Witam
Dalej mam problem - tym razem wiekszy. Chcialem przed chwila wejsc na moje konto, bo na 99% wygram kolejny bon dzisiaj, tym razem 15 Euro. Chcialem wejsc na konto jednak widze info: "Konto gracza zostało zablokowane".
Ostatnio przegralem 3. zaklad przy obracaniu bonem, opisalem to tutaj: http://forum.bukmacherskie.com/f38/problem-z-obrotem-bonusu-przegralem-3-zaklad-102477.html
Napisalem wiec zaraz potem do supportu, zeby usuneli mi ten nieoborocony bonus z konta, abym mogl normalnie dalej grac. Zamiast tego (chyba) zbanowali mi konto ...
24 Stycznia dostalem w tej sprawie maila o tresci:
"Witaj Krzysztofie,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Uprzejmie informujemy, że zaktualizowaliśmy Pana konto gracza i w związku z tym bon został zamknięty.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą zakładów sportowych.
Informacje znajdzie Pan tutaj!
Jeżeli miałby Pan dodatkowe pytania to chętnie służymy pomocą.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół bet-at-home.com
[email protected]
https://www.bet-at-home.com "
Nie dostalem jednak zadnego maila z ewentualnym powodem zablokowania konta (ba - nawet z informacja, ze konto zostalo zablokowane). Co mam teraz zrobic? Nie moge wejsc na konto, zeby sie z nimi skontaktowac :-| Jedyne co moge teraz zrobic, to chyba napisac maila, na ten adres w tej sprawie.
Byc moze nie bede tam grac, ale chce przynajmniej obracac bonusami ktore wygram ewentualnie.
Dalej mam problem - tym razem wiekszy. Chcialem przed chwila wejsc na moje konto, bo na 99% wygram kolejny bon dzisiaj, tym razem 15 Euro. Chcialem wejsc na konto jednak widze info: "Konto gracza zostało zablokowane".
Ostatnio przegralem 3. zaklad przy obracaniu bonem, opisalem to tutaj: http://forum.bukmacherskie.com/f38/problem-z-obrotem-bonusu-przegralem-3-zaklad-102477.html
Napisalem wiec zaraz potem do supportu, zeby usuneli mi ten nieoborocony bonus z konta, abym mogl normalnie dalej grac. Zamiast tego (chyba) zbanowali mi konto ...
24 Stycznia dostalem w tej sprawie maila o tresci:
"Witaj Krzysztofie,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Uprzejmie informujemy, że zaktualizowaliśmy Pana konto gracza i w związku z tym bon został zamknięty.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą zakładów sportowych.
Informacje znajdzie Pan tutaj!
Jeżeli miałby Pan dodatkowe pytania to chętnie służymy pomocą.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół bet-at-home.com
[email protected]
https://www.bet-at-home.com "
Nie dostalem jednak zadnego maila z ewentualnym powodem zablokowania konta (ba - nawet z informacja, ze konto zostalo zablokowane). Co mam teraz zrobic? Nie moge wejsc na konto, zeby sie z nimi skontaktowac :-| Jedyne co moge teraz zrobic, to chyba napisac maila, na ten adres w tej sprawie.
Byc moze nie bede tam grac, ale chce przynajmniej obracac bonusami ktore wygram ewentualnie.