zamiast spinów dostałem email
Z przykrością informujemy, że w wyniku błędu technicznego otrzymał Pan e-mail odnośnie promocji dla użytkowników, którzy nie są jeszcze członkami programu lojalnościowego b'inside.
Bardzo nam przykro z powodu niepoprawnej informacji jaką otrzymał Pan w poprzednim e-mailu, jednakże nie możemy Panu zaproponować udziału w tej promocji.
Przypominamy, że bwin, organizując wszelkie akcje marketingowe stara się uwzględniać indywidualne potrzeby każdego klienta (bazując na jego sposobie gry). Dlatego też poszczególni klienci upoważnieni są do wzięcia udziału w organizowanych akcjach w zależności od zainteresowań oraz sposobu prowadzenia u nas gry.
Firma organizuje w regularnych odstępach czasu różne akcje promocyjne, skierowane do poszczególnych grup naszych użytkowników.
Jesteśmy przekonani, że wkrótce Pana konto również zostanie objęte jedną z naszych promocji.
niewiem czemu ale na biało sie wysiwetla ten email.