>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

  • Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

  • Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

Bezpieczny zakład przez komórke do 10 euro na unibet

0 4

007donald

Użytkownik
Witam,
Uważajcie i najlepiej sami sprawdzajcie czy zagraliście przez komórkę (w sumie nie wiem jak ale to nieistotne). Napisałem do nich czy zagrałem otrzymałem odpowiedź:
&quot; &quot;Witam serdecznie Panie XXX!
Dziękuje za kontakt z Unibet w sprawie konta. Uprzejmie informuję, że jest
Pan uprawniony do promocji zakład przez telefon. Z historii zakładów
wynika, że nie obstawiał Pan wcześniej zakładów przez komórkę. Dokładne
zasady promocji znajdzie Pan na stronie : https://pl.unibet
.com/betting/article.do?&lt;wbr&gt;contentId=116168.
Powodzenia!
&quot;
Zagrałem zwrotu nie otrzymałem. Napisałem maila i dostałem taką oto odpowiedź:
&quot; Dziękuje za kontakt z Unibet w sprawie bonus. Bardzo mi przykro , że został Pan błednie poinformowany. Równie dobrze mógł Pan sprawdzić czy obstawiał zakład sam w zakładce historii zakładów na swoim koncie gracza . Decyzja wydziału jest jednoznaczna i ostateczna. Nie kwalifikuje sie Pan do tej promocji i nie otrzyma Pan zwrotu za przegrany zakład. Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Piotr &quot;
Szczerze powiedziawszy, z czymś takim się jeszcze nie spotkałem, aby &quot; Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi &quot;
No cóż...
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Na dole strony unibeta masz instutucję, które dbają o &#39;uczciwość&#39; zasad. Poinformuj unibeta, że będziesz składał skargi i powalcz o swoje. Jeśli mail zostanie faktycznie bez odpowiedzi to rozpocznij nowy wątek i od razu proś o kontakt z jakim managerem. Jeśli masz problem z angielskim i nie sklecisz nic poważnego nawet z translatorem to żądaj aby unibet przetłumaczył i przekazał Twoją skargę gdzie trzeba ORAZ wysłał do Ciebie kopie odpowiedniego maila. Nie zapomnij wspomnieć o sposobie w jaki zostałeś &#39;obsłużony&#39; przez fiuta z BOK. Żadanie przeprosin również byłoby na miejscu.

Oprzyj się o regulamin:

2.12 Wszystkie problemy prawne dotyczace konta w Unibet które nie mogą być wyjaśnione przy pomocy regulaminu oraz dla której nie zostanie osiągnięte polubowne rozwiązanie z Właścicielem Konta, z zachowaniem zasady równości zostaną rozwiązane zgodnie z normami prawnymi państwa podpisania kontraktu. W przypadku sporu zalecane jest, aby Właściciel Konta złożył skargę do działu obsługi klienta Unibet. Strony dołożą wszelkich starań, aby osiągnąć polubowne porozumienie w odpowiednim czasie.

Osoba składająca skargę może także złożyć ją do firmy LGA na adres: [email protected] .W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy Spółką a Właścicielem Konta, Spółka udostępni członkowi szczegółowe rejestry transakcji. Informacje takie zostaną również udostępnione stronom trzecim mającym prawo dostępu do nich (np. arbitrowi lub sądowi), o ile Spółka będzie tego chciała lub wyrazi na to zgodę.Unibet niezwłocznie rozpatrzy każdą skargę wniesioną do niego lub do LGA przez zarejestrowanego gracza, dotyczącą:

a. działania gry prowadzonej przez Unibet;
b. działania agenta Unibet, związanego z grą prowadzoną przez Unibet.

Unibet poinformuje osobę składającą skargę lub LGA, jeżeli skarga została przekazana do Unibet przez LGA, o wynikach dochodzenia w ciągu dwudziestu jeden (21) dni od zarejestrowania skargi przez Unibet.Skarga musi zawierać jasne, jednoznaczne informacje dotyczące tożsamości składającego ją gracza oraz musi podawać wszystkie istotne informacje, które są przyczyną złożenia skargi.
 
0 4

007donald

Użytkownik
Wysłałem kolejnego maila
&quot;Witam,
Dlaczego ja mam ponosić konsekwencję za niekompetencje waszej obsługi ? Jeśli, równie dobrze ja sam mogłem sprawdzić czy obstawiłem wcześniej przez komórkę, to ja się zastanawiam po co w ogóle ta obsługa istnieje? Pragnę poinformować, iż potraktowanie mojej osoby zostało opisane na jednym z większych forum bukmacherskich w Polsce. Jeśli faktycznie nie otrzymam odpowiedzi będę działał dalej. Takiego potraktowania mojej osoby nie pozostawię bez odpowiedzi. Najbardziej zabolało mnie stwierdzenie &quot; Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi. &quot; Ja nie napisałem w tej sprawie 10 maili tylko 2 informujące o wydarzeniu.
Z poważaniem,
XYZ&quot;
Dzięki bludek za poświęcenie chwili czasu i napisanie tego posta.
 
J 17

jjflores

Użytkownik
To wciaz aktualne?Bo gdy wchodze na strone przekierowuja na angielska wersje strony i tam po angielsku napisane ze to tyolko dla gracyz z UK...
 
rob91 92

rob91

Użytkownik
Pytałem kilka dni temu na czacie - było aktywne.
Ale teraz to nawet nie widzę ikonki przekierowującej...
 
S 1,1K

slukasz123

Użytkownik
Korzystał ktoś ostatnio? Ponad 48h mineło a zwrotu brak, wysłalem 2 meile, 0 odpowiedzi, live chat nieczynny ciagle.
Nr telefonu napisany jest jak wół ja zawsze dzwonie do nich 800 702 073 tak ciezko!!!Nr jest bezplatny z kazdej sieci komorkowej!!!Czynny jest od 10 do 22!!!A po angielsku 24h/doba!
 
rob91 92

rob91

Użytkownik
Korzystał ktoś ostatnio? Ponad 48h mineło a zwrotu brak, wysłalem 2 meile, 0 odpowiedzi, live chat nieczynny ciagle.
Pewnie Cię rozczaruję, ale oferta już nieaktualna. Sam pytałem, po tym jak z menu głównego zniknęła reklama tej promocji.
 
Do góry Bottom