>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Baldur's Gate 2

B 0

barnez

Użytkownik
Niektorzy uwazaja ze najtrudniejszy w grze, ja uwazam ze zalezy jaka druzyna sie gra, w czym sa mocni ale na pewno jeden z najtrudniejszych przeciwnikow, coc oczywiscie do pokonania. Proponuje zebys zmienil tez poziom trudnosci bo takie przejscie sprintem nie jest satysfakcjonujace.
 
B 0

barnez

Użytkownik
Jesli przejdziesz Bg i lubisz ten klimat polecam jeszcze Icewind Dale I i II wraz ze wszystkimi dodatkami. Nie jest tak trudna jak BG ale naprawde fajnie opowiedziana historia.
 
B 0

barnez

Użytkownik
znalazlem liste przedmiotow i gdzie mozna je znalezc, a do tego cepa sa 3 czesci(ogien, lod,kwas) i mozna je zlozyc w jedna calosc w zamku D&#39;Arnise.

lista
Adjatha Wysysacz +2 (&quot;SW1H35&quot;) – kambion Strażnik w Więzieniu Sfer.
Albruin +1 (&quot;SW1H34&quot;) – tylko kod.
Amulet Mistrza Harfiarzy (&quot;AMUL28&quot;) – Imix w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących Górach.
Amulet Seldarine (&quot;AMUL27&quot;) – nagroda Ellesime za uratowanie Suldenasselar.
Amulet Szybkości Geparda (&quot;AMUL26) – Thelynn&#39;ss na arenie drowów w Kryjówce Sendai.
Amulet blokowania czarów (&quot;AMUL25&quot;) – Obserwator, tuż po wejściu do Południowych tuneli w Podmroku.
Amulet metaczarów (&quot;AMUL16&quot;) – Lochy Irenicusa, komnata przed portalem, w szafce zabezpieczonej pułapką (z zatrutą strzałką).
Amulet mocy (&quot;AMUL21&quot;) – Aran Linvail (bez względu dla kogo pracujesz).
Amulet ochrony +1 (&quot;AMUL14&quot;) – np. Ribald (do kupienia), Arledian (Dom Gaelana Bayle&#39;a), Podziemia Firkraaga (&quot;jeziorko&quot; na pierwszym poziomie), zadania z Harfiarzami (Jaheiry); Chan Zahraa (namiot dżinów Dao).
Amulet ochrony przed trucizną (&quot;AMUL22&quot;) – Wiedźma Adratha alias Rakshasa Ihtafeer w Gaju druidów w jej domku obok Wieży ogrów.
Amulet ochrony życia(&quot;AMUL23&quot;) – jedna z nagród w Świątyni Lathandera pomyślne wykonanie zadania z Sir Sarlesem.
Amulet odporności na magię (&quot;AMUL19&quot;) – Niewidzące Oko.
Amulet odporności na magię Kaliguna (&quot;AMUL20&quot;) – Ust Natha, jeden z drowich handlarzy na platformie przy wejściu/wyjściu.
Amulet tarczy (&quot;AMUL15&quot;) – Twierdza d&#39;Arnise, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym pociskiem) w Podziemiach (z TorGalem).
Amulet wilczej jagody (&quot;AMUL18&quot;) – tylko kod.
Amulet z nefrytem (&quot;AMUL17&quot;) – Południowe tunele, skrytka (x=2508, y=579). W Cieniach Amn zostaje po zabiciu Miecza Mordenkainena.
Angurvadal +4 (&quot;SW1H60&quot;) – w posiadaniu Kapitana Githyanki, który założył obóz (a to łobuz!) na czwartym poziomie Twierdzy Strażnika.
Angurvadal +5 (&quot;SW1H61&quot;) – Cespenar.
Beljuryl (&quot;MISC6Z&quot;) – Chickeny Erlina Hendricka na Wzgórzach Umar; Podziemia Firkraaga, skrytka w jaskini z golemami.
Belm +2 (&quot;SW1H30&quot;) – Gaj druidów, Wieża ogrów, klocek siana.
Berło absorpcji (&quot;RODS01&quot;) – Vithal w Podmroku.
Berło dostojnej potęgi (&quot;RODS02&quot;) – Miasto Grot, np. w Skarbcu Sahuaginów. Nagroda Króla Ixilthetocala za wykończenia rebeliantów i księcia.
Berło przerażenia (&quot;RODS05&quot;) – lisz w bramach miasta od Dziennej Gwiazdy.
Berło uderzenia (&quot;RODS04&quot;) – Ust Natha, Podmrok, jeden z drowich kupców na platformie przy wejściu/wyjściu.
Berło zmartwychwstania (&quot;RODS03&quot;) – Ribald; Siedziba Mekratha; Karthis al-Hezzar w Północnym lesie.
Bladozielony kamień Ioun (&quot;HELM20&quot;) – jaskinia Pai&#39;Na w Dzielnicy cmentarnej w Niższych grobowcach.
Bransolety Tzu-Zana (&quot;BRAC26&quot;) – Draconis.
Bransolety błogosławieństwa (&quot;BRAC23&quot;) – Cespenar.
Bransolety błyskawicznego uderzenia (&quot;BRAC16&quot;) – Książę Kuo-Toan w Zachodnich tunelach w Podmroku.
Bransolety ochrony KP 3 (&quot;BRAC15&quot;) – Ribald.
Bransolety ochrony KP 4 (&quot;BRAC14&quot;) – Ribald; nagroda Therndle Daglefodda za uratowanie syn z Maszyny uwięzionych dusz (czy jak to tam się nazywa).
Bransolety ochrony KP 5 (&quot;BRAC13&quot;) – Zadanie Jaheiry z Harfiarzami, Dermin Courtierdale (pojawia się po raz 3 i ostatni); Komnata z dziwną maszyną (Liuma) w Przytułku, nagroda za poprawne ustawienie dźwigni.
Bransolety ochrony KP 6 (&quot;BRAC03&quot;) – Gorch; Xzar; zadania Jaheiry z Harfiarzami (nawet 3 sztuki), Terminsel-Elminster; Wiedźma Umar; Tamorlin – czarodziejka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy);
Bransolety ochrony KP 7 (&quot;BRAC02&quot;) – Ribald; zadania Jaheiry z Harfiarzami i klątwą Barona (ma je jeden z magów w zielono-czarnych szatach); Rayic Gethras; Drakandros z wrogiej drużyny w Dzielnicy mostów; Turmijska czarodziejka (twierdza barda); Kapitan Elitarnych Gwardzistów w siedzibie kultu (Niewidzące oko); Mekrath;
Bransolety ochrony KP 8 (&quot;BRAC01&quot;) – Lochy Irenicusa, 2 sztuki w Więzieniu Sfer (jeden z Kapitanów więzienia, magiczka Niewolnik, mag Yuan-Ti przy wejściu).
Bransolety paladyna (&quot;BRAC22&quot;) – Twierdza strażnika, poziom 1, skrzynia przy wejściu w pokoju po lewej.
Bransolety pętania (&quot;BRAC11&quot;) – Ust Natha w Podmroku, skrytka (ok. x=3350, y=1420) w wieży Bractwa wojowników.
Bransolety łucznictwa (&quot;BRAC04&quot;) – Kopiec Trolla w Gaju druidów.
Brązowe pantalony (&quot;MISCCB&quot;) – Kryjówka Abazigala, podarunek od drużyny Nanoca (Conana), jeśli wyśle się ich po Słupek oka gauta.
Brązowy kamień Ioun (&quot;HELM27&quot;) – Więzienie w Saradush (trzeba &quot;uwolnić&quot; Zjawę, żeby się dostać do celi).
Brązowy róg Walhalli (&quot;MISC3J&quot;) – Maheer (ulepszony Srebrny + DIament i 2000 złociszy).
Butla Ifrita (&quot;MISC3C&quot;) – Taquee przed namiotem dżinów Dao.
Buty Elfów (&quot;BOOT07&quot;) – miasto elfów (Suldaneselar), Dom Księżyca.
Buty Północy (&quot;BOOT03&quot;) – Lochy Przytułku, maszyna na mitrylowe żetony (5 sztuk).
Buty Zachodu (&quot;MISC8J&quot;) – tylko kod lub Unfinished busines (Łowca Derrick od Valygara).
Buty błyskawicznej szybkości (&quot;BOOT10&quot;) – tylko kod?
Buty eteryczności (&quot;BOOT11&quot;) – Miasto Grot, skrzynia chochlików.
Buty gorgony (&quot;BOOT12&quot;) – Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran.
Buty przemieszczania (&quot;BOOT08&quot;) – tylko kod, nieupuszczalną wersję posiada Chaos (zadanie druida z Lorenem) lub mod Battles (Pieszczoch Lloth w Domu Jael&#39;lat).
Buty szybkości (&quot;BOOT01&quot;) – Renal Krwawy Skalp; Przytułek i mitrylowa maszyna (15 żetonów); niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer; Illasera; Księgarz Łazarz w Saradush/Amkhetran.
Buty ukrycia (&quot;BOOT02&quot;) – Gildia Mae&#39;Vara na 1 piętrze razem z dowodami; Samuel Grzmotobek – jeśli mamy w drużynie Mazzy.
Buty uników (&quot;BOOT04&quot;) – Reti, jeden z porywaczy z Dzielnicy mostów z zadania Tirdira z Dzielnicy cmentarnej.
Buty uziemienia (&quot;BOOT05&quot;) – Pan Świtu Kreel w Świątyni Lathandera; Bolumir od Tempusa w Twierdzy d&#39;Arnise (po przyjęciu go jako kapłana z zadania w twierdzy wojownika); mitrylowa maszyna na żetony w Przytułkowych lochach (10 sztuk).
Cep Bojowy Wieków +5 (&quot;BLUN30&quot;) – Cespenar.
Cep bojowy Wieków +3 (&quot;BLUN14&quot;) – do zrobienia w kuźni w twierdzy d&#39;Arnise, jeśli mamy 3 głownie (kwas, ogień, chłód).
Ciemne piwo Baalor De&#39;Traniona (&quot;MISC97&quot;) – Gildia Złodziei Cienia w Dokach (w skrzyni koło Renala); Wzgórza Umar i Min Minling.
Ciemnoróżowy kamień Ioun (&quot;HELM19&quot;) – Lochy Przytułku, pojawia się za rozwiązanie zagadki (trzeba powkładać przedmioty w odpowiednie posągi).
Cięciwa Gonda (&quot;COMPON10&quot;) – Kapitan Egeissag w Kryjówce Sendai.
Cięciwa do łuku Gesena (&quot;BOW19B&quot;) – 2 poziom Lochów w przytułku, komnata z (3) golemami (glinianymi).
Ciężka kusza celności (&quot;XBOW03&quot;) – Kapitan Elitarnych Strażników w siedzibie Kultu.
Ciężka kusza spalania +1 (&quot;XBOW14&quot;) – Ribald.
Crom Faeyr (&quot;HAMM09&quot;) – Cromwell.
Cudowne rękawice (&quot;BRAC25&quot;) – Cespenar.
Czarna Brzytwa (&quot;MISCBC&quot;) – Uwięziony geniusz w Piekle (próba chciwości), można mu ją ukraść...
Czarna mgła +4 (&quot;HALB06&quot;) – można zdobyć przy wymianie za Smocze jaja z Pomniejszym Lordem Demonów w Ust Natha podczas Rytuału Matki Ardulace (wymagany &quot;zły&quot; charakter).
Czaszka lisza (&quot;COMPON06&quot;) – w rurze tuż przy wyjściu z siedziby Odamarona w Kryjówce Sendai.
Czaszka śmierci (&quot;HELM17&quot;) – Vithal w Podmroku.
Czerwona mikstura (&quot;POTN15&quot;) – tylko kod.
Duma legionu +2 (&quot;PLAT15&quot;) – nagroda w Twierdzy Paladyna za zadanie.
Dzienna Gwiazda (&quot;SW1H31&quot;) – Bramy miasta, ukryta krypta w gospodzie &quot;Pod Krzywym Żurawiem&quot;, w zamkniętej skrzyni.
Długi łuk celności (&quot;BOW07&quot;) – tylko kod lub aPack.
Dębinowy Pierścień (&quot;RING43&quot;) – Kapłan Waukeen koło świątyni Waukeen w Amkhetran.
Elfia kolczuga (&quot;CHAN12&quot;) – Targowo, Lord Skarmaen Alibakkar; elfy w Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Haer&#39;dalis, Imoen po przywołaniu w sferze kieszeniowej;
Elfia kolczuga +1 (&quot;CHAN13&quot;) – Aran Linvail; Elhan; elfy w Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn&#39;ss i drowy na arenie w Kryjówce Sendai; Kapitan Erelon w Amkhetran; Dowódcy najemników w Amkhetran;
Elfia kolczuga Aslyferunda +5 (&quot;CHAN19&quot;) – Cespenar.
Figurka Shakti (&quot;FIGURE01&quot;) – Kiszony Kiser Jhaeri w Saradush.
Figurka czarnego pająka (&quot;MISC3E&quot;) – Pai&#39;Na, druidka w Jaskini w Niższych grobowcach w Dzielnicy Cmentarnej (a raczej pod).
Figurka księżycowego psa (&quot;MISC7T&quot;) – Nagroda od Mairyn z twierdzy Łowcy za wykończenie Umar (ostatnie zadanie...).
Figurka złotego lwa (&quot;MISC3D&quot;) – Nagroda od Ducha gaju z twierdzy druida za zadanie z Lorenem (ostatnie zadanie...).
Fioletowa mikstura (&quot;POTN16&quot;) – tylko kod.
Furia Niebios (&quot;SW1H51&quot;) – Koshi w Dzielnicy świątyń w Strzeżonym budynku (jakby ktoś nie wiedział...).
Futerał Obfitości +1 (&quot;QUIVER02&quot;)
Gniazdo żmij (&quot;DART05&quot;) – skrzynia zabezpieczona pułapką (z Zapalającą chmurą) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Ribald w 6 rozdziale.
Gram Miecz Żalu +5 (&quot;SW2H18&quot;) – Cespenar.
Gram Miecz Żalu +5 (&quot;SW2H11&quot;) – Abazigal.
Mace,Gwiazda Burzy +3 (&quot;BLUN28&quot;) – to wekiera, nie maczuga; Maszyna Luma Szalonego w twierdzy Strażnika (trójkątny guzik, zielone pokrętło, średnia dźwignia).
Mace,Gwiazda Burzy +5 (&quot;BLUN29&quot;) – Cespenar.
Gwóźdź Ixila +4 (&quot;SPER11&quot;) – test wytrzymałości na piątym poziomie Twierdzy Strażaka (jeziorko w jaskini Orków).
Halabarda +2 Ostrze Zmierzchu (&quot;HALB08&quot;) – Ciemny Patryk na Wzgórzach Umar/w Ruinach świątyni.
Halabarda +4 Fala (&quot;HALB09&quot;) – Cespenar.
Halabarda Harmonium (&quot;WA2HALB&quot;) – Deidre na Targu Przygód.
Harfa Azlaera (&quot;MISC3N&quot;) – nagroda w twierdzy barda (przy sukcesie przedstawienia)!
Harfa Dysonansu (&quot;MISC3M&quot;) – Siedziba Mekratha, w ołtarzyku zabezpieczonym pułapką (z Okropnym zauroczeniem).
Harfa Methilda (&quot;MISC3O&quot;) – Wschodnie tunele w Podmroku, skrytka (x=3029, y=920).
Harfa Pandemonium (&quot;WA2HARP&quot;) – Deidre.
Hełm Baldurana (&quot;HELM07&quot;) – Lochy Irenicusa.
Hełm Kiela (&quot;HELM14&quot;) – kod lub Tactics i ulepszony Północny las.
Hełm Skały (&quot;HELM32&quot;) – Cespenar.
Hełm Skały (&quot;HELM31&quot;) – przy ciele ognistego olbrzyma w Komnacie ognia na drugim poziomie Twierdzy Strażaka.
Hłm Vhailora (&quot;WA2HELM&quot;) – Deidre.
Hełm chwały (&quot;HELM03&quot;) – Strażnik Telwyn w Świątyni Helma w Dzielnicy świątyń, nagroda za zadanie z Sir Sarlesem.
Hełm infrawizji (&quot;HELM05&quot;) – Lochy Irenicusa (w sali z otiagiem).
Hełm ochrony (&quot;HELM04&quot;) – Maferan z drużyny od Furii Niebios, Kula sfer – komnata lodu przed wejściem do rdzenia mocy, lub Tactics: Rytuał
Hełm ochrony przed urokami (&quot;HELM06&quot;) – Draug Fea z drużyny Kanałach, Posiadłość Galvareyów w Dokach – skrytka z okiem, Świątynia Lathandera, Olaf Rassmusen z drużyny od Furii Niebios.
Hełm przeciwnego charakteru (&quot;HELM02&quot;) – tylko kod.
Hełm świetlistości (&quot;HELM16&quot;) – Ribald w 6 rozdziale.
Ilbratha +1 (&quot;SW1H26&quot;) – Jermien na Wzgórzach Umar.
Jadeitowy ogar (&quot;MISC3F&quot;) – kod.
Jhor Krwawiący +2 (&quot;SW1H38&quot;) – Szaleniec Aganalo z Maszyny uwięzionych dusz w Podmroku.
Jęzor ognia (&quot;SW1H24&quot;) – Dalok w Gaju druidów.
K&#39;logarath +4 (&quot;AX1H16&quot;) – Carras w Jaskini przemytników w Amkhetan.
Kamień Wong Fei&#39;s Ioun (&quot;HELM34&quot;) – Sendai (Sendai).
Kamień z duszą Malli (&quot;AMSOUL01&quot;) – Vongoethe w Jaskini umarłych w Amkhetran.
Kaptur Złodziei (&quot;HELM30&quot;) – Cespenar.
Kaptur Złodziei (&quot;HELM29&quot;) – nagroda od Ka&#39;rashura za zabicie i przyniesienie serca Tahazzara, albo na odwrót zabijamy Ka’rashura, zabieramy jego serce i przynosimy je Tahazzarowi, trzeci poziom Twierdzy Strażaka.
Karmazynowa kolczuga +5 (&quot;CHAN11&quot;) – Ribald w 6 rozdziale.
Karsomir +5 (&quot;SW2H10&quot;) – Firkraag.
Karsomir +6 (&quot;SW2H19&quot;) – Cespenar.
Katana +2 (&quot;SW1H55&quot;) – Niższe grobowce, skrzynia w Krypcie Bodhi (obojętnie czy pracujemy dla niej czy nie); Komnata Arana w 3 misji dla Bodhi; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn&#39;ss i drowy na arenie w Kryjówce Sendai.
Klejnot z rękojeści Wyrównywacza (&quot;SW1H54C&quot;) – Lochy Irenicusa, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym pociskiem).
Kij Tarana +4 (&quot;STAF21&quot;) – Saladrex, smok z czwartego poziomu Twierdzy Strażaka.
Kij Tarana +6 (&quot;STAF22&quot;) – Cespenar.
Kij Uderzania (&quot;STAF05&quot;) – Bolumir od Tempusa; Świątynia Laathandera w Dzielnicy świątyń; Kupiec w Targowie (ten od Pasa bezwładnej bariery, wygląda jak Szlachcic – kupiec, nie pas...).
Kij-wekiera (&quot;STAF06&quot;) – Haz; Pani Ada w Świątyni Talosa; Ribald; Złodziej Cienia-Czarodziej (3 misja dla Bodhi).
Kij-włócznia +2 (&quot;STAF07&quot;) – Xzar; Rzezimieszek w Dzielnicy mostowej (pojawia się w nocy obok Opuwszczonego domu); Mag Yaga-Shury w jego obozie pod Saradush.
Klucz do kanałów (&quot;KEY29&quot;) – Tazok w Podziemiach Firkraaga.
Kolczuga Pieśniarza Klingi +4 (&quot;CHAN16&quot;) – Czarny smok Irka w Suldanesselar (Nizidramanii&#39;yt).
Kolczuga Umarłych +2 (&quot;CHAN03&quot;) – Ilyich w Lochach Irenicusa.
Kolczuga błazna +4 (&quot;CHAN10&quot;) – Mitrylowa maszynka na żetony w Lochach Przytułku (20 sztuk).
Kolczuga mrocznych elfów (&quot;CLOLTH&quot;) – Służka Lloth (romans z Viki).
Kolec Ixila (&quot;DAGG23&quot;) – Zmiennobarwny demon na 2 poziomie Tweirdzy Strażnika.
Spear,Kolec Ixila +6 (&quot;SPER12&quot;) – Cespenar.
Kolec chochlika +3 (&quot;DAGG13&quot;) – Łowca Nagród, niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer.
Korzeń cierpienia (&quot;BLUN10&quot;) – podarunek od Ducha gaju w twierdzy druida przed pierwszą misją.
Kostur Arundela (&quot;WASTAFF&quot;) – Joluv &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot;.
Kostur Gromu i Piorunów (&quot;STAF13&quot;) – podarunek od Mistrza Verthana po pokonaniu Faldorn; Przytułek i komnata Irenicusa.
Kostur Lasów +4 (&quot;STAF14&quot;) – podarunek od awatara w Suldanesselar.
Kostur Magów (&quot;STAF11&quot;) – tę laskę ma laska w Spaczonym runie (Layene).
Kostur Mocy (&quot;STAF12&quot;) – do wykonania przez uczniów podczas 3 zlecenia w twierdzy maga Kuli sfer.
Kostur Ognia +2 (&quot;STAF17&quot;) – Kula sfer, Komnata ognia przed wejściem do rdzenia mocy.
Kostur Powietrza +2 (&quot;STAF15&quot;) – Pan niewolników w Więzieniu sfer (demon).
Kostur Ziemi +2 (&quot;STAF16&quot;) – Ust Natha, jeden z drowich sprzedawców.
Kostur bojowy +3 (&quot;STAF08&quot;) – Czarnorynkowy kupiec, pojawia się w nocy koło Świątyni Ilmatera w Slumsach; Jayes na Promenadzie (pojawia się w nocy na wschodzie); kupiec w Targowie (&quot;Szlachcic&quot;).
Kostur dowodzenia (&quot;STAF09&quot;) – Wschodnie tunele w Podmroku.
Kostur kapłana +3 (&quot;STAF19&quot;) – Świątynia Talosa w Dzielnicy Świątyń (Pani Ada); Saaadat – rakshasa, który pojawia się po zdemaskowaniu Ihtafeer; Świątynia Umberlee w Brynnlaw; Diabelstwo z ekipy Aesgaretha w Twierdzy Strażnika na 3 poziomie; Nyalee w Lesie Mir; Mag Errard w Saradush; Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika.
Kostur leczenia (&quot;STAF10&quot;) – Dzielnica cmentarna, grobowiec na południowym zachodzie (dodaje też +2 do rzutów obronnych).
Kostur szamana (&quot;MISC5T&quot;) – Szaman koboldów w Kanałach &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot;.
Kostur z Rynn +4 (&quot;STAF20&quot;) – Ribald.
Kościana klinga +4 (&quot;DAGG14&quot;) – Dom Qilue, kapłanki w Ust Natha w Podmroku.
Kościana maczuga +2, +3 przeciw nieumarłym (&quot;BLUN23&quot;) – Lochy w Przytułku, pojawia się po włożeniu głowy trolla w komnacie z nimi.
Kołczan Obfitości +1 (&quot;QUIVER01&quot;) – na poziomie Twierdzy Strażnika we wschodniej sali, w skrytce.
Kołczan Obfitości +2 (&quot;QUIVER03&quot;) – Cespenar.
Krasnoludzki młot +3 (&quot;HAMM06&quot;) – Targowo, Kupiec-Szlachcic.
Krążek z Netheril (&quot;COMPON17&quot;) – Zmiennobarwny demon na 2 poziomie Twierdzy Strażaka.
Krążek z Netheril (&quot;HELM28&quot;) – Cespenar.
Krótki miecz Maska +4 (&quot;SW1H58&quot;) – do kupienia u Siostry Garleny przed Twierdzą Strażaka.
Krótki miecz Maska +5 (&quot;SW1H59&quot;) – Cespenar.
Krótki miecz ciosów w plecy (&quot;SW1H10&quot;) – Renal Krwawy Skalp.
Krótki łuk Gesena (&quot;BOW19&quot;) – Cromwell.
Księga Nieskończonych Czarów (&quot;MISC3A&quot;) – Adept Perth w Brynnlaw.
Kundan +2 (&quot;SW1H25&quot;) – Niewolnica w Więzieniu Sfer (na wschodzie).
Kusza Necaradana +3 (&quot;XBOW10&quot;) – nagroda Adalon za uratowane Smocze jaja.
Kusza Nieszczęścia +4 (&quot;XBOW13&quot;) – Wieża Deirexa, jeziorko w jego skarbczyku.
Kusza Ognistych Zębów +4 (&quot;XBOW15&quot;) – Siostra Garlena.
Kusza Ognistych Zębów +5 (&quot;XBOW16&quot;) – Cespenar.
Kusza Włos Olbrzyma +3 (&quot;XBOW08&quot;) – Ribald.
Lawendowy kamień Ioun (&quot;HELM26&quot;) – Gromnir Il-Khan w Saradush.
Lazurowe ostrze (&quot;AX1H10&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po wykonaniu zadania z Hendakiem.
Lekka kusza szybkości (&quot;XBOW06&quot;) – jw.
Lilarcor (&quot;SW2H14&quot;) – nagroda za rozwiązanie zagadki/uwolnienie Lśniącego stawu w Kanałach &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot;.
Lodowa gwiazda +4 (&quot;BLUN35&quot;) – Gromnir Il-Khan.
Ludzka skóra (&quot;LEAT22&quot;) – Dom Rejieka Grabarza, w piwnicy w łóżku.
Ludzka skóra +5 (&quot;LEAT21&quot;) – Fael na Wzgórzach Umar.
Maczuga +2 &quot;Zgniatacz&quot; (&quot;BLUN24&quot;) – Dalok w Gaju druidów.
Maczuga +3 &quot;Czarna Krew&quot; (&quot;BLUN22&quot;) – Kupiec-Szlachcic w Targowie.
Maczuga Wybuchu +3 (&quot;BLUN26&quot;) – Ferrumach Rilmani – pojawiają się na piątym poziomie Twierdzy Strażnika po otwarciu jednej z pieczęci do siedziby Uwięzionego.
Maczuga Wybuchu +5 (&quot;BLUN27&quot;) – Cespenar.
Malakar +2 (&quot;SW1H45&quot;) – Troll w Lochach Przytułku (2 poziom).
Maluszek - szmaciany miś (&quot;MISC5L&quot;) – Llynis &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot;.
Melodyjna kolczuga +3 (&quot;CHAN15&quot;) – Aawil w Więzieniu sfer.
Miecz Arabane&#39;a +2 (&quot;SW1H27&quot;) – Suna Seni z jednego z losowych spotkań w mieście.
Miecz Baldurana (&quot;WA2S1H&quot;) – Deidre, jego animacja kolorów jest zabugowana, po włożeniu do lewej ręki i zdjęciu każda inna broń w lewej ręce będzie świecić z zielonkawym odcieniem.
Miecz Chaosu +2 (&quot;SW2H16&quot;) – nagroda od geniusza (Maalaqa) w Lochach Irenicusa za oddanie Butli ifrita.
Miecz długi +2 &quot;Varscona&quot; (&quot;SW1H06&quot;) – Cattie Brie; Branet Al-Thon, William Reirrac i Nerit, paladyni przysłani przez prałata do walki z Bodhi w Rozdziale 6; elfy w mieście elfów (Suldanesselar); Torba przechowywania na początku Tronu Bhaala (zależy od klasy).
Miecz oburęczny +3 &quot;Berserker&quot; (&quot;SW2H03&quot;) – Smaeluv Siekacz Orków z drużyny Menkara w &quot;Norze Siedmiu Dolin&quot; na Promenadzie Waukeen.
Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym (&quot;SW1H03&quot;) – nagroda Hendaka za zlikwidowanie Kapitana Haegana lub Lehtinana za zlikwidowanie Hendaka.
Mikstura tłumienia magii (&quot;POTN33&quot;) – tylko kod. Zapewnia odporność na zaklęcia poziomów 1-9.
Mitrylowa kolczuga +4 (&quot;CHAN06&quot;) – Drizzt.
Mitrylowa pełna zbroja płytowa +2 (&quot;PLAT09&quot;) – Bruenor.
Morgensztern Everarda +2 (&quot;WASTAR&quot;) – Joluv.
Morgensztern Kiela (&quot;BLUN09&quot;) – tylko kod lub Tactics i ulepszony Północny las.
Mroczna zbroja +3 (&quot;CHAN09&quot;) – Ciemny Patryk na Wzgórzach Umar.
Młot Gromów +3 (&quot;HAMM07&quot;) – Tunele łupieżców umysłu w Kanałach pod Dzielnicą świątyń.
Młot Runów +4 (&quot;HAMM10&quot;) – Yaga-Shura.
Młot Runów +5 (&quot;HAMM11&quot;) – Cespenar.
Młot bojowy +1, +4 przeciwko olbrzymom (&quot;HAMM04&quot;) – Twierdza d&#39;Arnise, komnata z golemami.
Młot bojowy +2 &quot;Pięść Boroka&quot; (&quot;HAMM05&quot;) – Ribald.
Młot bojowy +2 &quot;Ashideena&quot; (&quot;HAMM03&quot;) – Lokacja ze Świątynią Zapomnianego Boga w Starych tunelach, skrytka (x=3712, y=2483).
Namarra +2 (&quot;SW1H36&quot;) – Król Krypty w Dzielnicy cmentarnej.
Naszyjnik pocisków (&quot;AMUL01&quot;) – Handlarz w namiocie po wykonaniu zadań z druidami i zinami w Targowie (czerwony namiot na południu).
Naszyjnik stabilności kształtu (&quot;AMUL24&quot;) – Siedziba Mekratha w Kanałach, skrzynia zabezpieczona pułapką (z podwójną Błyskawicą).
Nóż do masła Baldurana (&quot;MISC1B&quot;) – kod, smacznego :)!
Obrońca Easthaven +2 (&quot;WAFLAIL&quot;) – Joluv (to broń +3 i zadaje 1k6 +4 obrażeń).
Obrońca zastępcy +2 (&quot;LEAT03&quot;) – Kula sfer, komnata z Jaszczuroczłekmi (obok Kajuty nawigatora).
Obsydianowy kamień Ioun (&quot;HELM24&quot;) – Karthis al-Hezzar w Północnym lesie (Tron Bhaala).
Oczyszczacz +4 (&quot;SW1H64&quot;) – Skała w 3 komnacie na 3 poziomie Twierdzy Strażnika (tylko charakter praworządny dobry może go wziąć).
Oczyszczacz +5 (&quot;SW1H65&quot;) – Cespenar.
Oddech Smoka +4 (&quot;HALB05&quot;) – Boz, ogr z wrogiej drużyny poszukiwaczy przygód w Podmroku (po wejściu do Ust Natha).
Ognisty kieł +3 (&quot;DAGG12&quot;) – Ust Natha w Podmroku, jeden z drowich kupców.
Ogon wiwerny +2 (&quot;BLUN17&quot;) – Draug Fea z drużyny Tarnora w Kanałach pod Dzielnicą Swiątyń.
Oko Tyra (&quot;COMPON02&quot;) – lisz Odamaron, znajdziemy go w jednym z pomieszczeń w Kryjówce Sendai.
Okulary identyfikacji (&quot;MISC3P&quot;) – Arledian w Domu Gaelana Bayle&#39;a; można je dostać od geniusza przywołanego czarem Ograniczone życzenie )&quot;Chce widzieć wszystko takim, jakim jest&quot; czy coś podobnego, minimum 9. pkt Mądrości); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Orzech z Drzewa Życia (&quot;MISCBQ&quot;) – Drzewko w Suladnesselar, przed wejściem na Drzewko życia w Pałacu. Leczy 55 PŻ (Orzech nie drzewko).
Ostrze Fali (&quot;HALB09B&quot;) – Miasto Grot, Książę Villynaty.
Ostrze Róż +3 (&quot;SW1H40&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po wykonaniu zadania z Hendakiem.
Ostrze Spiekoty +3 (&quot;SW1H39&quot;) – Lesaonar, wojownik drow w Ust Natha, oddaje po jego wyzwaniu i pokonaniu na arenie.
Ostrze Usuno +4 (&quot;SW1H67&quot;) – Niewidzialna statua 1. poziomie Twierdzy Strażaka.
Ostrze Wojny +4 (&quot;SW2H09&quot;) – Ribald w 6 rozdziale.
Ostrze Wyrównywacza (&quot;SW1H54B&quot;) – jest w Tunelach południowych w Pomroku, zdobywamy je zaraz na wstępie, ma je Obserwator razem z Amuletem blokowania czarów i Okiem Prastarej kuli.
Pancerz cienia (&quot;LEAT08&quot;) – Mae&#39;Var (po dobroci nie odda, ukraść też nie można, chyba że po Tacticsie...); Renal Krwawy Skalp;
Pancerz zagłady +3 (&quot;PLAT12&quot;) – Lochy Przytułku na 1. poziomie, podarunek od dżina.
Pas bezwładnej bariery (&quot;BELT10&quot;) – Kupiec-Szlachcic w Targowie.
Pas przebić (&quot;BELT04&quot;) – Kalah w Namiocie cyrkowym na Promenadzie.
Pas siły kamiennego olbrzyma (&quot;BELT07&quot;) – miasto elfów, rakshasa Adsaan w Domu Demin.
Pas siły lodowego olbrzyma (&quot;BELT08&quot;) – Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Pas siły ognistego olbrzyma (&quot;BELT11&quot;) – Świątynia Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Pas siły wzgórzowego olbrzyma (&quot;BELT06&quot;) – Ribald.
Pas tłumienia (&quot;BELT03&quot;) – Lochy Irenicusa, poziom 2.
Pas wzmocnienia (&quot;BELT09&quot;) – Gaal.
Pas z amunicją (&quot;BAG05&quot;) – Komnata na wschodzie na 1 poziomie Twierdzy Strażnika (pułapka z Kwasową strzałą Melfa).
Pas zmiany płci (&quot;BELT05&quot;) – kod.
Paskudny scyzor Neba (&quot;NEBDAG&quot;) – Neb.
Pawęż +1, +4 przeciw pociskom (&quot;SHLD07&quot;) – Kula sfer, Komnata ognia przed wejściem do rdzenia mocy.
Pawęż Twierdzy +3 (&quot;SHLD23&quot;) – Ribald.
Perłowobiały kamień Ioun (&quot;HELM18&quot;) – Ruiny świątyni, w jednej ze skytek w pomieszczeniu z posadzką z lawy.
Pełna zbroja płytowa Enkidu +3 (&quot;PLAT21&quot;) – Carras.
Pierścień Gaxxa (&quot;RING39&quot;) – Gaxx lub Kangaxx.
Pierścień Serca Kniei (&quot;RING44&quot;) – Cespenar.
Pierścień Szaleństwa (&quot;RING23&quot;) – Podmrok, skrzynia w wiosce svirnebli.
Pierścień Tarana (&quot;RING33&quot;) – Tolgieras, Tolgieras i jeszcze raz Tolgieras.
Pierścień Ulepszonej Niewidzialności (&quot;RING42&quot;) – Fll&#39;Yissetat, smoczyca przed jaskinią Abazigala.
Pierścień czarów (&quot;RING08&quot;) – Kula sfer, 2 zadanie uczniów; Zadania Jaheiry z Harfiarzami (Nadinal, potyczka w Domu Galvareya).
Pierścień druida (&quot;RING03z&quot;) – Świątynia Oghmy w Dokach, Świątynia Waukeen w Dzielnicy rządowej, Saradush i Amkethran; Nyalee w Lesie Mir.
Pierścień energii (&quot;RING20&quot;) – Ribald.
Pierścień infrawizji (&quot;RING21&quot;) – kod.
Pierścień kontroli nad ogniem (&quot;RING27&quot;) – Oszalały krasnoludzki wojownik we Wschodnich tunelach łupieżców w Podmroku.
Pierścień kontroli nad powietrzem (&quot;RING28&quot;) – Ribald.
Pierścień kontroli nad ziemią (&quot;RING29&quot;) – Twierdza d&#39;Arnise, pomieszczenie za kuźnią ze słoniem i sfinksem (lub lwem...).
Pierścień niewidzialności (&quot;RING05&quot;) – Brennan Risling z drużyny Menkara; lisz z bram miasta od Dziennej gwiazdy.
Pierścień niezdarności (&quot;RING04&quot;) – Skarbiec-jeziorko w Wieży Deirexa.
Pierścień ochrony +1 (&quot;RING06&quot;) – np. np. Arledian u Gaelana Bayle’a, Ribald na Targu Przygód, Gorch w Gildii Mae’Vara, bardzo dużo pierścieni i amuletów ochrony +1 lub czasem +2 można zdobyć, jeśli wykonuje się zadania związane z Jaheirą i Harfiarzami, np. już w Posiadłości Galvareya Pierścień ochrony ma Rylock, Berinvar i Meronia; Kapitan więzienia i Niewolnica w Więzieniu sfer;
Pierścień ochrony +2 (&quot;RING07&quot;) – Aran Linvail; Terminsel-Elminster (zadanie Jaheiry z Harfiarzami, pojawia się dwa razy); Smok w Piekle.
Pierścień ochrony +3 (&quot;RING41&quot;) – Księga Mnogich Rzeczy (Kart).
Pierścień odbijania zaklęć (&quot;RING34&quot;) – Matka Przełożona (hehe) Ardulace w Ust Natha w Podmroku.
Pierścień odporności na ogień (&quot;RING02&quot;) – Transmuter Ruhk w podziemiach Firkraaga; Księgarz Łazarz.
Pierścień ostrości (&quot;RING40&quot;) – Lavok i Lavok.
Pierścień przeciw jadowi (&quot;RING46&quot;) – Vongoethe w Amkhetran (Jaskinia umarłych).
Pierścień przyzwania dżinna (&quot;RING26&quot;) – skrzynia w Gildii Złodziei Cienia w komnacie Arana podczas pracy dla Bodhi (3 zadanie).
Pierścień regeneracji (&quot;RING31&quot;) – Ribald (kradzież kieszonkowa); Przytułek i Statua Zagadek, Terminsel-Elminster;
Pierścień swobody ruchów (&quot;RING09&quot;) – Przytułek, Księga na wschodzie (klikaj na nią).
Pierścień wpływu na ludzi (&quot;RING30&quot;) – Kalah w Cyrku.
Pierścień wyczucia zagrożenia (&quot;RING36&quot;) – Kula sfer, pomieszczenie z rdzeniem mocy, pojemnik zabezpieczony pułapką (z Ognistą kulą).
Pierścień wytrychów (&quot;RING35&quot;) – Złodziej Cienia-zdrajca w północnym pomieszczeniu w Piwnicy Złodziei Cienia (jeśli pracujesz dla Arana); Dedral w piwnicach Złodzie Cienia, jeśli pracujesz dla Bodhi.
Pierścień świętości (&quot;RING22&quot;) – nagroda świątyni za pozyskanie usług Sir Sarlesa (tylko jeśli masz świątynię jako twierdzę).
Pierścień Łaskobójcy (&quot;WA2RING&quot;) – Deidre.
Pochwa Fflara (&quot;COMPON03&quot;) – zamkniętej skrzyni w Więzieniu Saradush (następny poziom w drodze do siedziby Gromnira).
Pocisk ze słonecznego kamienia +1 (&quot;BULL04&quot;) – Ruiny świątyni (Amaunatora),; Obóz armii oblegającej Saradush; Twierdza Strażaka.
Podarunek Nocy +5 (&quot;LEAT14&quot;) – Pastor Lloyd (nagroda za zabicie Pana Cieni); Arkanis Gath (pojawia się po ataku na Złodziei Cienia, nie chodi o tego od misji Bodhi).
Podrzynacz +4 (&quot;SW1H28&quot;) – Krypta Bodhi w Rozdziale 6.
Podręcznik do glinianego golema (&quot;TOME02&quot;) – Cespenar.
Podręcznik do kamiennego golema (&quot;TOME03&quot;) – jw.
Podręcznik do olbrzymiego golema (&quot;TOME04&quot;) – jw.
Podręcznik na temat golemów (&quot;TOME01&quot;) – w szafce na pierwszym poziomie we wschodniej sali Twierdzy Strażaka.
Postrach Wrogów +3 (&quot;SW1H62&quot;) – Niewidzialna statua na 1 poziomie Twierdzy Strażnika.
Postrach Wrogów +5 (&quot;SW1H63&quot;) – Cespenar.
Poszukiwacz Serc +3 (&quot;BOW10&quot;) – Podziemia Firkraaga, jaskinia z golemami; Ribald w rozdziale 6.
Proca +3 &quot;Zguba smoków Arli&quot; (&quot;SLNG05&quot;) – Ruiny świątyni (Amaunatora), w Posągu Amaunatora (tam gdzie się składa zwampirzone ciałko).
Proca Arvoreen +4 (&quot;SLNG06&quot;) – Południowe tunele w Podmroku, skrytka (x=1212, y=769).
Proca Erinne +4 (&quot;SLNG08&quot;) – Azamantes, lisz piątego poziomu Twierdzy Strażnika, który pojawia się po otworzeniu jednej z pieczęci do Uwięzionego (Uzięzionego).
Proca Erinne +5 (&quot;SLNG09&quot;) – Cespenar.
Proca Everarda +5 (&quot;WASLING&quot;) – Joluv.
Proca naprowadzania +2 (&quot;SLNG07&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po zadaniu z Hendakiem.
Przeklęty Grabieżca (&quot;REAVER&quot;) – Antypaladyn z drużyny Kruina.
Przyciągacz pocisków +2 (&quot;LEAT06&quot;) – hmmm...
Psioniczny miecz +5 (&quot;SW2H21&quot;) – Świątynia Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Puklerz +1 (&quot;SHLD17&quot;) – Gildia Mae&#39;Vara, 1. piętro, skrytka w ścianie (pułapka ze Słupem ognia).
Puklerz Kiela (&quot;SHLD20&quot;) – kod lub Tactics i ulepszony Pólnocny las.
Purpurowa Strzałka +3 (&quot;DART08&quot;) – skrzynia w zachodniej części na Pierwszym poziomie Twierdzy Strażnika (pułapka z Błyskawicą).
Pustoszyciel +4 (&quot;HALB10&quot;) – Imix w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Pustoszyciel +6 (&quot;HALB11&quot;) – Cespenar.
Płaszcz Algernona (&quot;CLCK08&quot;) – kod.
Płaszcz Baldurana (&quot;CLCK05&quot;) – kod lub Tactics i liszyca w Dokach.
Płaszcz Montolio (&quot;COMPON16&quot;) – podarunek burmistrza Amkhetran za uratowanie córki (Asany).
Płaszcz Montolio (&quot;CLCK32&quot;) – Cespenar.
Płaszcz Piwafwi drowów (&quot;MISC9W&quot;, &quot;DWCLCK01&quot;) – pierwszy: Solaufein w Ust Natha w Podmroku; zwykłe: drowy.
Płaszcz elfów (&quot;CLCK23&quot;) – Miasto elfów (Suldanesselar) Dom rogu.
Płaszcz gwiazd (&quot;CLCK25&quot;) – Merella na Wzgórzach Umar;
Płaszcz kanałów (&quot;CLCK27&quot;) – Rakshasa w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Płaszcz niewykrywalności (&quot;CLCK06&quot;) – Czarnoksięski Amon z drużyny Menkara w Norze Siedmiu Dolin na Promenadzie Waukeen;
Płaszcz nimfy (&quot;CLCK07&quot;) – Gorch w Gildii Mae&#39;Vara w Dokach.
Płaszcz ochrony +1 (&quot;CLCK01&quot;) – Gaelan Bayle; Mag w Zagrodzie łowców niewolników; jeden z magów w zielono-czarnych szatach podczas zadania z klątwą; Zadania z Harfiarzami; Baron sahuaginów w Kuli sfer; Renal Krwawy Skalp;
Płaszcz ochrony +2 (&quot;CLCK02&quot;) – Miasto Grot i zagadka chochlików (skrzynia ze zjawą); Terminsel0-Elminster;
Płaszcz odbicia (&quot;CLCK24&quot;) – Lochy Przytułku, sala ze Zjawami, leży na stole.
Płaszcz odwagi (&quot;CLCK30&quot;) – Piekło, jeden z demonów (próba strachu); lub Tactics i Rytuał (Pontifex).
Płaszcz odzwierciedlenia (&quot;CLCK26&quot;) – Kapłanka w Mieście Grot (w przejściu z wielką paszczą).
Płaszcz przesunięcia (&quot;CLCK03&quot;) – Kupiec-Szlachic w Targowie; Duchy elfów w mieście elfów (Sudanesselar);
Płaszcz tarczy (&quot;CLCK20&quot;) – Firkrag; Yuan-Ti mag po wejściu do Więzienia sfer.
Płaszcz wilka (&quot;CLCK04&quot;) – kod.
Płomienny miecz +1 (&quot;SW1H53&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po załatwieniu sprawy z Hendakiem; Ribald na Targu przygód.
Płomień Północy (&quot;SW2H12&quot;) – Łupieżca Umysłu w Lochach Przytułku (poziom 2);
Płynna rtęć (&quot;COMPON01&quot;) – w skrytce w tunelu łupieżców przed wejściem do ostatniej komnaty w Kryjówce Sendai.
Ramię Maulera +2 (&quot;BLUN19&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po załatwieniu sprawy z Hendakiem;
Ras +2 (&quot;SW1H33&quot;) – Kupiec-Szlachic w Targowie;
Replikant +4 (&quot;SW1H77&quot;) – generał Jamis Tombelthen w Oazie.
Rozpruwacz +2 (&quot;BOW09&quot;) – Togan, niziołek w Kuli sfer.
Rozpruwacz Dusz +4 (&quot;SW2H08&quot;) – Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku, pojawia się po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Rozłupywacz czaszek +3 (&quot;BLUN18&quot;) – nagroda Złocisza Czarnoskalca za pokonanie Balora i zawalenie tunelu (Podmrok).
Rubinowy wisior (&quot;REGISAMU&quot;) – Regis.
Ruda ilitu (&quot;MISC5K&quot;) – Neb.
Ruda z Gwiezdnego Kamienia (&quot;COMPON08&quot;) – w piwnicy u Kisera Jhaeri w Saradush.
Run Clangeddina (&quot;COMPON09&quot;) – domek drwala przed wejściem do Kryjówki Sendai.
Ręka Hindo (&quot;COMPON07&quot;) – Mnich w tunelach Kuo-Toan w Kryjówce Abazigala.
Rękawice barda (&quot;BRAC24&quot;) – 3 poziom Twierdzy Strażnika, leżą na podłodze w komnacie Yakmana-Tarmolina (na symbolu Helma).
Rękawice biegłości (&quot;BRAC09&quot;) – Niewolnica na wchodzie w Więzieniu sfer.
Rękawice chwytania pocisków (&quot;BRAC18&quot;) – Itona w Targowie (pojawia się przy północnej bramie po rozmowie z dżinami);
Rękawice kieszonkowca (&quot;BRAC17&quot;) – &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot;, pokój Yarina z tyłu, na zapleczu.
Rękawice leczenia (&quot;BRAC20&quot;) – Sir Ryan Trawl, nagroda za likwidację upadłych paladynów.
Rękawice miażdżenia (&quot;BRAC19&quot;) – Król Ixilthetocal, nagroda za likwidację rebeliantów i Księcia Villynaty&#39;ego.
Rękawice mistrzostwa (&quot;BRAC10&quot;) – Krypta Bodhi w rozdziale 6, arena z sadzawką pełną krwi.
Rękawice niezdarności (&quot;BRAC08&quot;) – kod.
Rękawice niezwykłej specjalizacji (&quot;BRAC21&quot;) – Y&#39;tossi, pojawia się po otworzeniu pieczęci do Uzięzionego.
Rękawice siły ogra (&quot;BRAC06&quot;) – Entu, niziołek w Kuli sfer.
Rękawice zręczności (&quot;BRAC07&quot;) – Miasto ghuli w Czeluści Niewiernych (zadanie z Niewidzącym Okiem).
Rękojeść Wyrównywacza (&quot;SW1H54A&quot;) – Wschodnie tunele łupieżców w Podmroku, leży na stole obok celi.
Róg Ciszy (&quot;MISC3L&quot;) – Przytułek, pokój Irenicusa, skrytka w ścianie (ok. x=1480, y=600).
Róg Grzmotu (&quot;MISC3H&quot;) – Podziemia Firkraaga, leży na stole w południowo-wschodniej części.
Róg Kazgarotha (&quot;MISC73&quot;) – kod.
Róg Roranacha (&quot;COMPON05&quot;) – Gromnir Il-Khan w Saradush.
Różdżka Ataków Magicznych (&quot;WAND18&quot;) – Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika; 3 poziom Twierdzy Strażnika (komnata z Demonem Upiorem); 4 poziom Twierdzy Strażnika (skrzynia z mimikiem); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Różdżka Cudów (&quot;WAND12&quot;) – tunele łupieżców w Kanałach pod Dzielnicą świątyń.
Różdżka Niebios (&quot;WAND11&quot;) – Łowca Nagród, kapłan Yuan-Ti tuż po wejściu do Więzienia sfer; Świątynia Talosa (do kupienia u Pani Ady i w skrzyni zabezpieczonej pułapką z pdwójną Błyskawicą); Świątynia Umberlee w Brynnlaw; 1 poziom Twierdzy Strażaka w sali na zachodzie; 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Różdżka Odwrócenia (&quot;RODS06&quot;) – Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Różdżka Przekleństw (&quot;WAND19&quot;) – Sendai; 2 poziom Twierdzy Strażaka, skrytka (x=1259, y=766); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele łupieżców;
Różdżka błyskawic (&quot;WAND07&quot;) – Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; Niewolnik w Więzieniu sfer (czarodziejka na wschodzie); Czarnoksięski Amon od drużyny Menkara z Nory Siedmiu Dolin na Promenadzie Waukeen; Wiedźma Umar (zadanie z twierdzy łowcy); Ruiny świątyni, skrytka w ścianie (pomieszczenie z lawą); Lasy Tethyru, skrzynia (pułapka z Błyskawicą) w domu obok Corana; podziemia Saradush w skrzyni na drodze do Gromnira (pułapka z Błyskawicą);
Różdżka magicznych pocisków (&quot;WAND03&quot;) – Lochy Irenicusa; Prebek w domu w Dokach; Dzielnica mostów, budynek, gdzie można znaleźć Srebrny róg Walhalli; Dom Gaelana Bayle&#39;a na piętrze; Wieża Deirexa (jeziorko); 4 poziom Twierdzy STrażnika (pułapka z Lodową nawałnicą); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele łupieżców;
Różdżka ognia (&quot;WAND05&quot;) – Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; Kapitan więzienia w Więzieniu sfer; Dom Rayic Gethrasa, piedestał (x=550, y=400); Rzezimieszek, kupiec pojawiający się w nocy koło Opuszczonego domu w Dzielncy mostów;
Różdżka paraliżu (&quot;WAND04&quot;) – Mag w Północnym lesie (Cienie Amn); skrzynia zabezpieczona pułapką (z Labiryntem) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; skrytka w Brynllaw (X=3325, y=1531);
Różdżka polimorfii (&quot;WAND09&quot;) – kod.
Różdżka przywołania potwora (&quot;WAND10&quot;) – Lochy Irenicusa; Degardan, mag poszukujący Edwina (zadanie Edwina); Świątynia Lathandera, skrzynia; Mag Yaga-Shury w jego obozie pod Saradush.
Różdżka snu (&quot;WAND08&quot;) – 1 poziom Twierdzy Strażaka (skrzynia zabezpieczona pułapką z Grozą).
Różdżka strachu (&quot;WAND02&quot;) – Aran Livail (3 misja dla Bodhi); Kaol – mag z drużyny Samii w podziemiach Firkraaga; Zagroda łowców niewolników, skrzynia zabezpieczona pułapką (ze strzałą przebicia); Niższe grobowce w Dzielnicy cmentarnej; Sejf w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Wzgórza Umar, w szafce zabezpieczonej pułapką (z zatrutą strzałką);
Różdżka ucznia (&quot;WAND15&quot;) – 1 zadanie uczniów w Kuli sfer (twierdza maga).
Różdżka zabójczej chmury (&quot;WAND13&quot;) – Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; siedziba Mekratha w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Różdżka zimna (&quot;WAND06&quot;) – Lochy Irenicusa; Arledian w Domu Gaelana Bayle&#39;a; Wiedźma Adratha (jeśli nie rozmawiałeś z dżinami); Twierdza d&#39;Arnise – w kominku na piętrze (pułapka ze Słupem ognia); skrzynia zabezpieczona pułapką (z Zawodzeniem Bansee) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Wieża Deirexa (jeziorko); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Sakwa z materiału (&quot;WAND14&quot;) – kod lub Unfinished busines i Pai&#39;Na (nagroda za Zgubę pająka).
Sejmitar +2 &quot;Szpon Rashada&quot; (&quot;SW1H23&quot;) – Chan Zahraa, dżin Dao z Targowa;
Sejmitar +3 &quot;Ostrze Wody&quot; (&quot;SW1H52&quot;) – Saemon Havarian w Amkhetran; w szafce w Domu Jae&#39;llat w Ust Natha; Wojownik-przywódca z armii Yaga-Shury;
Sejmitar +3 &quot;Żagiew Mrozu&quot; (&quot;SW1H15&quot;) – Drizzt (zapewnia 50% odproności na ogień – sejmitar, nie Drizzzt...).
Sejmitar +5 &quot;Obrońca&quot; (&quot;SW1H16&quot;) – Drizzt (umagicznienie broni wynosi +5).
Serce Ka&#39;rashura (&quot;PLOT02J&quot;) – Ka&#39;rashur, 3 poziom Twierdzy Strażaka, można nim ulepszym Furię (Item Upgrade)
Serce Potępieńca (&quot;COMPON15&quot;) – dyżurny lisz Odamaron z Kryjówki Sendai.
Serce Tahazzara (&quot;PLOT02I&quot;) – Tahazzar, 3 poziom Twierdzy Strażaka, można nim ulepszym Furię (Item Upgrade)
Serce demona (&quot;MISC6M&quot;) – Kula sfer (3 demony = 3 serca), Demon ze snu w Przytułku (kradzież kieszonkowa).
Shazzellim +1 (&quot;SW1H50&quot;) – Elhan; Unfinished busines (Dom Prebeka w Dokach)
Silne ramię +2 (&quot;BOW11&quot;) – Ribald.
Skorupa ankhega (&quot;MISC12&quot;) – z ankhega (Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przełęcz Małego Zęba); Dzielnica mostów, w jednym z domów na południe od Posiadłości Balthisów, skrzynia zabezpieczona pułapką (ze Śmierdzącą chmurą).
Skóra Aegera +3 (&quot;LEAT20&quot;) – Ribald.
Skóra ghula +4 (&quot;LEAT13&quot;) – Theshal, mer w Mieście ghuli (zadanie z Niewidzącym okiem).
Skórzana zbroja Karajaha (&quot;LEAT09&quot;) – Ribald.
Smoczy hełm (&quot;HELM21&quot;) – Podziemia Firkraaga, wyciągnij wiadro ze studni.
Srebrna klinga (&quot;MISC8U&quot;) – Saemon Havarian w Brynnlaw.
Srebrna rękojeść (&quot;SW2H15A&quot;) – Kruin.
Srebrne pantalony (&quot;MISC5O&quot;) – okup Welthera za Lady Elgeę (zadanie z tirdirem z Dzielnicy cmentarnej).
Srebrny Miecz (&quot;SW2H15&quot;) – Cromwell.
Srebrny kamień Ioun (&quot;HELM25&quot;) – Tawerna &quot;Zefir&quot; w Amkhetran.
Srebrny róg Walhalli (&quot;MISC3I&quot;) – Dzielnica mostów, dom obok Reedle&#39;a (sprzedaje ryby...), skrzynia zabezpieczona pułapką z Labiryntem.
Stare pantofle (&quot;PLOT01P&quot;) – 1 poziom Twierdzy Strażnika, wschodnie pomieszczenia (zapewniają 25% odporności na zimno).
Strona o glinianym golemie (&quot;TOME02A&quot;) – w ogromnym sejfie, którego strzegą minotaury – Skała i Garock na czwartym poziomie Twierdzy Strażaka.
Strona o kamiennym golemie (&quot;TOME03A&quot;) – w skrytce koło Niewolnicy w Kryjówce Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Strona o olbrzymim golemie (&quot;TOME04A&quot;) – w Kryjówce Abazigala, na stoliku w pomieszczeniu Iycantha Szalonego.
Strzała rozproszenia (&quot;AROW07&quot;) – Perter na Promenadzie Waukeen; Przytułek; Łucznicy Lorda Keetlara Argrima (zadanie maga w jego twierdzy); Smok w Piekle; 2 poziom Twierdzy Strażaka;
Strzała wybuchów (&quot;AROW06&quot;) – losowy przedmiot; kod.
Strzała zabójstwa (&quot;AROW03&quot;) – kilka przy zadaniu Jaheiry z Harfiarzami, kod (strzały dodają +15 do TraK0).
Stylisko Fali (&quot;HALB09A&quot;) – kambion Strażnik w Więzieniu sfer.
Sylvańska kolczuga +2 (&quot;CHAN14&quot;) – Illasera.
Szata Vekny (&quot;WA2ROBE&quot;) – Deidre.
Szata dobrego arcymaga (&quot;CLCK15&quot;) – Diabelstwo z ekipy Aesgaretha w Twierdzy Strażnika na 3 poziomie; mag Errard z Saradush;
Szata neutralnego arcymaga (&quot;CLCK16&quot;) – Zjawa w Przytułku (nadzoruje test trzeźwości umysłu); Terminsel-Elminster; Księgarz Łazarz w Saradush;
Szata ochrony przed chłodem (&quot;CLCK09&quot;) – Jayes na Promenadzie (pojawia się w nocy na wschodzie); Mag w Północnym lesie (Cienie Amn); Księgarz Łazarz;
Szata ochrony przed elektrycznością (&quot;CLCK11&quot;) – Księgarz Łazarz;
Szata ochrony przed ogniem (&quot;CLCK10&quot;) – Inkwizytor Złodziei Cienia (misje dla Bodhi); Mekrath; Księgarz Łazarz;
Szata ucznia (&quot;CLCK29&quot;) – Twierdza maga, moga ją wykonać Uczniowie.
Szata wędrowcy (&quot;CLCK13&quot;) – Aerie; Arledian w Domu Gaelana Bayle&#39;a; Tamorlin – magiczka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Szata złego arcymaga (&quot;CLCK17&quot;) – Ust Natha, jeden z drowich handlarzy; Smok w Piekle (trzeba go zabić);
Szata łotrzyka (&quot;CLCK12&quot;) – Ribald;
Szata łowcy przygód (&quot;CLCK14&quot;) – Edwin; Sion – mag z drużyny od Furii Niebios; Magowie bojowi Il-Khana w Saradush; Nalia po przywołaniu w Sferze kieszeniowej; mag Czarny łupieżca w Lasach Tethyru (Tron Bhaala); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Szkarłatny Ninja-To +3 (&quot;WANINJA&quot;) – Joluv.
Szpilka Harfiarzy (&quot;MISC5X&quot;) – Uwieńczenie zadań Jaheiry z Harfiarzami, podarunek Terminsela-Elminstera (to, że dostanie zależy od reputacji).
Szpon Baalora (&quot;COMPON04&quot;) – kapłan Berenn w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Szpon Kazgarotha (&quot;MISC72&quot;) – kod.
Sztylet (&lt;CHARNAME&gt;) (&quot;DAGG19&quot;) – twierdza maga, mogą go wykonać uczniowie.
Sztylet +2 &quot;Serce Golema&quot; (&quot;DAGG03&quot;) – Arkanis Gath w 6 rozdziale (pomoc od Arana w walce z Bodhi); Vaelasa, królowa driad na Wzgórzach Wichrowych Włóczni;
Sztylet +2 &quot;Długi Kieł&quot; (&quot;DAGG04&quot;) – kod.
Sztylet +4 &quot;Złodziej Życia&quot; (&quot;DAGG20&quot;) – kod lub Unfinished busines (Artemis Entreri).
Sztylet Gwiazdy +4 (&quot;DAGG21&quot;) – Półlisz na 4 poziomie Twierdzy Strażnika.
Sztylet Gwiazdy +5 (&quot;DAGG22&quot;) – Cespenar.
Sztylet Jorila +3 (&quot;WAS2H&quot;) – Joluv.
Sztylet Lady Demarche +2 (&quot;DAGG17&quot;) – Nekre, niziołek w Kuli sfer.
Sztylet bumerang +2 (&quot;DAGG11&quot;) – Kapitan Denis w Karczmie Delosara w Dzielnicy mostów;
Sztylet jadu (&quot;MISC75&quot;) – kod lub aPack (Czarna Lilia w Gildii Złodziei Cienia).
Talia Mnogich Rzeczy (&quot;DECK&quot;) – Aesgareth na 3 poziomie Twierdzy Strażaka.
Taragarth +1 (&quot;SW1H37&quot;) – kod lub Unfinished busines (Greyhand w Brynllaw).
Taralash +4 (&quot;BOW22&quot;) – łowczyni, pojawia się z ekipą po tworzeniu pieczęci do Uzięzionego.
Taralash +5 (&quot;BOW23&quot;) – Cespenar.
Tarcza Baldurana (&quot;WA2SHIEL&quot;) – Deidre.
Tarcza Zakonu +4 (&quot;SHLD32&quot;) – Yaga-Shura w swoim obozie pod Saradush;
Tarcza harmonii +2 (&quot;SHLD25&quot;) – Przełożona gildii Busya lub Lord Khellon (tylko złe charaktery).
Tarcza odbić +1 (&quot;SHLD24&quot;) – Ribald.
Tarcza z Mrocznej Stali +4 (&quot;SHLD31&quot;) – Diaytha, kapłanka w Kryjówce Sendai;
Tarcza zaginionych +2 (&quot;SHLD26&quot;) – Madulf, podarunek za zgodę z Pastorem.
Tarcza ze smoczych łusek +2 (&quot;SHLD21&quot;) – Podziemia Firkraaga.
Toporek +2 (&quot;AX1H06&quot;) – kod.
Toporek +2 (&quot;AX1H05&quot;) – kod.
Toporek Hangarda +2 (&quot;AX1H08&quot;) – Tarnor Topornik z wrogiej drużyny w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Toporek rozdźwięku +3 (&quot;AX1H09&quot;) – Arkanis Gath (1 misja dla Bodhi);
Topór Bali (&quot;AX1H07&quot;) – kod lub Unfinished busines (Kula sfer, rdzeń mocy).
Topór Hrothgara +3 (&quot;WAAXE&quot;) – Joluv.
Topór Nieuległości +3 (&quot;AX1H14&quot;) – minotaur Skała na 4 poziomie Twierdzy Strażaka.
Topór Nieuległości +5 (&quot;AX1H15&quot;) – Cespenar.
Topór bojowy +2 (&quot;AX1H11&quot;) – &quot;niebieski&quot; – Chak, orog z drużyny Samii w podziemiach Firkraaga; Dzielnica cmentarna, jeden z grobowców, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Wyładowaniem łańcuchowym); Maferan z drużyny od Furii; Korgan po przywołaniu w sferze kieszeniowej; Orog gwardzista w Kanałach pod Saradush; Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika;
Topór bojowy +2 (&quot;AX1H03&quot;) – &quot;żółty&quot;, Kula sfer, pomieszczenie z Jaszczuroczłekami obok Kajuty nawigatora.
Topór bojowy +3 &quot;Lodowy łupieżca (&quot;AX1H13&quot;) – Twierdza d&#39;Arnise, komnata z golemami.
Topór bojowy +3 &quot;Skalny Ogień (&quot;AX1H12&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po załatwieniu sprawy z Hendakiem.
Torba Obfitości +1 (&quot;QUIVER05&quot;) – na drugim poziomie Kryjówki Yaga-Shury w Maszerujących Górach, tam gdzie leży jego Bijące serce i Dziennik.
Torba Obfitości +2 (&quot;QUIVER06&quot;) – Cespenar.
Tuigański łuk +1 (&quot;BOW14&quot;) – Władca zwierząt &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; (zaplecze).
Ulepszony płaszcz ochrony +2 (&quot;CLCK31&quot;) – Cespenar.
Upadek Ardulii +1 (&quot;BLUN20&quot;) – nagroda świątyni za zadanie z Niewidzącym okiem.
Usypiacz +2 (&quot;BLUN16&quot;) – Bernard &quot;Pod Miedzianym Diademem&quot; po załatwieniu sprawy z Hendakiem.
Wakizashi Kachiko +3 (&quot;WAWAK&quot;) – Joluv.
Wampirza zemsta (&quot;SW1H19&quot;) – tylko kod.
Wartownik +4 (&quot;SHLD22&quot;) – Ust Natha, jeden z drowich kupców.
Wekiera Jerroda (&quot;WAMACE&quot;) – Joluv.
Wekiera Służki (&quot;HLOLTH&quot;) – Służka Lloth (romans z Viconią).
Wekiera zniszczeń +1 (&quot;BLUN12&quot;) – Gildia Bodhi, basenik z krwią.
Wekiera zniszczeń +2 (&quot;BLUN25&quot;) – Cromwell.
Widmowy Rodzaj +4 (&quot;SW1H68&quot;) – Aesgareth na 3 poziomie Twierdzy Strażnika, do wygrania.
Widmowy Rodzaj +5 (&quot;SW1H69&quot;) – Cespenar.
Wielka metalowa maszyna (&quot;SECRET05&quot;) – Kowal Kerrick robi ją z pantalonów.
Wyrównywacz (&quot;SW1H54&quot;) – Cromwell.
Włócznia +2 (&quot;SPER05&quot;) – Kultyści wiwerny w Lasach Tethyru (Cienie Amn); Tethyriański pikinier w Oazie;
Włócznia +3 (&quot;SPER06&quot;) – 2 sztuki można znaleźć w Strzeżonym budynku w Dzielnicy Świątyń – mile widziane rozprawienie się z panami od Furii Niebios; Lochy Czarowięzów – komnata z golemami, tam gdzie Cięciwa łuku Gesena; jeziorko w Wieży Deirexa; Berena Elkan, wojowniczka od Gromnira Il-Khana;
Włócznia +3 &quot;Kąsacz (&quot;SPER03&quot;) – Gith w Maszynie uwięzionych Dusz w Podmroku.
Włócznia +3 &quot;Przebijacz (&quot;SPER08&quot;) – Król Ixilthetocal; Książę Villynaty;
Włócznia jednorożca +2 (&quot;SPER07&quot;) – Kopiec trolla w Gaju druidów.
Włócznia uwiądu +4 (&quot;SPER10&quot;) – Ust Natha wPodmroku, jeden z drowich kupców.
Włócznia z Kuldahar +3 (&quot;WASPEAR&quot;) – Joluv.
Włócznia zimorodka +1 (&quot;SPER09&quot;) – Szkielet Wojownik z sarkofagu w Niższych grobowcach w Dzielnicy świątyń.
Yamato +4 (&quot;SW1H66&quot;) – barman w &quot;Kuflowym Drzewie/; w Saradush.
Zabójca smoków (&quot;SW1H32&quot;) – Podziemia Firkraaga.
Zagłada Hindo +3 (&quot;SW1H70&quot;) – Smok na 4 poziomie Twierdzy Strażaka (test odwagi);
Zagłada Hindo +4 (&quot;SW1H71&quot;) – Cespenar.
Zapięcie Montolia (&quot;COMPON11&quot;) – w skrytce na statku Githów na czwartym poziomie Twierdzy Strażaka.
Zbroja Jelenia +3 (&quot;PLAT16&quot;) – Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku, pojawia się po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Zbroja Płytowa Niebieskiego Smoka (&quot;PLAT20&quot;) – Cespenar.
Zbroja Wiary +3 (&quot;CHAN18&quot;) – Nagroda świątyni za zadanie z Sir Sarlesem, tylko jeśli ma się świątynię jako twierdzę.
Zbroja arcymistrza +6 (&quot;LEAT24&quot;) – Eler Had, złodziej z ekipy Gromnira Il-Khana (Tron Bhaala).
Zbroja głębokiej nocy +4 (&quot;LEAT17&quot;) – Ribald.
Zbroja płytowa Baldurana (&quot;WA2PLAT&quot;) – Deidre.
Zbroja płytowa Delvera +2 (&quot;PLAT11&quot;) – Wódz DigDag w podziemiach Firkraaga;
Zbroja płytowa Gorgony +4 (&quot;PLAT13&quot;) – Matka Ardulace w Ust Natha w Podmroku.
Zbroja płytowa Shuruppaka (&quot;PLAT22&quot;) – Yaga-Shura w swoim obozie (koncentracyjnym).
Zbroja płytowa T&#39;rachiego +5 (&quot;PLAT17&quot;) – Ribald w 6 rozdziale.
Zbroja płytowa z ankhega (&quot;PLAT06&quot;) – Cromwell robi je ze skorup.
Zbroja skórzana +3 (&quot;LEAT12&quot;) – Galvena w Brynnlaw; Gorch w Gildii Mae&#39;Vara;
Zbroja skórzana orków +3 (&quot;LEAT16&quot;) – Twierdza d&#39;Arnise, podziemia, w skrzyni przed pomieszczeniem z TorGalem.
Zbroja skórzana ćwiekowana Cierni +6 (&quot;LEAT23&quot;) – Sendai.
Zbroja Łuskowa Białego Smoka (&quot;CHAN20&quot;) – Cespenar robi ją z łusek.
Zbroja żmii +5 (&quot;LEAT18&quot;) – Wieża Deirexa, w szafce zabezpieczonej nieusuwalną pułapką (z Prawdziwym widzeniem).
Zerthowe ostrze Dak&#39;kona (&quot;WA2DAK&quot;) – Deidre.
Zguba likantropów (&quot;DAGG09&quot;) – kod.
Zguba pająka (&quot;SW2H13&quot;) – kod.
Zguba pająka (&quot;SW2H06&quot;) – kod (taki sam miecz jak poprzednik, różni się ikoną i obrażeniami, zadaje 1k4).
Zguba smoków +3 (&quot;HALB04&quot;) – Czeluść niewiernych, czyli tunele Niewidzcego Oka.
Znoszone buty (&quot;BOOT06&quot;) – Rindus i Reynald de Chatillon – zadanie z upadłymi paladynami;
Zwiastun +3 (&quot;SW2H07&quot;) – Ust Natha, jeden z drowich kupców; Eryk Vanstraaten, jeden z paladynów przysłanych przez prałata do walki z Bodhi;
Zwój Crom Faeyra (&quot;SCRLAG&quot;) – Thaxll&#39;ssillyia w Ruinach świątyni;
Złoty kamień Ioun (&quot;HELM23&quot;) – Księgarz Łazarz.
Złoty korpus (&quot;MISCAY&quot;) – Krypta lisza żywiołów w Dzielnicy mostowej (obok Spaczonego runu), po zabiciu lisza.
Złote ramię i noga (&quot;MISCAW&quot;) – Krypta Lisza cienia w siedzibie wyrzutków kultu Niewidzącego oka (po zabiciu lisza).
Złoty pas (&quot;BELT02&quot;) – nagroda Solamnijskich rycerzy za odesłanie ich do ojczystej sfery (tylko jeśli zapłaciliśmy Ribaldowi i pojawiła się Kholynnus Paac); lub Tactics: Rytuał; aPack i Drużyna Cyrika.
Święcona woda elfów (&quot;MISCAU&quot;) – Elhan w Rozdziale 6; Świątynia Waukeen w Saradush (można kupić lub okraść Siostrę Farellę).
Łaska ocalenia +3 (&quot;SHLD27&quot;) – nagroda Awatara (Amaunatora) za odniesienie Różdżki szczelinowej w Świątyni Zapomnianego Boga w Starych tunelach w Kanałac pod Dzielnicą świątyń...
Łuk Elfi Dwór +3 (&quot;BOW12&quot;) – Twierdza d&#39;Arnise (komnata z golemami).
Łuk Many +4 (&quot;BOW13&quot;) – Lasy Tethyru, jeziorko w jaskini.
Łuk Mrocznego Ognia +4 (&quot;BOW20&quot;) – Kapitan Erelon – dowódca najemników z Amkethran.
Łuk Mrocznego Ognia +5 (&quot;BOW21&quot;) – Cespenar.
Łuk Orłów (&quot;BOW08&quot;) – kod.
Łuk Tansherona +3 (&quot;BOW15&quot;) – Kupiec-Szlachcic w Targowie; Cattie Brie.
Łuska Czerwonego Smoka (&quot;PLAT18&quot;) – Cromwell.
Łuska Smoka Cieni (&quot;LEAT19&quot;) – Cromwell.
Łuski Ashena +2 (&quot;CHAN17&quot;) – Krypta Bodhi, skrzynia zabezpieczona pułapką (z podwójną pułapką) – po Rozdziale 2.
Łuski Smoka Cieni (&quot;SCALEB&quot;) – Smok Cienia w Ruinach świątyni (Thaxll&#39;ssillyia).
Łuski białego smoka (&quot;COMPON18&quot;) – w komnacie 11 (uwaga na pułapki), gdzie przebywa Demon Upiór z Niewolnikami na trzecim poziomie Twierdzy Strażnika.
Łuski czerwonego smoka (&quot;SCALER&quot;) – Firkraag.
Łuski niebieskiego smoka (&quot;COMPON19&quot;) – Abazigal.
Łza nimfy (&quot;COMPON14&quot;) – w pojemniku przy schodach obok wschodniej ściany w Lesie Mir.
Łęczysko łuku Gesena (&quot;BOW19A&quot;) – Dom Garbarza w Dzielnicy Mostów.
Żelazny róg Walhalli (&quot;MISC3K&quot;) – Maheer (ulepszony Srebrny + Beljuryl i 5000 złociszy).
Żmijowe Drzewce (&quot;STAF23&quot;) – Azamantes lisz z piątego poziomu Twierdzy Strażnika, pojawia się po otwarciu jednej z pieczęci do Uwięzionego.
 
B 0

barnez

Użytkownik
zeby zabic wampira musisz najpierw go pokonac, potem on sie zamienia w taka mgielke i ucieka do trumny a tam musisz go przebic kolkiem. Kolki mozesz znalezc w katakumbach w skrzyniach, dzbanach itp. mozesz tez je kupic lub dostac . Jesli nie masz kilku kolkow to nie zapuszczaj sie tam bo nie przejdzisz tego, wroc sie zakup lub znajdz odpowiednie akcesoria i wtedy zapusc sie do podziemi.
 
popiol 0

popiol

Forum VIP
zeby zabic wampira musisz najpierw go pokonac, potem on sie zamienia w taka mgielke i ucieka do trumny a tam musisz go przebic kolkiem.
ejj nie uwazaj mnie za głupka...znalazłem juz kołek..ale ja jestem w czarowiezach...
 
B 0

barnez

Użytkownik
zeby zabic wampira musisz najpierw go pokonac, potem on sie zamienia w taka mgielke i ucieka do trumny a tam musisz go przebic kolkiem.
ejj nie uwazaj mnie za głupka...znalazłem juz kołek..ale ja jestem w czarowiezach...
w zadnym wypadku nie uwazam cie za glupka, po prostu myslalem ze jestes w katakumbach pod dzielnica cmentarna. Poczekaj musze poszukac w grze mialem porobione save, poszukam i napisze.
 
B 0

barnez

Użytkownik
wydawalo mi sie ze masz problem z zabiciem wampira wiec odpowiadam jak umiem.
Gdy zniszczysz jego pierwszą fizyczną powłokę, pojawi się w bibliotece w eterycznej postaci (która też można zabić za 8000 pd), choć nie jest to konieczne.

Gdy zakończysz bój, musisz przebić jego serce kołkiem (serce znajduje się w ciele, a ciało w trumnie

jeśli nie masz kołka, możesz jeden znaleść przy ciele koboldów niedaleko kryształu.

To juz chyba wyczerpujaca odpowiedz, mam nadzieje.
 
popiol 0

popiol

Forum VIP
barnez jestem w drzewie zycia..i mam zabic 3 pasozyty...ale żeby dostac sie do 2 musze rozwinac gałezie i trzeba miec do tego jakies żołedzie :/ skad je wziasc??
 
B 0

barnez

Użytkownik
podejdź do drzewa i kliknij na nie kilka razy - w pomieszczeniu, gdzie mieści się wejście do lokacji z pasożytami, żeby nie było niedomówień
 
Do góry Bottom