>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Dodatkowa weryfikacja po wygranej

C 0

crims

Użytkownik
Witam

wczoraj wpłaciłem depozyt do sts, obróciłem bonus w trakcie gry zweryfikowałem konto - zostało to zaakceptowane przez sts - nawet dostałem emaila o pozytywnej weryfikacji. Po zrobieniu z 800 depo 2800, postanowiłem wypłacić kasę.Zlecenie wypłaty poszły bez uwag. Dzisiaj rano środki znowu są na koncie i muszę dosłać zdjęcie twarzy z dowodem i wpłacić jeden grosz. Zawiesili mi konto w sumie bez żadnego powodu.
To u nich normalna procedura? Jak długo będę musiał się z nimi przepychać żeby dostać środki na konto ? Miał ktoś z Was podobna sytuacje ?
Generalnie gram od 15 lat na bukach pl i zagranicznych i pierwszy raz się spotykam z czymś takim …..
 
ryanwolf 26K

ryanwolf

Użytkownik
Normalna. Miałem coś takiego. Przygotuj się na wizytę w punkcie, z dowodem, celem weryfikacji, bez znaczenia, że konto zostało raz zweryfikowane, drugi raz też. Tak sobie wymyślili i albo zweryfikujesz albo nie wypłacą.
 
Otrzymane punkty reputacji: +110
A 33,5K

ar0nek

Użytkownik
Dokladnie. Przechodziłem taką sama weryfikacje w tym roku, mimo iż konto mam tam ok 10lat. Musiałem dymać 40km do najbliższego lokalu sts z dowodem osobistym, żeby udowodnić, że ja to ja. Jak widać przelewy na 1gr i zdjęcia domowe osobistego to za mało.
 
C 0

crims

Użytkownik
dzięki.
mogli zablokować wypłaty ale możliwość gry pozostawić, a oni banuja i to i to. Mam nadzieje ze nie będzie jakichś dodatkowych akcji jak rozliczanie kuponu z kursem 1 czy anulowanie zakładów…
 
A 6K

alonzo2016

Użytkownik
Witam