>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

bodog problem

B 0

bono0805

Użytkownik
mam problem zablokowali mi konto i dostalem takiego e-maila moze mi to ktos przetlumaczyc bo nie moge kasy wyplacicThis message is to confirm we have received your email to [email protected] .



You can expect a response within one hour, after we review your inquiry and/or any attached documentation. If there is a problem viewing an attachment we will let you know as soon as possible.



For future reference, your e-mail has been assigned the following incident number; 3764522.



Best regards,



Bodog Verification Team
[email protected]
http://www.bodog.co.uk
 
B 0

bono0805

Użytkownik
a teraz przyslali to wiesz co to:
Dear Sir,

Thank you for contacting Bodog Financial Services.

We ask that you kindly resubmit the documentation without blocking out the numbers on the Credit Card. We must verify the full 16 digit on the card to confirm the card on your account.

Kindly resubmit the documentation and provide your Bodog account number or registered email address.

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Best regards,
Bodog Financial Services

Bodog. Play Hard.
[email protected]
+800-1004-2004
 
A 0

adin88

Użytkownik
Uprzejmie prosimy o ponowne przesłanie dokumentacji. Musimy sprawdzić, pełny 16-cyfrowy numer na karcie, aby potwierdzić kartę na koncie.



Prosimy ponownie dokumentacji oraz podać numer konta Bodog lub zarejestrowanego adresu e-mail


cos takiego...
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
po prostu chcą Cię zweryfikować nie bój się, prześlij skan dowodu, rachunku, karty kredytowej (jak tego chcą) i luz odblokują ????
 
B 0

bono0805

Użytkownik
wyslalem wczoraj ponownie skan dowodu karty kredytowej podalem nr id i nadal nic zadnej reakcjii z ich strony i konto nadal zablokowane,ktos moze pomoc w tej sprawie?
 
kuczak666 3

kuczak666

Użytkownik
wyslalem wczoraj ponownie skan dowodu karty kredytowej podalem nr id i nadal nic zadnej reakcjii z ich strony i konto nadal zablokowane,ktos moze pomoc w tej sprawie?
U mnie obeszło się bez jakiejkolwiek weryfikacji a korzystałem z moneybookers. Widocznie czymś musiałeś podpaść.
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Zgadza się to jeden z najbardziej szanowanych bukmacherów.
I co z tego?
Sprawa wymaga rozwiązania.
Pewnie już załatwili sprawe z tym uzytkownikiem, a druga sprawa to w jaki sposób Ty możesz pomóc w rozwiązaniu problemu(czyt: wysłaniu skanów itp ????
z całym szacunkiem ale jaki wpływ na takiego buka może mieć twoja strona, nie rozśmieszaj mnie prosze.:jezora:
 
B 0

betsniper-mike

Użytkownik
wyslalem wczoraj ponownie skan dowodu karty kredytowej podalem nr id i nadal nic zadnej reakcjii z ich strony i konto nadal zablokowane,ktos moze pomoc w tej sprawie?
Jak widzisz pisał, że jest nadal problem z tą sprawą. Jeżeli już to załatwili to nie ma tematu.

Jeżeli nie - uwierz mi, że większa jest siła przekonywania i perswazji serwisów bukmacherskich niż pojedynczych graczy w wyjaśnianiu podobnych niedomówień. Poza tym nasza strona ściśle współpracuje ze stroną SBR, która jest znana z rozwiązywania takich problemów na całym świecie.
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Jak widzisz pisał, że jest nadal problem z tą sprawą. Jeżeli już to załatwili to nie ma tematu.
Jeżeli nie - uwierz mi, że większa jest siła przekonywania i perswazji serwisów bukmacherskich niż pojedynczych graczy w wyjaśnianiu podobnych niedomówień. Poza tym nasza strona ściśle współpracuje ze stroną SBR, która jest znana z rozwiązywania takich problemów na całym świecie.
Zgadzam się, ale nie wydaje mi się żeby Bodog mógł robić komukolwiek problemy bez przyczyny( SBR rating B+)
 
Do góry Bottom