No i ja się doczekałem odpowiedzi i to dość treściwej ????
"Drogi graczu Mateusz,
Przepraszamy bardzo za tak mało profesjonalne zachowanie z naszej strony, jeżeli chodzi o nasz support oraz dokonywanie weryfikacji i wypłat dla graczy. Problem ten był bardzo poważny, ponieważ mieliśmy strasznie dużo ataków hakerów na nasz serwer oraz e-mail co wygenerowało straszne problemy. Na szczęście żadne dane nie zostały utracone ponieważ nie udało im się obejść naszych zabezpieczeń. Zdajemy sobie sprawę, że to nie świadczy o nas zbyt dobrze ale jednocześnie chcieliśmy was wszystkich zapewnić, że problem został rozwiązany w 100%. Obecnie zwiększyliśmy naszą wydajność. Pracujemy bez wytchnienia by odpowiedzieć na wszystkie wasze e-maile oraz dokonujemy wypłat i weryfikacji natychmiastowo. W związku ze strasznie dużą ilością zgłoszeń powinniśmy odpowiedzieć na wasze maile oraz rozwiązać wszelkie zaległe sprawy w przeciągu paru dni.
Jeszcze raz załoga e-Casino.com oraz nasi partnerzy Plus5 bardzo przepraszają za zaistniałe problemy."