>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Betlic/Expekt - wmawianie oszustwa

D 0

dawidh

Użytkownik
Witam. Z góry chciałbym zaznaczyć, że ten post nie będzie dotyczył blokady konta założonego na koleżankę brata sąsiada mojej dziewczyny. Czytam forum i widzę, że większość problemów z bukmacherami opiera się właśnie o tego typu wyłudzenia bonusów. Do rzeczy.

Mieszkam w miejscowości którą określić można mianem „zadupia”. Ze względu na studia wynajmuję stancję w większym mieście. Obecnie zmieniamy dostawcę internetu więc korzystam z internetu mobilnego sieci T-mobile. Szóstego lutego (mam paragon) dokonałem zakupu karty sim z pakietem 1GB w sieci hipermarketów Biedronka. Jako, że miałem jeszcze trochę transferu na innej karcie, kupiony starter aktywowałem 11.02. Jak nie trudno się domyślić na tym internecie założyłem konto na Expekt. Było to dosłownie kilkadziesiąt minut (do godziny) po pierwszym użyciu startera. Dzień później zarejestrowałem się na Betclic. Sprawdziłem czy mogę skorzystać z oferty powitalnej – mogłem. Trzynastego lutego, na obu kontach zauploadowałem skan dowodu osobistego i zleciłem wypłatę. Dzień później od Expekta dostałem potwierdzenie wypłaty (chodź pieniądze nie wyszły)* a support Betclic przysłał mi taką wiadomość:

Z przykrością informuję, iż prośba o przyznanie bonusu została odrzucona z powodu rozbieżności na Twoim koncie.

Pragnę także przypomnieć, iż przyznanie tego bonusu lub innej oferty promocyjnej jest uzależnione od decyzji firmy. Proszę także o zapoznanie się z regulaminem Betclic.com, który stwierdza, że jeden bonus przypada na jednego gracza (jeden adres IP, komputer, metodę płatności, domostwo).


Wyjaśnień szukałem na czacie bo oczywiście nikt nie korzystał z mojego internetu. Jako, że transfer 1GB to dość mało, zawsze starałem się chować kartę przed domownikami. Z laptopa nie korzystał nikt związany z jakimikolwiek zakładami bukmacherskimi. W okresie mojego „grania” nikt nawet nie dotykał tego komputera. Oczywiście zostałem zasypany gotowymi regułkami. Prawdziwym hitem była jednak ta wiadomość:

Amelia: Rozumiem ponownie, natomiast proszę Pana warunki promocji są bardzo jasno określone i w Pana gestii należałoby się skontatktować z usługodawcą i zapytać z jakiego internetu Pan korzysta

Rozumiem, że po kupnie karty za 5zł mam dzwonić do T-mobile i pytać czy nikt nie korzystał z IP które mi w danej chwili przypisano? Ok. Gdy poprosiłem o jakiekolwiek informacje na temat gracza który rzekomo miał być powiązany z moim kontem/IP napisano, że nie mogą podawać takich informacji ze względu na ochronę danych osobowych. Do głowy mi nie przyszło, że trzeba sprawdzać tego typu informacje, prawdopodobieństwo otrzymania tego samego IP na którym ktoś, gdzieś, kiedyś skorzystał z promocji ww. bukmacherów graniczy z cudem. Idąc tym tropem, każdemu użytkownikowi można mówiąc gwarą więzienno osiedlową „przybić” tego typu zależności. Złożyłem reklamację mailowo na adres supportu. W odpowiedzi dostałem kopiowane teksty o tym, że IP zostało powiązane z innym graczem, żebym czytał regulamin i decyzja jest nieodwołalna. Miło zaproszono mnie jeszcze do korzystania z innych promocji. Przecież moje IP jest powiązane z innym kontem. Mogę jednak korzystać z innych promocji? Chore.

Cała sytuacja jest o tyle niedorzeczna, że w taki sposób działa internet. Ktoś kiedyś na terenie Polski mógł mieć ten sam adres IP oraz ktoś kiedyś go otrzyma. Firma świadcząca usługi internetowe nie ma prawa informować użytkownika o tego typu rzeczach. Jestem jedynym właścicielem tego startera internetowego i nikt inny nie korzystał z tej karty sim, nie mówiąc już o rejestracji w serwisach Betclic lub Expekt. Słowem bym nie pisnął gdyby ktoś faktycznie „pożyczył” sobie laptopa/internet i założył konto u ww. buków. Zrozumiałbym, że został złamany regulamin i mimo, że nie z mojej winy to musiałbym przełknąć smak straty pieniędzy. W tej sytuacji wychodzi jednak na to, że ktoś wcześniej korzystał z cashbacka a tak jak mówiłem starter został kupiony 06.02 a aktywowany 11.02 na co mam dowody w postaci smsów od operatora i paragonu ze sklepu. Pieniądze zniknęły z moich kont od tak. Nigdy wcześniej nie rejestrowałem się u ww. firm.

Zakładam ten temat bo chciałbym się Was poradzić. Co w tej sprawie można jeszcze zrobić? Pisać na Gibraltar? Do angielskiego supportu? Opisywać sprawę na Wykopie? To mnie nic nie kosztuje więc raczej to uczynię. Jak Wy widzicie tę sytuację? Znacie może jeszcze jakieś sposoby którymi mogę udowodnić swoją niewinność? Zdaję sobie sprawę, że jest to słowo przeciwko słowu ale jakim półmózgiem trzeba być aby zakładać kilka kont z tego samego internetu w odstępie kilkunastu minut? Uwierzcie, że tego nie zrobiłem i jestem niewinny.
 
expekt-betclic 293

expekt-betclic

Użytkownik
Przeczytałem Twój post i przekazałem sprawę wyżej. W natłoku wielu prób wyłudzenia, osoby które sprawdzają konta czasami niesłusznie zablokują jakiegoś użytkownika. Zdarza się, ale uwierz mi, że jest to marginalne zjawisko.
Widziałeś zapewne opisywane historie wielu sfrustrowanych użytkowników. Zakładają oni konta na kogoś z rodziny, a później chcą wypłacić ugraną gotówkę z bonusu. Weryfikacja następuje dopiero przy wypłacie, więc później zaczyna się oskarżanie bukmachera.
Twoja sytuacja jest zupełnie inna, bo masz dowody na swoją słuszność. Sprawa zostanie rozwiązana. Jeśli możesz to wyślij swoją nazwę użytkownika w wiadomości prywatnej. Proszę tylko o cierpliwość ????
Pozdrawiam,
Cezary
 
D 0

dawidh

Użytkownik
Przeczytałem Twój post i przekazałem sprawę wyżej. W natłoku wielu prób wyłudzenia, osoby które sprawdzają konta czasami niesłusznie zablokują jakiegoś użytkownika. Zdarza się, ale uwierz mi, że jest to marginalne zjawisko.
Widziałeś zapewne opisywane historie wielu sfrustrowanych użytkowników. Zakładają oni konta na kogoś z rodziny, a później chcą wypłacić ugraną gotówkę z bonusu. Weryfikacja następuje dopiero przy wypłacie, więc później zaczyna się oskarżanie bukmachera.
Twoja sytuacja jest zupełnie inna, bo masz dowody na swoją słuszność. Sprawa zostanie rozwiązana. Jeśli możesz to wyślij swoją nazwę użytkownika w wiadomości prywatnej. Proszę tylko o cierpliwość ????
Pozdrawiam,
Cezary
UPDATE
*Pieniądze z Expekta jednak wyszły i są już na koncie. Sprawa dotyczy więc już tylko Betclic&#39;a i zwrotu 200zł. Mój nick to &quot;dawido92h&quot;. Nie mogę odpowiedzieć na prywatną wiadomość (za mało postów).
 
expekt-betclic 293

expekt-betclic

Użytkownik
Sprawdziłem jaka była oficjalna przyczyna blokady. Twoje konto jest powiązane z kontami innych graczy. Podkreślam, tu nie chodzi tylko o ip. Loginy są bardzo podobne, konstrukcja maila również. Osoby odpowiedzialne za wychwytywanie multikont podjęły taką decyzję. Zbyt wiele podejrzanych elementów się na siebie nakłada.
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
Mam kilka lat internet mobilny z Play i tym samym zmienne IP, nigdy u żadnego buka nie miałem takiego problemu... Przypadek?
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Żaden inny bukmacher nie ma takiej oferty, że wpłacasz - dostajesz zwrot - wypłacasz bez obrotu. Jak to na polaków przystało, wyłudzają (nadużywają) na potęgę. Dlatego jest tak restrykcyjna weryfikacja po IP (i nie tylko).
 
D 0

dawidh

Użytkownik
Sprawdziłem jaka była oficjalna przyczyna blokady. Twoje konto jest powiązane z kontami innych graczy. Podkreślam, tu nie chodzi tylko o ip. Loginy są bardzo podobne, konstrukcja maila również. Osoby odpowiedzialne za wychwytywanie multikont podjęły taką decyzję. Zbyt wiele podejrzanych elementów się na siebie nakłada.
Teraz można stracić pieniądze za nieodpowiedni login i adres mailowy. Rozumiecie to? ZA LOGIN. Logiczną rzeczą jest to, że jeżeli ktoś chce wymusić bonus to raczej zakłada konta które się diametralnie od siebie różnią. Idąc tym tokiem rozumowania, każda osoba która stworzy sobie konto o nazwie daniel92 albo dawid93 będzie z góry podejrzana bo ma podobny login do mojego. Wysłałem przecież dokument, mogę jakiś skan rachunku, wyciąg z konta, skan paragonu, co tylko chcecie, ale po co, przecież login i mail podobny. Grunt, że gracz załatwiony, na dzień cały (parafrazując klasyka). Ręce opadają. Dziwne, że Expekt nie miał problemów z wypłatą.

Mam kilka lat internet mobilny z Play i tym samym zmienne IP, nigdy u żadnego buka nie miałem takiego problemu... Przypadek?
Aha, no to cieszę się, że Ci się udało.

Żaden inny bukmacher nie ma takiej oferty, że wpłacasz - dostajesz zwrot - wypłacasz bez obrotu. Jak to na polaków przystało, wyłudzają (nadużywają) na potęgę. Dlatego jest tak restrykcyjna weryfikacja po IP (i nie tylko).
Pełna zgoda. Wystarczy poczytać forum, żeby się o tym przekonać. Wcale się im nie dziwię, że tak mocno weryfikują. Ale... skoro zabierają czyjeś pieniądze to przydałyby się jakieś dowody a nie, że login i mail nie taki. Jakim idiotą trzeba być żeby założyć z tego samego IP 2 (czy ile tam powiązali, może 693) konta o podobnych loginach i mailach?
 
pewniak1992 308

pewniak1992

Użytkownik
Jakim idiotą trzeba być żeby założyć z tego samego IP 2 (czy ile tam powiązali, może 693) konta o podobnych loginach i mailach?
To pytanie powinieneś zadać sam sobie. Jeśli jest to samo IP, bardzo podobny login i bardzo podobny email to chyba nie chcesz nam powiedzieć, że to tylko zbieżność i przypadek? ????
 
Do góry Bottom