>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Betsson nie chce wypłacić pieniędzy

I 0

iwonast

Użytkownik
Dzień dobry,

mam problem z Betsson, założyłam u nich konto żeby skorzystać z promocji Betsson stawia pizzę, wpłaciłam minimum 30 zł. Jako że nie znam się na obstawianiu meczy, syn poradził mi sprawdzenie swojego szczęścia w kasynie. Udało się! Wygrałam trochę pieniędzy i 150 zł wypłaciłam. Obyło się bez żadnych weryfikacji. Kiedy otrzymałam pieniądze, postanowiłam znowu spróbować szczęścia. Wpłaciłam ponownie tym razem 40 zł, dostałam jakiś bonus. Podczas grania - nie znając się na tym anulowałam ten bonus i wszystkie pieniądze zniknęły. Napisałam do kogoś na czacie i udało się przywrócić moje pieniądze. Grałam dalej i szczęście dopisywało. Kiedy miałam ponad 1800 zł i wszystkie warunki bonusu spełnione postanowiłam wypłacić wygraną.

Tutaj zaczynają się problemy. Betsson zażądał ode mnie dokumentów. Wszystko wysłałam. Rachunek od TUI za wakacje z mężem, obraz przedstawiający konto bankowe, oraz zdjęcie mojego dowodu osobistego oraz prawa jazdy. Zadzwonił do mnie z Betsson jakiś Pan, który był bardzo nie miły, odpowiedziałam na jego dziwne pytania. Na koniec rozmowy Pan powiedział że dziękuje bardzo i mojego konto zostanie zablokowane. Podczas rozmowy powiedziałam ,że w stawianiu pierwszych kroków w kasynie pomagał mi syn, Pan stwierdził ,że grała osoba nie uprawniona i w związku z tym blokują moje konto - takie coś otrzymałam na email.

Uczciwie wygrała pieniądze w kasynie, ale dla Betsson liczą się tylko ludzie którzy wpłacają i przegrywają, jak ktoś wygra to od razu znajdą jakiś punkt regulaminu który przedstawią jako powodów do nie wypłacenia pieniędzy bez żadnych dowodów !

Nigdy nie powiedziałam ,że syn grał na moim koncie, jedynie że mi wszystko wytłumaczył i pokazał co i jak się robi. Wszystko klikałam sama.