>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Bet24

malutki_194 0

malutki_194

Użytkownik
PL &gt;&gt;
W zwiazku z planowana aktualizacja naszego systemu, strona jest w tej chwili niedostepna. Planowane zakonczenie prac nastapi &quot;asap&quot;.
Bardzo przepraszamy za wynikajace z tego klopoty.
Właśnie sobie przypomniałem czemu u nich nie grałem :|
 
D 319

defox

Użytkownik
Ktoś orientuje się jaka prowizja pobierana jest za wypłatę z ich konta na konto polskie? Chodzi o wypłatę na kartę kredytową.
 
gesy14 0

gesy14

Użytkownik
Mam problem nie moge sie zalogowac na strone jak wpisuje haslo i login to znika ta cala ramka z logowaniem i dalej pisze zebym sie zalogowal.Gadalem z nimi ale oni nie potrafia mi pomoc
 
malutki_194 0

malutki_194

Użytkownik
Mam problem nie moge sie zalogowac na strone jak wpisuje haslo i login to znika ta cala ramka z logowaniem i dalej pisze zebym sie zalogowal.Gadalem z nimi ale oni nie potrafia mi pomoc
Pisałem do nich to mi odpisali że mają problemy techniczne i mam spróbować później (to było jakieś 2 tygodnie temu) i do dzisiaj jest to samo
 
artur202 4

artur202

Użytkownik
Podbijam pytanie wyżej ;) ode mnie: Można wypłacać na moneybookers?
tylko po depozycie ja robiłem depozyt ok pół roku temu i mam dostępną opcję wypłaty przez mb, natomiats jesli nie robiłeś depozytu możesz wypłacić przez przelew bankowy ale pobierają prowizję 40zł.
 
M 0

mich1544

Użytkownik
Witam otóż mam pewien problem z powyższym bukiem.... więc wygrałem 50$ na turnieju pokera ale kasy na koncie żeby obstawiać nie ma ale gdy wchodzę moje bonusy to jest 50$+200 punktów jeszcze jakiś i oto moje pytanie wie ktoś może jak zrobić aby te pieniądze mieć na obstawki ???? u kasjera nic się nie da zrobić a przy statusie tych pieniędzy pisze ,,running&quot;
 
nikifor 402

nikifor

Forum VIP
Z tego co widzę, to ta wygrana w turnieju jest w postaci bonusu. Za każde 4 zdobyte punkty w grze na prawdziwe pieniądze uwalniasz 1$ bonusu.
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Uwaga na złodzieji z bet24 ! Dzisiaj ukradli mi 1300zł !! W piątek wpłaciłem 450zł, po grze w kasynie miałem 1720 zł, zleciłem wypłate tak jak pisałem w pierwszym poście. W międzyczasie miałem nieprzyjemną korespondencje z supportem, zablokowali mi konto, a na kase mialem czekac do poniedziałku. Dzisiaj okazalo sie ze ze względu na cięty język konfiskuja mi wygrana , wypłacili tylko depozyt. Zgłosilem ten fak do izby kontrolującej hazard na malcie. Uważajcie na tych złodzieji !!!
 
L 0

lanca

Użytkownik
Wygrałem jakies marne pieniądze na frerollu, postawilem, wygrałem ponad 4 tysiace, wyplate zlecilem w czwartek we wtorek miałem piniadze na koncie bankowym ( nie wplacalem do nich nigdy, nie wysylalem zadnych scanow), czasem maja jakies problemy techniczne i uboga oferte ale za wyplate duzy pluss dla tej firmy. Sa pewne procedury ktorych sie nie przeskoczy dlatego jak ktos do nich ( jak innych bukmacherow) pisze, neka, po 100 razy pyta o cos to zaczynaja cos podejrzewac a jak sie grzecznie czeka bez podejrzen wyplacaja pieniazki
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
TYLKO ZE MI UKRADLI 1300zł. KONTO NA MNIE, CAŁKOWICIE LEGALNE, BEZ ŻADNYCH WAŁKÓW A ONI ZA TO ZE UŻWYAŁEM &quot;BRZYDKICH SŁOW&quot; ZAKOSILI MI 1300ZŁ !!!!
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Niestety nie mam zadnych maili od nich, w ktorym sie do tego przyznali. Cale wyjasnienia otrzymalem wrozmowie telefonicznej. Sądze ze jutro lub we wtorek bedzie decyzja z LGA, zobaczymy co powiedzą.
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Co powiedzieli?

Nie wiem czy sam zainteresowany napisałby jak to było...
Wkleję oficjalne stanowisko firmy bet24.


--------------
Zgodnie z zapowiedzią przedstawiamy teraz całość sprawy widzianej z naszej strony.
Nie będziemy dyskutować nad zasadnością lub jej brakiem wniosku LGA w sprawie zwrotu środków Klienta a wyłącznie przedstawimy fakty oraz odniesiemy się do kilku przekłamań, które miały miejsce w postach zamieszczonych w tym i kilku innych tematach na forum a które w ewidentny sposób wypaczały obraz całości sporu, ukierunkowując go wyłącznie na korzyść Klienta.
Nadmienić chcemy tylko iż w swej korespondencji LGA przyznała pełne prawo i swoje poparcie dla decyzji nieodwołalnego i permanentnego zamknięcia konta Klienta, co mógł on przeoczyć lub zinterpretować tak jak większość faktów według własnego, zadziwiająco jednostronnego uznania.
Sprawa początek swój miała w piątek 30.10, kiedy to klient zlecił wypłatę środków na konto Moneybookers. Komentarzem niech będzie tu tylko fragment regulaminu dot. wypłat, jednakowego dla wszystkich klientów Bet24 :
„Czas oczekiwania na przelane pieniadze wynosi 2-5 dni roboczych przy przelewach dokonywanych na karte kredytowa, 2-3 dni robocze przy przelewach bankowych, 1 dzień roboczy - wypłaty na Moneybookers i NETeller.”
Tego też dnia, Klient po raz pierwszy skontaktował się z supportem aby uzyskać potwierdzenie terminu przesłania środków na konto.
Pracownik supportu w dobrej wierze poinformował Klienta, iż przelewy na MB są realizowane zazwyczaj w przeciągu 24h co jest niezaprzeczalnym faktem i co potwierdzają posty innych użytkowników.
Ta właśnie dobra wola i drobna w gruncie rzeczy nieścisłość za którą bierzemy oczywiście pełną odpowiedzialność, doprowadziła do absurdalnej wręcz eskalacji konfliktu przez Klienta.
Kolejny kontakt Klienta z supportem miał miejsce w sobotę 31.10 kiedy to na czacie zgłosił zapytanie o status zleconej wypłaty. Uzyskał odpowiedź, iż zgodnie z regulaminem wypłata będzie zrealizowana w poniedziałek ale jeśli klient chciałby ją anulować, odpowiednia prośba zostanie przekazana do działu finansowego i BYĆ MOŻE będzie to możliwe w niedzielę. Wtedy po raz pierwszy klient został ostrzeżony w związku z językiem używanym podczas rozmowy z pracownikiem supportu, poniżej mała próbka tegoż, nie wymagjąca już jakiegokolwiek komentarza :
[13:39:08] Line / Norway: If you to a moneybookers withdrawal it will take 24 hours if you do it between Monday and Thursday. If you do it between Friday or Sunday it should be with you on Monday
[13:39:45] Line / Norway: We can&#39;t cancel it today, but the finance department should be able to help you tomorrow. Do you still want to cancel it?
[13:40:32] marek: hmm
[13:40:32] marek: so could you cancel my whitdarwal ??
[13:40:33] marek: no
[13:40:33] marek: i want to paly today
[13:40:34] marek: play*
[13:40:48] marek: so if financial department works tomorrow why don&#39;t they proceed my whitdrawal ??
[13:41:04] marek: you lie
[13:41:22] Line / Norway: That&#39;s exactly what they will do
[13:41:30] Line / Norway: I lie?
[13:41:34] marek: i want you to have my money back immediatly, not tomorrow
[13:42:21] Line / Norway: I&#39;m very sorry but you made your withdrawal yesterday, which means you will have your money on Monday. If you wish to cancel the request the money should be back in your Bet24 account tomorrow
[13:42:46] marek: you told my that my MB whitdawal will be proceeded on monday !! why monday if they work tomorrow you f... b...
[13:43:23] marek: i am gonna take my sportsbook bonus next time and say goodbye to yuo!!!
[13:43:33] marek: yor are fucking tchieves
[13:43:52] Line / Norway: If you would like us to help you we would recommend that you watch your language
[13:44:11] marek: i was chating yesterday and i was told money would be today !!!
[13:44:24] marek: today you told me on monday
[*** jeden

W tym momencie czat zostal z oczywistych przyczyn przerwany przez pracownika supportu. Kolejny kontakt, po którym konto klienta zostało zamknięte miał miejsce chwilę poźniej, oto zapis czatu:
[13:52:21] Line / Norway: Hello
[13:52:23] xxx: why do you disconnect ??
[13:52:36] xxx: we were talking and chating ??
[13:52:41] Line / Norway: Because we don&#39;t accept that kind of language
[13:52:42] xxx: give me polish support
[13:52:55] Line / Norway: If you would like some help you need to behave yourself
(…)
[14:01:23] xxx: you better pray to god i would not find you i am gonna cut your head off for LIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[14:01:38] xxx: you may already dig your grab
[14:03:18] Line / Norway: We will process your withdrawal as soon as possible and your account will be closed due to abusive language. You will not be able to open another account with us.
[14:03:42] xxx: process it today !!
Wyjaśnienie dla osób nie znających języka angielskiego, to moment w którym Klienta jak sam przyznał na forum, „trochę poniosło” pracownikowie supportu groził : &quot;radzę, abyś zaczęła modlić się do Boga bo Twoja głowa będzie obcięta ... (....) powinnaś zacząć kopać sobie grób...&quot;
Zupełnie przy okazji wypłynęła kolejna ciekawa sprawa – aby zalogować się do czatu należy w celu informacyjnym podać maila oraz nazwę użytownika. W pierwszym z czatów Klient logował się ze swojego konta natomiast w drugim gdzie przedstawił się jako „xxx” użył adresu mailowego który w Moneybookers jest zarejestrowany na osobę trzecią z adresem domowym mocno odległym od adresu klienta. Wspominamy o tym wyłącznie w celu nakreślenia obrazu Klienta będącego w swoim mniemaniu niemal bez skazy. Nie jest naszym zamiarem wychodzenie poza biężącą sprawę ale kilkanaście sekund spędzonych na innym forum przynosi takie efekty które nie wymagają żadnego komentarza :

marasking

Większość buków on-line obecnie wymaga niestety skanów dokumentów. Niestety takich czasów dożyliśmy Nie widze w tym działaniu żadnej troski o bezpieczeństwo klienta i jego pieniędzy.. Za starych dobrych czasów było fajne bonusowe eldorado, teraz buki kradna pieniadze nawet &quot;legalnym&quot; klientom, a skany to tylko jeden z pretekstów.. I nie mam &lt; 18 lat, zreszta nawet gdyby to nie widze problemu w zwykłym paincie zretuszować dowodzik „


Napisał darius010
skan nie jest tylko po to żeby sprawdzić czy jest się pełnoletnim, dzięki niemu buk jest pewien ze masz jedno konto na siebie z którego możesz wypłacić, nie wykorzystujesz ich promocji, np.:jak by niebyło to bez problemu każdy by sobie pozakładał kilka kąt na wymyslone dane i wykorzystywał Free Bety, retuszując dowód, to tak jakbyś go podrobił za to grożą sankcje karne
Nie takie rzeczy się robiło. Co do sankcji karnych masz racje - jednak ciekawe kto by mnie ścigał gdzies na Arubie czy innej Antique ). „

Wracając do omawianej sprawy, po zablokowaniu konta Klient skontaktował się ponownie w sobotnie popołudnie, po złożonych telefonicznie przeprosinach konto zostało odblokowane; KLIENT ZOSTAŁ POINFORMOWANY, IŻ PONOWNE TEGO TYPU ZACHOWANIE BĘDZIE SKUTKOWAŁO ZAMKNIĘCIEM KONTA I ODEBRANIEM WYGRANYCH (zgodnie z regulaminem Bet24)
Nie zdało się to na wiele, w niedzielę rano kolejny telefon i kolejna groźba śmierci, skierowana do innej osoby w supporcie, po tym zdarzeniu konto zostało ponownie zablokowane.
Ostatnia forma bezpośredniego kontaktu miała miejsce w poniedziałek 02.11, wtedy to Klient został telefonicznie poinformowany, iż na podstawie regulaminu (groźby wobec supportu), wygrane zostają anulowane a wypłata będzie zwrócona na konto MB należące do Klienta; poinformowano Go również, iż ewentualne skargi należy kierować do LGA; podkreślamy iż to Bet24 poinformowało Kienta o możliwości złożenia zażalenia do LGA. Klient po raz kolejny próbował przepraszać, jednak w momencie, w którym usłyszał, że jest to nasza ostateczna decyzja, wyraził się sposób nastepujący : &quot;wybiorę się na Maltę i Cię znajdę, jesteś *****ie za******, dorwę Ciebie i Twoją rodzinę&quot;...

Na tym sprawa jest dla nas definitywnie zamknięta, nie zamierzamy polemizować z żadną z sugestii LGA dotyczącej tego Klienta.
Przykre jest tylko to o czym wie i czego skutki ponosi wielu polskich użytkowników serwisów bukmacherskich, mały promil polskich klient podobnych do Pana Marka powoduje reperkusje które wyciągane są w stosunku do wszystkich rodaków. Opinie na temat tego użytownika i jego zachowania każdy może sobie wyrobić sobie sam po zaznajomieniu się z powyższym tekstem....
Bet24.com
---------------
To był cytat z oficjalnym stanowiskiem firmy Bet24.
 
kondor 28

kondor

Użytkownik
I cała prawda....To mi się podoba, jasne rzeczowe wyjaśnienie, a nie post ze słowami ZŁODZIEJE UKRADLI MI PIENIĄDZE.... Brawo bet24, myśle , że nie ma tu nawet o czym dyskutować. Dziecko wygrało 1000zł, zachłysnoł się pięniędzmi i zaczoł świrować. Szkoda ze takie cos się dzieję. Ale mimo wszystko wielki szacunek dla BET24.
 
W 74

woofer001

Użytkownik
Brawo i szacunek?
Hmmm czy aby buk jest wlasciwa instytucja zajmujaca sie grozbami i czyims wulgarnym jezykiem? Oczywiscie pomijajac proccesy myslowe samego gracza i to ze albo ma 13 lat albo byl w stanie jak to ladnie okreslil ktos kiedys pomrocznosci jasnej. To tak jakby szef z pracy zdecydowal ze za wrzesien nie dostaniesz pieniedzy bo w pazdzierniku mu powiedziales co o nim sadzisz. Gracz zagral , wygral wiec pieniadze powinny mu byc wyplacone. Co do jego jezyka to chyba policja zajmuje sie grozbami karalnymi ewentualnie zawsze mozna wniesc do sadu pozew o znieslawienie. I taka droga powinno sie to raczej odbyc.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
Do góry Bottom