Wpłaty:
Dostępne metody:
- Pay-By-Link
- BLIK
- szybki przelew
Uwaga! Wpłat na Betkonto można dokonywać wyłącznie ze wskazanego w Betkoncie rachunku płatniczego należącego do gracza.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
Wypłaty:
- Wypłatę wygranej można zlecić tylko i wyłącznie na rachunek należący do Ciebie, który został przypisany do betKonta.*
- Każde zlecenie wypłaty musi zostać zweryfikowane i zaakceptowane przez dział płatności.
*Czas realizacji uzależniony jest od banku w jakim posiadasz rachunek. Jeśli Twój bank obsługuje przelewy natychmiastowe, środki mogą trafić na konto nawet w kilka minut. W przeciwnym wypadku, środki zostaną zaksięgowane przy najbliższej sesji rozliczeniowej.
W związku z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu przed pierwszą wypłatą, możesz zostać poproszony o przesłanie skanu lub zrzutu ekranu wyciągu z konta bankowego lub potwierdzenia transakcji bankowej w formie elektronicznej. Musi on zawierać dane takie jak: imię i nazwisko gracza, numer rachunku bankowego, logo banku oraz datę wyciągu(wyciąg nie może być starszy niż 3 miesiące). Pozostałe dane mogą zostać zakryte.
Całkowity kapitał przeznaczony na natychmiastowe wypłaty ze wszystkich betKont Uczestników może być ograniczony do 50.000 zł w danym dniu kalendarzowym. Ewinner wydaje dyspozycje wypłaty w danym dniu według kolejności otrzymywania od Uczestników zgłoszeń wypłat. W przypadku gdy kapitał przeznaczony do natychmiastowej wypłaty na dany dzień kalendarzowy nie wystarczy na pokrycie wszystkich otrzymanych w danym dniu zgłoszeń wypłat, Ewinner wyda dyspozycje wypłat w terminie 7 dni roboczych, liczonym od następnego dnia, w którym Ewinner otrzymał polecenie wypłaty.
W celu wypłaty środków ze swojego betKonta na rachunek bankowy, przejdź do konta gracza, w menu wybierz opcję wypłaty. Pamiętaj, że środki możesz wypłacać jedynie na konto podane przy rejestracji. W przypadku błędnie wskazanego numeru rachunku bankowego skontaktuj się z działem obsługi klienta poprzez e-mail: [email protected] lub czat.
Każde zlecenie wypłaty musi zostać zweryfikowane i zaakceptowane przez Dział Płatności. Nie powinno to potrwać dłużej niż 24 godziny*.
Dostępne metody:
- Pay-By-Link
- BLIK
- szybki przelew
Uwaga! Wpłat na Betkonto można dokonywać wyłącznie ze wskazanego w Betkoncie rachunku płatniczego należącego do gracza.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
Wypłaty:
- Wypłatę wygranej można zlecić tylko i wyłącznie na rachunek należący do Ciebie, który został przypisany do betKonta.*
- Każde zlecenie wypłaty musi zostać zweryfikowane i zaakceptowane przez dział płatności.
*Czas realizacji uzależniony jest od banku w jakim posiadasz rachunek. Jeśli Twój bank obsługuje przelewy natychmiastowe, środki mogą trafić na konto nawet w kilka minut. W przeciwnym wypadku, środki zostaną zaksięgowane przy najbliższej sesji rozliczeniowej.
W związku z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu przed pierwszą wypłatą, możesz zostać poproszony o przesłanie skanu lub zrzutu ekranu wyciągu z konta bankowego lub potwierdzenia transakcji bankowej w formie elektronicznej. Musi on zawierać dane takie jak: imię i nazwisko gracza, numer rachunku bankowego, logo banku oraz datę wyciągu(wyciąg nie może być starszy niż 3 miesiące). Pozostałe dane mogą zostać zakryte.
Całkowity kapitał przeznaczony na natychmiastowe wypłaty ze wszystkich betKont Uczestników może być ograniczony do 50.000 zł w danym dniu kalendarzowym. Ewinner wydaje dyspozycje wypłaty w danym dniu według kolejności otrzymywania od Uczestników zgłoszeń wypłat. W przypadku gdy kapitał przeznaczony do natychmiastowej wypłaty na dany dzień kalendarzowy nie wystarczy na pokrycie wszystkich otrzymanych w danym dniu zgłoszeń wypłat, Ewinner wyda dyspozycje wypłat w terminie 7 dni roboczych, liczonym od następnego dnia, w którym Ewinner otrzymał polecenie wypłaty.
W celu wypłaty środków ze swojego betKonta na rachunek bankowy, przejdź do konta gracza, w menu wybierz opcję wypłaty. Pamiętaj, że środki możesz wypłacać jedynie na konto podane przy rejestracji. W przypadku błędnie wskazanego numeru rachunku bankowego skontaktuj się z działem obsługi klienta poprzez e-mail: [email protected] lub czat.
Każde zlecenie wypłaty musi zostać zweryfikowane i zaakceptowane przez Dział Płatności. Nie powinno to potrwać dłużej niż 24 godziny*.