>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Casinoriva

batata 12

batata

Użytkownik
http://www.casinoriva.com

Dokonałem depozytu w wysokości 20E na tym kasynie i dostałem bonus, co dało łącznie 42E na koncie. Zrobiłem wymagany obrót na ruletce i na koncie zostało mi 46E. Chciałem je wypłacić, jako metodę wybrałem Moneybookers i dostałem taki oto e-mail:

We inform you that your withdrawal request of46 euros will be processed by our electronic payment agent by Moneybookers.

Unfortunately, we cannot process your request at this point.

The conditions for using this offered have not been satisfied:

65. With regards to the &quot;20E no deposit&quot; offer, you have to have already made a deposit of at least 30E to be in a position to withdraw your winnings.

To be able to claim a refund on the basis of bonus, you must make a deposit on our site (art. 65 TERMS OF SERVICE).

We inform you that due to changes imposed by our payment agent, the e-mail address of your casino account has to be the same with the one which has been introduced when you opened the Moneybookers account.

Taking into consideration that the e-mail address of your Moneybookers account is xxx, please confirm us if you agree to change the current e-mail address of your player account(yyy) with the one of your Moneybookers account.

In order to complete the transfer our payment agent needs a copy of your identity card and copy of your Utility Bills (Phone, Electricity Bill or any official proof of your address).

You may send us these copies by fax at: +44(0)20 7504 8282 or by e-mail as file-attachment, indicating your e-mail or login.

We take this opportunity to remind you that the delays for a transfer by Moneybookers are between 24-48 hours starting from your request date.

We would also like to thank you again for the confidence you have shown us by choosing http://casinoriva.co.uk .

Best regards,
Delilah


Sprawę zmiany e-mail już załatwiłem. Napisałem do nich, że zgadzam się na zmianę e-mailu na taki, którym posługuje się w Moneybookers i teraz czekam na odpowiedź. Prośba o skan dowodu i rachunku również jest dla mnie zrozumiała, jednak chodzi mi głównie o ten fragment:

65. With regards to the &quot;20E no deposit&quot; offer, you have to have already made a deposit of at least 30E to be in a position to withdraw your winnings.

To be able to claim a refund on the basis of bonus, you must make a deposit on our site (art. 65 TERMS OF SERVICE).
Nie za bardzo go rozumiem prawdę mówiąc. Wpłacam teraz 30E(a może 10, bo w końcu 20 już wpłaciłem?) i mogę wypłacić całość? A może źle to rozumiem?

W ogóle miał ktoś kontakt z tym kasynem? Zaufani są?
 
batata 12

batata

Użytkownik
Okej. W takim razie jeszcze prosiłbym, żeby ktoś wypowiedział się na temat tego kasyna. Jest sens wpłacania tam tej kwoty? Miał ktoś z nimi styczność? Nie robią wałków?
 
A 0

andrewxxx

Użytkownik
Kasyno wypłacalne.
Nie wiem z jakiej korzystałeś promocji, ale ja otrzymałem w nim 20 funtów.
Po wpłacie depozytu, mogłem wypłacić wszystko co wygrałem ponad bonus, pomijająć kwotę bonusa.
Podsumowując: Otrzymałem 20 funtów, ugrałem 20 funtów. Wpłaciłem depozyt i wypłaciłem 20 funtów + depozyt.
Czekałem 2 tygodnie na wypłate.
 
B 0

bjedek

Użytkownik
Ja ugrałem 207 funtów ???? . Czyli co muszę wpłacić 30 funtów i powinni mi wypłacić 207 minus 20 bonusu.
 
Do góry Bottom