bonusów nie akceptowałem, nie gram pierwszy raz
cytuję z maila kolejną odpowiedź z supportu:
-----------
"Tu Grzegorz z Działu Obsługi Klienta Eurogrand.
Piszę w celu poinformowania, że w przypadku nie otrzymania dokumentów do
weryfikacji konta w ciągu siedmiu dni od złożenia polecenia wypłaty,
zamówiona wypłata zostaje anulowana, natomist środki zawrócone na konto
Gracza.
Sytuacja, o której Pan pisze miała miejsce, gdyż nie otrzymaliśmy dotąd
odpowiedzi na wiadomości e-mail wysłane dnia 8-go sierpnia, w których były
zawarte instrukcje dotyczące przysłania dokumantów do weryfikacji konta.
Przypomne więc zatem, że dla udostępnienia konta dla polecenia wypłaty
prosimy o dostarczenie:
- obu strony aktualnego dokumentu ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy),
posiadającego adres zarejestrowany na Pana koncie do gry. Jeśli na takim
dokumencie nie ma adresu, prosimy o dostarczenie rachunku (np. za prąd) lub
wyciągu z konta bankowego, gdzie taki adres będzie się znajdował. Prosimy
tez pamiętać by kopie dokumentów były kolorowe, z widocznymi krawędziami
i wykonane w rozdzielczości umozliwiającej bezbłędne porównanie danych
Użytkownika
- kopie obu stron karty kredytowej o numerze końcowym xxxx, wykorzystanej do
złożenia depozytu (podpisaną, z widocznymi pierwszymi sześcioma i
ostatnimi czterema cyframi numeru i zakrytym kodem CVV2)
-
ręcznie podpisaną kopię dokumentu potwierdzającego wpłaty kartą
kredytową który wysłalismy na adres e-mail. Należy wydrukować go i
podpisać w wyznaczonych miejscach i odesłać z powrotem (ten dokument
zostanie wysłany ponownie w osobnej wiadomości).
Wszystkie dokumanty prosimy przysłać na adres:
Powyższe działania mają na celu ochronę konta użytkownika, a poprawna
weryfikacja ma zapobiec działaniom mającym na celu kradzież środków lub
tożsamości Gracza.
Po otrzymaniu wymaganych kopii, poinformujemy Pana o stanie weryfikacji
konta.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu."
---------------
Moim zdaniem wystarczającym dowodem zaufania do
kasyna jest przekazanie mu danych swojej karty kredytowej. Podaje się też adres weryfikowany przy wpłacie. Jeżeli do wypłaty z powrotem na konto tej samej karty,
kasyno żąda tylu danych łącznie z wzorami podpisów to wg mnie należy przynajmniej poinformować o tym innych, którzy zamierzają tam grać. Te warunki
kasyno stawia dopiero przy próbie wypłaty, nie informuje o tym wcześniej na stronie.