>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Bukmacher Bet365 - opinie

osvald 2,5K

osvald

U buka gram od 1998 roku a przez internet od 2004,
Ze tak w trące swoje trzy grosze... Ja płacę za UK 150 e, Irlandia 170e, to dużo/mało ?

Z jakich narodowości kont wy korzystacie? Ja nie potrafiłem sobie poradzić z blokada regionalna u Hiszpanów, Włochów itp No i do tego dochodzi jeszcze problem z płatnościami... Z chęcią wymienię się spostrzeżeniami;)
Włoski bet365 żądał, przynajmniej ode mnie, zainstalowania dodatkowej apki lokalizacyjnej(bez której postawienie zakładu nie jest mozliwe) przy czym to i tak pikuś bo bez statusu rezydenta, nic nie zrobisz na dłuższą metę, i to wszystkie 🇮🇹 buki, mimo że tylko parę żąda lokalizacji, to przy wypłacie, nawet z już wcześniej zweryfikowanego konta, chcą potwierdzenia adresu z ostatnich 3 miesięcy, (oczywiście włoski dowód też potrzebny)
 
G 0

gkt

Użytkownik
Włoski bet365 żądał, przynajmniej ode mnie, zainstalowania dodatkowej apki lokalizacyjnej(bez której postawienie zakładu nie jest mozliwe) przy czym to i tak pikuś bo bez statusu rezydenta, nic nie zrobisz na dłuższą metę, i to wszystkie 🇮🇹 buki, mimo że tylko parę żąda lokalizacji, to przy wypłacie, nawet z już wcześniej zweryfikowanego konta, chcą potwierdzenia adresu z ostatnich 3 miesięcy, (oczywiście włoski dowód też potrzebny)
Jeśli chodzi o lokalizacje to mam podobne doświadczenia, na ten moment nie do obejścia dla mnie... a o weryfikacji przy wypłacie nie miałem pojęcia, w takim wypadku słabo to wygląda i chyba traci sens bo nie masz pewności czy uda się w ogóle wypłacić.


A korzystał ktoś z Grecji? Hiszpani?
 
R 2,4K

Roman12345

Użytkownik