Witam. Mam pewien problem, otóż odwiedziłem wczoraj dziewczynę, zalogowałem się u niej na konto na Betclic, a późnij poleciłem jej promocję z Cashbackiem do 200zł. Postawiła ona zakład, przegrała, ale nie dostała cashbacku. Napisała na Live Chat i konsultantka powiedziała jej że do 24h dostanie odpowiedź na maila o co chodzi. Parę godzin później przy próbie zalogowania się, okazało się, że jej konto jest zablokowane. Pisząc znów na Live Chacie dowiedziała się, że
"Uprzejmie informuję, że konto Gracza nie może zostać objęte bonusem Cashback.
Powodem odmowy jest fakt, że wcześniej z tej promocji skorzystała inna osoba, logując się z tego samego adresu IP.
Zgodnie z Regulaminem Serwisu w tym wypadku oferta powitalna (Cashback) została usunięta z konta gracza.
Przypominam, że decyzje o przyznaniu bonusu lub jakiejkolwiek innej promocji pozostają w gestii naszej firmy. Proszę, pamiętać, że nasz serwis przyznaje tylko jeden bonus na osobę, kartę kredytową, konto bankowe, gospodarstwo domowe, komputer lub adres IP. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie Serwisu w sekcji Promocje Sportowe."
W dalszej rozmowie konsultantka napisała, żeby moja dziewczyna przesłała multum dokumentów w ramach weryfikacji, lecz to nie przywróci tego Cashbacku tylko odblokuje konto. Powiedziała też, że możemy napisać odwołanie na maila wyjaśniając sytuację. Wyjaśniliśmy więc sytuację na mailu, przesłaliśmy dwa komplety dokumentów itd. Mieszkamy 70km od siebie, a ja ją odwiedzałem więc punktu
9. Jeden cashback przypada na jednego gracza (jedno gospodarstwo domowe, jeden adres e-mail, jeden adres IP, komputer, jedną kartę płatniczą, jedno konto bankowe).
nie uważam za złamanego. Co mogę zrobić w przypadku odmowy zwrotu środków?
"Uprzejmie informuję, że konto Gracza nie może zostać objęte bonusem Cashback.
Powodem odmowy jest fakt, że wcześniej z tej promocji skorzystała inna osoba, logując się z tego samego adresu IP.
Zgodnie z Regulaminem Serwisu w tym wypadku oferta powitalna (Cashback) została usunięta z konta gracza.
Przypominam, że decyzje o przyznaniu bonusu lub jakiejkolwiek innej promocji pozostają w gestii naszej firmy. Proszę, pamiętać, że nasz serwis przyznaje tylko jeden bonus na osobę, kartę kredytową, konto bankowe, gospodarstwo domowe, komputer lub adres IP. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie Serwisu w sekcji Promocje Sportowe."
W dalszej rozmowie konsultantka napisała, żeby moja dziewczyna przesłała multum dokumentów w ramach weryfikacji, lecz to nie przywróci tego Cashbacku tylko odblokuje konto. Powiedziała też, że możemy napisać odwołanie na maila wyjaśniając sytuację. Wyjaśniliśmy więc sytuację na mailu, przesłaliśmy dwa komplety dokumentów itd. Mieszkamy 70km od siebie, a ja ją odwiedzałem więc punktu
9. Jeden cashback przypada na jednego gracza (jedno gospodarstwo domowe, jeden adres e-mail, jeden adres IP, komputer, jedną kartę płatniczą, jedno konto bankowe).
nie uważam za złamanego. Co mogę zrobić w przypadku odmowy zwrotu środków?