>>>BETFAN - BONUS 3X 100% DO 200 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Aby urozmaicić nasze forumowe konkursy, specjalnie na gwiazdkowo-noworoczny czas wychodzimy do Was z absolutną nowością - konkursem drużynowym. Trzyosobowe drużyny odpowiadają na pytania i zdobywają punkty wspólnie.
    Konkurs drużynowy z Betfan
    Uwaga! Aby wziąć udział trzeba się zapisać do konkursu

Nie masz konta w Betfan? Nic straconego założysz je w kilka minut TUTAJ!

Bukmacher bez podatku w PL - najlepsze opcje

A 53,6K

ar0nek

Użytkownik
Cześć, czytam to forum i w zasadzie w każdym temacie o danym bukmacherze, to tylko widzę, że oszuści i niewypłacalni. Nie chcę podważać zdania innych, bo gram w 3-4 bukach od lat, ale aż mi się nie chce wierzyć, że sami oszuści bez kasy. W końcu tysiące ludzi na co dzień gra w zagranicznych bukach.

Z mojej strony - 1xbet od 8 lat zero problemów. Żadnych limitów. Wypłata na jeton w 10 minut. Normalna rejestracja, weryfikacja, nic szczególnego.

Bet in Asia - PS3838, zajebiście, dla mnie 9/10, tylko problem jest taki, że mają limity na mniej znane mecze typu 80-120 e. Co prawda można walnąć kilka zakładów, ale zaraz zmniejsza się kurs. Trochę wkurwia. Reszty stron nie wypróbowałem jeszcze.

SportMarket - testuje, wygląda obiecująco. Mam problem z tą podstrona fair Exchange (betfair), coś mi nie chce zaskoczyć (strona się krzaczy). Niestety wpłaciłem na próbę parę złotych kartą i teraz to muszę obrócić, wypłacić/ przegrać i dopiero wtedy mogę testować resztę metod płatności. Kontakt i pomoc ekspres. Na maile odpisują w kilka minut.

Betclick to syf i kiła, chyba tylko dzieci mogą polecać. Do grania choćby pół zawodowo to nie ma racji bytu. Limity mam po 60 zł na zakład. Komedia.