Witam,
Uważajcie i najlepiej sami sprawdzajcie czy zagraliście przez komórkę (w sumie nie wiem jak ale to nieistotne). Napisałem do nich czy zagrałem otrzymałem odpowiedź:
" "Witam serdecznie Panie XXX!
Dziękuje za kontakt z Unibet w sprawie konta. Uprzejmie informuję, że jest
Pan uprawniony do promocji zakład przez telefon. Z historii zakładów
wynika, że nie obstawiał Pan wcześniej zakładów przez komórkę. Dokładne
zasady promocji znajdzie Pan na stronie : https://pl.unibet
.com/betting/article.do?<wbr>contentId=116168.
Powodzenia! "
Zagrałem zwrotu nie otrzymałem. Napisałem maila i dostałem taką oto odpowiedź:
" Dziękuje za kontakt z Unibet w sprawie bonus. Bardzo mi przykro , że został Pan błednie poinformowany. Równie dobrze mógł Pan sprawdzić czy obstawiał zakład sam w zakładce historii zakładów na swoim koncie gracza . Decyzja wydziału jest jednoznaczna i ostateczna. Nie kwalifikuje sie Pan do tej promocji i nie otrzyma Pan zwrotu za przegrany zakład. Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Piotr "
Szczerze powiedziawszy, z czymś takim się jeszcze nie spotkałem, aby " Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi "
No cóż...
Uważajcie i najlepiej sami sprawdzajcie czy zagraliście przez komórkę (w sumie nie wiem jak ale to nieistotne). Napisałem do nich czy zagrałem otrzymałem odpowiedź:
" "Witam serdecznie Panie XXX!
Dziękuje za kontakt z Unibet w sprawie konta. Uprzejmie informuję, że jest
Pan uprawniony do promocji zakład przez telefon. Z historii zakładów
wynika, że nie obstawiał Pan wcześniej zakładów przez komórkę. Dokładne
zasady promocji znajdzie Pan na stronie : https://pl.unibet
.com/betting/article.do?<wbr>contentId=116168.
Powodzenia! "
Zagrałem zwrotu nie otrzymałem. Napisałem maila i dostałem taką oto odpowiedź:
" Dziękuje za kontakt z Unibet w sprawie bonus. Bardzo mi przykro , że został Pan błednie poinformowany. Równie dobrze mógł Pan sprawdzić czy obstawiał zakład sam w zakładce historii zakładów na swoim koncie gracza . Decyzja wydziału jest jednoznaczna i ostateczna. Nie kwalifikuje sie Pan do tej promocji i nie otrzyma Pan zwrotu za przegrany zakład. Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Piotr "
Szczerze powiedziawszy, z czymś takim się jeszcze nie spotkałem, aby " Dalsza Pana korespondencja na ten temat pozostanie bez odpowiedzi "
No cóż...