC (silnik na ładunek uwarstwiony, ang. Compound Vortex Controlled Combustion) – pierwszy na świecie silnik samochodowy spełniający normy obowiązującego w USA aktu &quot;Czyste powietrze&quot; (US Statutory Clean Air Act). Licencję na to rozwiązanie wykupiła później większość producentów samochodów w celu obniżenia emisji szkodliwych substancji do atmosfery.
    W 1976 roku Honda uruchomiła program zalesiania, sadząc ponad 250.000 drzew wokół swoich fabryk.
    W 1999 roku Honda wypuściła swój pierwszy samochód z napędem hybrydowym. Insight był pierwszym seryjnym samochodem &quot;hybrydowym&quot; dostępnym zarówno w USA jak i Europie.
    W 2006 roku Honda stała się pierwszym producentem samochodów na świecie, który wyznaczył cele dotyczące redukcji emisji CO2 dla swoich produktów i produkcyjnej aktywności.
    W 2007 roku Honda Civic GX została uznana przez Agencję Ochrony Środowiska najbardziej nieszkodliwym na świecie samochodem z silnikiem spalinowym.


Dane techniczne bolidu Honda RA107
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie: wahacze oraz popychacze aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory: Showa
Koła: BBS z kutego magnezu, przednie szerokie na 312 mm, tylne szerokie na 340 mm
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: dwie sześciotłokowe szczęki Alcon z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy: mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Honda F1
Kierownica: konstrukcja z włókna węglowego Honda F1
Siedzenie: z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeń.: sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona z systemem HANS)
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 150 litrów
Akumulator: kwasowo-ołowiowy 3Ah
Instr. w kokpicie: wyświetlacz na kierownicy Honda F1
Przekładnia: sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, siedem biegów, obudowa z włókna węglowego, mechanizm Hondy, zmiana biegów hydrauliczna
Sprzęgło: z włókna węglowego

Wymiary
Długość: 4700 mm
Wysokość: 950 mm
Szerokość: 1800 mm

Dane techniczne silnika Honda RA807E 2.4 V8
Pojemność: 2,4 litra
Rozstaw cylindrów: 90 stopni
Maksymalna moc: ponad 700 KM
Maksym. obroty: 19.000 na minutę
Mech. rozrządu: cztery zawory na cylinder; pneumatyczny system zaworów
Układ paliwowy: Honda PGM-FI
Przepustnica: elektryczno-hydrauliczna
Zapłon: Honda PGM-IG

PS. Malowanie fajne, ale podczas jazdy będzie kiczowate. Nie będzie bolid Hondy miał dynamizmu w ogóle.
 
daimler 14

daimler

Forum VIP
Panowie wiadomość to troche juz stara bo ma z tydzień albo i lepiej ! ale Polsat bedzie przeprowadzał transmisje LIVE z wyścigów !!! ????

Juz pierwsza transmisja za tydzień ! Screen (jest to wycinek programu)
z soboty na niedziele




no to czekamy i bedziemy oglądac ????
 
miki1910 0

miki1910

Użytkownik
Panowie wiadomość to troche juz stara bo ma z tydzień albo i lepiej ! ale Polsat bedzie przeprowadzał transmisje LIVE z wyścigów !!!
Ale komentatorzy raczej się nie zmienią, bo jak wiadomo TV4 należy do pana Solorza właściciela Polsatu. Kwalifikacje są na Polsacie o 10:45, więc raczej retransmisja, a powinny być na żywo pokazywane». Poza tym chciałbym, aby na żywo były pokazywane treningi, ale to raczej jest nie do spełnienia.
 
zaszkins 5

zaszkins

Użytkownik
Panowie wiadomość to troche juz stara bo ma z tydzień albo i lepiej ! ale Polsat bedzie przeprowadzał transmisje LIVE z wyścigów !!!
Ale komentatorzy raczej się nie zmienią, bo jak wiadomo TV4 należy do pana Solorza właściciela Polsatu. Kwalifikacje są na Polsacie o 10:45, więc raczej retransmisja, a powinny być na żywo pokazywane». Poza tym chciałbym, aby na żywo były pokazywane treningi, ale to raczej jest nie do spełnienia.
Noi ciesze się z tego rozwoju sprawy bo nie miałem do nich nic do zarzucenie, Skubis i Borowczyk są OK. Dobrze, że wogóle na Pacie jest bo gdyby miało to mieć TVN czy coś innego no to kupa :spokodfhgfh: No jak jest GP w Australii, Japonii czy Chinach to na Live kwali i treningów nie ma co liczyć. Z resztą i tak bym nie oglądał, chociaz wiścig obejrzę na live. Treningi na bak będa skróty, nie oczekujmy zbyt wiele.
 
W 2

wislak

Forum VIP
Panowie wiadomość to troche juz stara bo ma z tydzień albo i lepiej ! ale Polsat bedzie przeprowadzał transmisje LIVE z wyścigów !!!
Ale komentatorzy raczej się nie zmienią, bo jak wiadomo TV4 należy do pana Solorza właściciela Polsatu. Kwalifikacje są na Polsacie o 10:45, więc raczej retransmisja, a powinny być na żywo pokazywane». Poza tym chciałbym, aby na żywo były pokazywane treningi, ale to raczej jest nie do spełnienia.
Noi ciesze się z tego rozwoju sprawy bo nie miałem do nich nic do zarzucenie, Skubis i Borowczyk są OK. Dobrze, że wogóle na Pacie jest bo gdyby miało to mieć TVN czy coś innego no to kupa :spokodfhgfh: No jak jest GP w Australii, Japonii czy Chinach to na Live kwali i treningów nie ma co liczyć. Z resztą i tak bym nie oglądał, chociaz wiścig obejrzę na live. Treningi na bak będa skróty, nie oczekujmy zbyt wiele.
czemu by miala byc kupa na TVN&#39;ie
ITI robi wszystko idealnie i wg mnie to jedyna Polska TV ktora potrafi wszystko perfekcyjnie zorganizowac. Moze z F1 tez by zrobili jakies ciekawe manewry - kto wie.
 
zaszkins 5

zaszkins

Użytkownik
Zmiany regulaminu F1 w sezonie 2007

Nowy sezon 2007 już za niecały tydzień ruszy pełną parą. Grand Prix Australii ponownie otwiera sezon, ale to nie jedyne zmiany w Formule 1. Korzystając z okazji chcielibyśmy przybliżyć czytelnikom zmiany jakie wprowadziła FIA do swojego regulaminu, a które zdaniem prezydenta Maxa Mosleya mają się przyczynić do obniżenia kosztów, poprawienia konkurencyjności małych zespołów, a także poprawy całego widowiska, jakim niewątpliwie jest F1.

Silniki F1 w sezonie 2007
Silniki F1 w nadchodzącym sezonie również będą musiały przetrwać dystans dwóch wyścigów. Kara za wymianę silnika pozostanie taka sama i będzie skutkowała przesunięciem zawodnika o 10 pozycji na starcie do następnej GP. Wszystkie zespoły w sezonie 2007 muszą używać jednostek napędowych V8 o pojemności 2,4 L, z ograniczoną do 19000 liczbą obrotów. FIA w ubiegłym roku zamroziła prace rozwojowe nad silnikami na 4 lata, tak więc wszystkie zespoły będą używały w tym roku specyfikacji silników z GP Chin 2006. FIA dopuszcza zmiany w konstrukcji silnika jedynie w niewielkim zakresie.

Opony
W ostatnich kilku latach mieliśmy w F1 prawdziwą wojnę oponiarską pomiędzy dwoma konkurencyjnymi dostawcami ogumienia- japońską firmą Bridgestone oraz francuskim Michelinem. Konkurencja zawsze wpływa dobrze na rozwój technologii, a opony od zawsze decydowały o wyniku wyścigu, jako że są jedyną powierzchnią mającą kontakt z torem wyścigowym. W sezonie 2007 z F1 wycofała się firma Michelin, a jedynym dostawcą ogumienia została firma Bridgestone.
Oprócz tej formalnej zmiany, w regulaminie technicznym dotyczącym opon FIA także wprowadziła istotne poprawki. Firma Bridgestone ma obowiązek wyprodukować i dostarczyć opony o jednej konstrukcji, posiadające cztery mieszanki oznaczone jako: twarda (ang. hard), średnia (ang. medium), miękka (ang. soft) i super miękka (ang. super-soft). Przed każdym GP będą podawane dwa z pośród czterech rodzajów opon jakie będą dostarczone zespołom. Opony obydwu rodzajów będą musiały zostać użyte przez zespoły podczas wyścigu. Żeby było ciekawiej dla kibiców opony będą znakowane najprawdopodobniej białym paskiem w ten sposób, że będzie można rozróżnić, który kierowca jedzie na miękkiej mieszance, a który na twardej.
Już po wynikach przedsezonowych testów można śmiało stwierdzić, że nowe Bridgestony będą wolniejsze, co spowodowane jest twardszą mieszanką użytą do produkcji tych opon. Co więcej nowe ogumienie będzie sprzyjało kierowcom, którzy jeżdżą płynnie, a nie agresywnie.

Sesje treningowe
Od sezonu 2007 zmienia się również nieznacznie format weekendu wyścigowego. Piątkowe sesje treningowe zostały wydłużone o 50 %. Teraz każda będzie trwała 90 minut. Pierwsza będzie zaczynała się o 10 czasu lokalnego, a druga o 14.
Zmiana ta miała być pierwotnie rekompensatą dla zespołów, które zostały ograniczone liczbą testów w czasie trwania sezonu. Stąd piątkowe sesje treningowe najprawdopodobniej będą traktowe przez zespoły jako sesje testowe. FIA zrezygnowała z funkcji trzeciego kierowcy w piątki, ale równocześnie zniosła ograniczenia żywotności silnika, tzn. że mechanicy będą mogli zamontować na piątkowe sesje treningowe w bolidzie zupełnie świeży silnik, a ten który ma wytrzymać dwa wyścigi pozostawić na resztę weekendu. Używanie trzeciego kierowcy pozostawiano w gestii zespołów, ale na torze w piątek nie mogą się pojawić więcej jak dwaj kierowcy temu.

Sobotnie kwalifikacje nie ulegną zmianom. Nadal sesja kwalifikacyjna będzie się składała z trzech 15-minutowych etapów, po których odpada szóstka najsłabszych zawodników, a w ostatniej 10 najszybszych walczy o pole position z paliwem zatankowanym na wyścig.

Samochód bezpieczeństwa
W sezonie 2007 zmienią się także zasady dotyczące jazdy zawodników za samochodem bezpieczeństwa. Teraz kierowcy nie będą mogli zjechać na pit lane zanim wszyscy kierowcy nie ustawią się za samochodem bezpieczeństwa. Zmiana ta ma na celu uniknięcie zjazdów bolidów do boksów w chwili wyjazdu samochodu bezpieczeństwa na tor i powstrzymanie mieszania się z resztą stawki kierowców zdublowanych. Zdublowany kierowca, jadący między zawodnikami na bieżącym okrążeniu będzie musiał wyprzedzić całą stawkę i samochód bezpieczeństwa i zając swoją pozycję na końcu.

http://www.formula1.pl
 
miki1910 0

miki1910

Użytkownik
Z tego co mi jest wiadomo na chwilę obecną najprawdopodobniej kwalifikacje będą na żywo, ale na TV4. Apropos komentatorów to trzeba przyznać, że często się mylą, ale od czasu startów Kubicy już rzadziej. Poza tym Borowczyk zna się na wielu dyscyplinach samochodowych, o czym świadczy komentowanie przez niego np. WRC. Widać, że facet ma pojęcie o samochodach, ma też ciekawy głos jak na komentatora przystało, a że się myli to ludzka rzecz.
 
miki1910 0

miki1910

Użytkownik
Zespół Super Aguri przedstawia bolid SA07

[center:c0880f2b62]
[/center:c0880f2b62]

Po udanym programie zimowych testów dla Super Aguri Formula 1 Team, szef zespołu Aguri Suzuki wraz z kierowcami wyścigowymi Anthonym Davidsonem i Takumą Sato zaprezentował dzisiaj na torze Albert Park w Melbourne bolid na sezon 2007.

SA07 jest kontynuacją procesu rozwojowego, który rozpoczął się w wielkim pośpiechu w ubiegłym roku od pierwszego modelu zespołu – SA05. Jako że zespół istnieje dopiero od zaledwie 15 miesięcy, każda kolejna wersja samochodu stanowi znaczący krok naprzód.

SA07 jest rezultatem trwającej od ostatnich ośmiu miesięcy współpracy pomiędzy kierowanym przez głównego projektanta Petera McCoola departamentem projektowym zespołu SAF1 i centrum badawczo-rozwojowym Hondy w Tochigi (Japonia). Zimowy program testów zespołu umożliwił potwierdzenie szeregu koncepcji projektowych i przetestowanie nowego układu napędowego Hondy o zwiększonej niezawodności.

Nowy homologowany silnik Hondy jest dużym krokiem naprzód pod względem mocy i niezawodności dla SAF1 Team. Spowoduje on poprawę osiągów zespołu i zapewni mu stabilność oraz konkurencyjny silnik na okres obowiązywania nowych przepisów. Skrzynia biegów z włókna węglowego jest teraz częścią pakietu otrzymanego od Hondy. Zapewni ona większą elastyczność w rozłożeniu wagi i lepszą integrację, co przyniesie kolejne korzyści jeśli chodzi o niezawodność.

Jednym z największych wyzwań podczas produkcji SA07 było przejście z powodzeniem testów zderzeniowych FIA. Istotne zmiany musiały zostać dokonane w konstrukcji nosa, a ponadto specjaliści od aerodynamiki w zespole stanęli przed trudnym zadaniem jeśli chodzi o konstrukcję centralnego dyfuzora z tyłu samochodu. Sporo czasu poświęcono na zbadanie sposobów, dzięki którym zespół mógłby zminimalizować wpływ tylnej struktury zderzeniowej na tylną siłę dociskową. Kombinacja aerodynamicznej wydajności z napędem silnika V8 i kontrolnymi oponami Bridgestone Potenza spowodowała, że kluczowa uwaga została poświęcona na uzyskanie wydajnego docisku z tyłu samochodu.

Zimowe testy zapewniły SAF1 Team sporą ilość danych na temat charakterystyki nowych opon Bridgestone Potenza i dzięki temu zespół do każdego wyścigu będzie lepiej przygotowany niż w 2006 roku. Zespół liczy więc na ugruntowanie swojej pozycji w królowej sportów motorowych i będzie dążył do zdobycia pierwszych punktów dysponując bardziej wyczerpującym przygotowaniem do sezonu. Zwiększona niezawodność połączona z dobrym zrozumieniem opon i aerodynamicznych wyzwań wynikających z przepisów na sezon 2007 będzie kluczową siłą zespołu Super Aguri.

„Zimowy okres testów był bardzo udany dla Super Aguri.” – powiedział szef zespołu Aguri Suzuki. „Byliśmy w stanie wykonać większość zaplanowanych zadań, wliczając w to sprawdzenie wytrzymałości nowych części do SA07. Jest wiele rzeczy, których nie zdołaliśmy zrobić z powodu braku czasu lub niewystarczających zasobów, ale biorąc wszystko pod uwagę jestem bardzo zadowolony z samochodu, który mamy tutaj w Melbourne”.

„Takuma był z nami cały sezon i teraz rozumie już w pełni filozofię zespołu SAF1, jego styl i ludzi. Sądzę, że z naszym nowym samochodem zdoła osiągnąć znacznie więcej w tym roku. Anthony był kierowcą testowym Hondy przez pięć lat i wnosi ze sobą cenne doświadczenie. Mimo iż ma na swoim koncie udział w tylko trzech wyścigach F1, to jednak jestem przekonany, że ze swoją wiedzą i doświadczeniem w technicznej ocenie samochodu będzie się dobrze spisywał”.

„Mniej więcej w tym samym czasie w zeszłym roku z trudem zdołaliśmy doprowadzić na start dwa samochody. To był nas pierwszy rok i wszystko było nowym doświadczeniem dla zespołu. W tym roku byliśmy w stanie przygotować się do sezonu i wszyscy nie mogą się już doczekać pierwszego wyścigu. Liczę na udaną współpracę pomiędzy Takumą i Anthonym oraz na ich udane występy dla SAF1 Team. Będziemy starali się walczyć o punkty już od pierwszego wyścigu, a moim celem na koniec sezonu jest znalezienie się w środku stawki, co według mnie jest osiągalne”.

Dane techniczne bolidu SA07
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa
Karoseria: jednoczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów
Zawieszenie: wahacze, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory: Showa
Koła: BBS
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: sześciotłokowe szczęki AP Racing, podkładki i tarcze z włókna węglowego
Układ kierowniczy: SAF1 ze wspomaganiem
Kierownica: Specyfikacja SAF1, konstrukcja kompozytowa
Siedzenie: dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego
Pasy bezpieczeń.: Takata
Zbiornik paliwa: ATL wzmocniony kewlarem, wykonany zgodnie ze specyfikacją SAF1
Akumulator: kwasowo-ołowiowy 2,5 Ah
Instr. w kokpicie: specyfikacja SAF1
Przekładnia: półautomatyczna skrzynia biegów SAF1 Honda, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło: Sachs

Wymiary
Przedni ślad: 1460 mm
Tylny ślad: 1420 mm
Rozstaw osi: 3135 mm
Długość: 4680 mm
Wysokość: 950 mm
Szerokość: 1800 mm

Dane techniczne silnika Honda RA807E 2.4 V8
Pojemność: 2,4 litra
Rozstaw cylindrów: 90 stopni
Maksymalna moc: ponad 700 KM
Maksym. obroty: 19.000 na minutę
Mech. rozrządu: cztery zawory na cylinder; pneumatyczny system zaworów
Układ paliwowy: Honda PGM-FI
Przepustnica: elektryczno-hydrauliczna
Zapłon: Honda PGM-IG

źródło: f1wm.pl
 
zaszkins 5

zaszkins

Użytkownik
1 R. Kubica BMW 01:36.187 92
2 K. Räikkönen Ferrari 01:36.302 54
3 A. Wurz Williams 01:36.334 89
4 R. Barrichello Honda 01:36.826 82
5 P. de la Rosa McLaren 01:37.106 60
6 F. Montagny Toyota 01:37.267 73
7 T. Sato Super Aguri 01:37.389 72
8 D. Coulthard Red Bull 01:37.609 82
9 N. Piquet jr. Renault 01:38.199 32
10 S. Speed Scuderia Toro Rosso 01:38.503 69

No to jestesmy po pierwszycm dniu testów na torze Sepang w Malezji. Robert pierwszy, przejechał duzo okrążeń, ale mówił, że zaś ma problemy ze skrzynią biegów &quot;drobna usterka&quot;, miejmy nadzieje. A z Kimiego silnikiem tez ponoć nie za dobrze, bo sie przegrzewał ale wszystko pokażą nastepne dni. Dzis czołowi kierowcy nie startowali ale i tak trzeba się cieszyć z tego co jest i z niecierpliwością czekac na kolejne GP.
 
J 3,9K

jacques

Forum VIP
[center:efaf81f045] Kwalifikacje - Grand Prix Europy , Nurburgring [/center:efaf81f045]

▶ Schumacher Ralf ( Toyota ) Typ: miejsce 1-10 @ 1.60

Ralf Schumacher niemal od początku sezonu był straszliwie krytykowany za uzyskiwane wyniki . Od dwóch wyścigów młodszy z braci Schumacherów zaczął jeździć na miarę swojego talentu i wielomilionowego kontraktu . Niestety mimo , że na torze Silverstone i Many-Cours przez cały weekend prezentował się bardzo dobrze nie udało mu się jeszcze zdobyć punktów w tym sezonie . Gdzie Ralf ma przełamać tą złą passę jak nie na swoim ulubionym , domowym torze w Nurburbring ? Bolidy Toyoty prezentują się ostatnio bardzo dobrze . Sam Ralf uzyskiwał świetne wyniki w obu seriach treningowych . W pierwszej zajął 7 msc. , a w drugiej udało mu się poprawić tej rezultat i uzyskać 5 msc. Myślę , że są to mocne przesłanki by zagrać na awans Ralfa do trzeciej sesji kwalifikacyjnej .

▶ Heidfeld Nick ( BMW ) Typ: miejsce 1-6 @ 1.45

Podobnie jak Ralf Schumacher Nick wychował się na tym torze . Zna go bardzo dobrze i jak zapowiada chcę osiągnąć tu jak najlepszy wynik . Ma ku temu wszelkie szanse , bo ma świetny bolid , bardzo dobrą znajomość tego teamu oraz zapewne bardzo ofensywną taktykę teamu BMW . Wyniki w sesjach kwalifikacyjnych pokazują , że Nick nie żartuje i chce tutaj pojechać bardzo dobrze . Zajął świetne 4 msc. w 1 treningu i 9 msc. w drugim ale ja bym nie przykuwał zbytniej uwagi do tego wyniku . Szóstka dla obu kierowców BMW-u raczej jest niezagrożona , ale ja gram na Niemca bo wydaje mi się to być pewniejszy typ .

▶ Raikkonen Kimi ( Ferrari ) Typ: miejsce 1-3 @ 1.25

Co tutaj dużo pisać ? Widać , że Kimi dopasował się do nowego bolidu Ferrari oraz do opon i są tego bardzo widoczne efekty . Fin ma szanse na hattricka , bo obecnie chyba bolid Ferrari jest najszybszy a on znajduje się w najwyższej formie ze wszystkich kierowców . Żeby to osiągnąć powinien dobrze pojechać w kwalifikacjach . Z tym raczej nie powinno być kłopotów , bo Iceman zajmował w sesjach treningowych 1 i 2 msc.

Typy pochodzą z bukmachera naziemnego - wzbmilenium .
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom