>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

ecoPayz - ogólna dyskusja

M 115

matlaurent

Użytkownik
To Ja napiszę , że coś nie kolorowo u nich. Pierwsza sytuacja taka, nie wiem o o co chodzi. Otóż wczoraj dokonałem dwa przelewy z konta bankowego, poprzez Przelewy24. W obu przypadkach dostałem potwierdzenie od P24, również po reklamacji w suporcie, że odbiorca odebrał przelewy. Po pierwszym przelewie myślałem, że może tymczasowy poślizg, czasem tak było nawet transfer przez p24, ale nie trwało to za długo. Jednakże drugi przelew również fizycznie nie pojawił się na koncie Ecopayz. Co śmieszne, po przejściu etapu poprzez P24, na Ecopayz pojawiła się standardowa informacja w stylu &quot;DZIĘKUJEMY ZA DOKONANIE PRZELEWU&quot; i dalej &quot;PRZEJDŹ DO SWOJEGO KONTA&quot; gdzie zawsze już były widoczne środki. A tu nic. Środków z obu przelewów nie ma, transakcji w historii też nie ma, a jak mam dwa potwierdzenia od P24, że odbiorca otrzymał środki. Pisałem do suportu, odpisali, że sprawdzają to, ale to tak topornie idzie, dla mnie śmieszne jest, że od wczoraj nie umieją ustalić, co się stało z tymi dwoma przelewami!!! Komunikacja z nimi też jest toporna, bo odpisują na meile wedle uznania.
Ktoś borykał się z podobnymi problemami z nimi już??
 
A 205

amindada

Użytkownik
może mają jakiś poslizg, zdarza się czasem. W weekend raczej mała szansa , że coś ustalą, sprawa pewnie ruszy w poniedziałek z rana. Kasa raczej nie przepadnie, mimo wszystko Ecopayz to solidna firma.
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Dokładnie solidna firma. Niestety dział finansów pracuje od poniedziałku do piątku. Nie masz co poganiać supportu, bo i tak poczekasz na pieniądze do poniedziałku.
 
K 195

kosmos111

Użytkownik
Panowie, małe pytanko, bo się lekko przerazilem, kartę Ecopayz mam od tygodnia, w dolarach. Wczoraj pierwszy raz wyplacalem, niejako na próbę 800 ziko z bankomatu, na konto wieczorem już nie wchodzilem. Dziś rano zagladam, wg wyciągu z konta transakcja zezarla z przewalutowaniem prawie 970zl. I tu moje pytania, zawsze tyle chapią czy to jednak ja się jakoś zakrecilem i coś spierniczylem że zeżarlo aż tyle? Bo to jednak ponad 21% na oplaty...
 
A 205

amindada

Użytkownik
Zalezy z jakiego bankomatu wypłacasz i z jakiej opcji korzystasz, z 800zł to powinno brutto powinno wyjść ok 840 zł. Najgorszy jest chyba euronet, mi za 250 zł policzyło kiedyś 350 zł, dlatego teraz wypłacam z innych. Ja staram się wypłacać z bankomatów pod szyldem bankowym ( bzbwk, banki spółdzielcze, pkobo) tam koszta są do przyjęcia.
 
waska 131

waska

Użytkownik
Zalezy z jakiego bankomatu wypłacasz i z jakiej opcji korzystasz, z 800zł to powinno brutto powinno wyjść ok 840 zł. Najgorszy jest chyba euronet, mi za 250 zł policzyło kiedyś 350 zł, dlatego teraz wypłacam z innych. Ja staram się wypłacać z bankomatów pod szyldem bankowym ( bzbwk, banki spółdzielcze, pkobo) tam koszta są do przyjęcia.
Dobrze tu kolega pisza omijajcie euronety bo to zlodziejstwo ... wyplata z bankomatu np pko czy wbk kwoty 1000zl to koszt okolo 65 zl
 
A 320

azael

Użytkownik
Nie wiem jak Wy to robicie ale dla mnie bez różnicy czy z PKO czy z Euronetu przy wypłacie 1000 zł pobiera z konta kwotę ok 250 Euro
Euronet:
Card withdrawal (Inc. fee) PLNZ0051, PLNZ0051, PL 1013.00 PLN 248.82
PKO:
Card withdrawal (Inc. fee) S1BK0044, 01332 PKO BP SA, PL 1000.00 PLN 246.94

W euronet niespełna 2 Euro więcej ale należy doliczyć 13 zł za wypłatę
 
A 45

as1996

Użytkownik
Właśnie założyłem konto i chciałem je zweryfikować:
&quot;Dziękujemy za kontakt z Ecopayz!
Piszemy w odniesieniu do Twojego konta ecoAcount. Twoje konto ecoAccount zawiera informacje, które musimy wyjaśnić. Z przykrością informujemy, że nie będziesz mógł użyć swojego konta ecoAccount do złożenia depozytu i przekazania środków, dopóki te informacje nie zostaną wyjaśnione. W zgodzie z zasadami Polityki prywatności, Ecopayz jest zobowiązane do weryfikacji informacji dostarczonych przez naszych klientów w momencie utworzenia konta w celu upewnienia się, że utworzone konto, zawierają poprawne i właściwe informacje, ponieważ ich niezgodność (z jakiegokolwiek powodu) narusza nasze warunki regulaminu.
Musimy potwierdzić Twoją tożsamość i upewnić się, że Twoje konto ecoAccount jest bezpieczne, w związku z czym prosimy Cię o przesłanie wysokiej jakości zdjęcia przedstawiającego Ciebie, trzymającego dokument tożsamości obok twarzy wraz z podpisaną kartką,z napisem „dla Ecopayz” zawierającą również aktualną datę. Upewnij się, że oświetlenie jest dobre, a aparat jest tak ustawiony, aby zdjęcie było wyraźne i dobrej ostrości.
Nie możemy jednak zaakceptować kopii dokumentu potwierdzającego twój adres zamieszkania ponieważ nie jest to akceptowany przez nas typ dokumentu.
W celu weryfikacji adresu zamieszkania, prosimy o przysłanie pełnej strony dokumentu zawierającej następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, data wydania dokumentu- nie starsza niż okres ostatnich trzech miesiecy (w formacie PDF lub JPEG) z poniższej listy:
• kopia wyciagu bankowego/rachunku, (potwierdzenie wykonania przelewu/przekazu nie będzie akceptowane)
• potwierdzenie meldunkowe,
kopia rachunku za usługi komunalne (media) (na przykład - rachunek za elektryczność,gaz,telefon- część wskazująca informacje o zużyciu)
Dokumenty muszą być wysokiej jakości - zarówno zdjęcia, jak i ewentualne skany dokumentu.
Prosimy pamietać, ze zdjęcia zrzutów ekranu (tzw. screenshot) nie są akceptowane.
Dopuszcza się przekazanie wyciągów bankowych bądź rachunków za usługi komunalne/telekomunikacyjne w originalnym pliku uzyskanym od nadawcy w formacie PDF.
Ważne dokumenty weryfikujące adres muszą być opatrzone/winny zawierać pełne informacje dotyczące odbiorcy (imię wraz z nazwiskiem) oraz pełen adres korespondencyjny.&quot;
To jakiś żart? Przecież załączyłem im co chcieli, bez żadnych kombinacji...
 
_black_horse_ 6,7K

_black_horse_

Użytkownik
Właśnie założyłem konto i chciałem je zweryfikować:
&quot;Dziękujemy za kontakt z Ecopayz!
Piszemy w odniesieniu do Twojego konta ecoAcount. Twoje konto ecoAccount zawiera informacje, które musimy wyjaśnić. Z przykrością informujemy, że nie będziesz mógł użyć swojego konta ecoAccount do złożenia depozytu i przekazania środków, dopóki te informacje nie zostaną wyjaśnione. W zgodzie z zasadami Polityki prywatności, Ecopayz jest zobowiązane do weryfikacji informacji dostarczonych przez naszych klientów w momencie utworzenia konta w celu upewnienia się, że utworzone konto, zawierają poprawne i właściwe informacje, ponieważ ich niezgodność (z jakiegokolwiek powodu) narusza nasze warunki regulaminu.
Musimy potwierdzić Twoją tożsamość i upewnić się, że Twoje konto ecoAccount jest bezpieczne, w związku z czym prosimy Cię o przesłanie wysokiej jakości zdjęcia przedstawiającego Ciebie, trzymającego dokument tożsamości obok twarzy wraz z podpisaną kartką,z napisem „dla Ecopayz” zawierającą również aktualną datę. Upewnij się, że oświetlenie jest dobre, a aparat jest tak ustawiony, aby zdjęcie było wyraźne i dobrej ostrości.
Nie możemy jednak zaakceptować kopii dokumentu potwierdzającego twój adres zamieszkania ponieważ nie jest to akceptowany przez nas typ dokumentu.
W celu weryfikacji adresu zamieszkania, prosimy o przysłanie pełnej strony dokumentu zawierającej następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, data wydania dokumentu- nie starsza niż okres ostatnich trzech miesiecy (w formacie PDF lub JPEG) z poniższej listy:
• kopia wyciagu bankowego/rachunku, (potwierdzenie wykonania przelewu/przekazu nie będzie akceptowane)
• potwierdzenie meldunkowe,
kopia rachunku za usługi komunalne (media) (na przykład - rachunek za elektryczność,gaz,telefon- część wskazująca informacje o zużyciu)
Dokumenty muszą być wysokiej jakości - zarówno zdjęcia, jak i ewentualne skany dokumentu.
Prosimy pamietać, ze zdjęcia zrzutów ekranu (tzw. screenshot) nie są akceptowane.
Dopuszcza się przekazanie wyciągów bankowych bądź rachunków za usługi komunalne/telekomunikacyjne w originalnym pliku uzyskanym od nadawcy w formacie PDF.
Ważne dokumenty weryfikujące adres muszą być opatrzone/winny zawierać pełne informacje dotyczące odbiorcy (imię wraz z nazwiskiem) oraz pełen adres korespondencyjny.&quot;
To jakiś żart? Przecież załączyłem im co chcieli, bez żadnych kombinacji...
no chyba nie, zobacz moze gdzies cos przeoczyles
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Przy weryfikacji czepiają się także wielkości dokumentu. Ja wysłałem im w dobrej jakości w JPEG bodajże skan dowodu, to też odrzucili. Nie pamiętam dokładnie, ale twierdzili że plik ma mieć chyba bodaj minimum 1mb. Miał mniej w JPEG i dobrej jakości. Suma sumarum, po wymianie email i zagrożeniu że złożę na nich skargę. Wszystko zaakceptowali. Annn tobie także powinni w końcu zaakceptować, ta ich weryfikacja jest trochę upierdliwa.
 
Do góry Bottom