znalazlem liste przedmiotow i gdzie mozna je znalezc, a do tego cepa sa 3 czesci(ogien, lod,kwas) i mozna je zlozyc w jedna calosc w zamku D'Arnise.
lista
Adjatha Wysysacz +2 ("SW1H35"
– kambion Strażnik w Więzieniu Sfer.
Albruin +1 ("SW1H34"
– tylko kod.
Amulet Mistrza Harfiarzy ("AMUL28"
– Imix w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących Górach.
Amulet Seldarine ("AMUL27"
– nagroda Ellesime za uratowanie Suldenasselar.
Amulet Szybkości Geparda ("AMUL26) – Thelynn'ss na arenie drowów w Kryjówce Sendai.
Amulet blokowania czarów ("AMUL25"
– Obserwator, tuż po wejściu do Południowych tuneli w Podmroku.
Amulet metaczarów ("AMUL16"
– Lochy Irenicusa, komnata przed portalem, w szafce zabezpieczonej pułapką (z zatrutą strzałką).
Amulet mocy ("AMUL21"
– Aran Linvail (bez względu dla kogo pracujesz).
Amulet ochrony +1 ("AMUL14"
– np. Ribald (do kupienia), Arledian (Dom Gaelana Bayle'a), Podziemia Firkraaga ("jeziorko" na pierwszym poziomie), zadania z Harfiarzami (Jaheiry); Chan Zahraa (namiot dżinów Dao).
Amulet ochrony przed trucizną ("AMUL22"
– Wiedźma Adratha alias Rakshasa Ihtafeer w Gaju druidów w jej domku obok Wieży ogrów.
Amulet ochrony życia("AMUL23"
– jedna z nagród w Świątyni Lathandera pomyślne wykonanie zadania z Sir Sarlesem.
Amulet odporności na magię ("AMUL19"
– Niewidzące Oko.
Amulet odporności na magię Kaliguna ("AMUL20"
– Ust Natha, jeden z drowich handlarzy na platformie przy wejściu/wyjściu.
Amulet tarczy ("AMUL15"
– Twierdza d'Arnise, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym pociskiem) w Podziemiach (z TorGalem).
Amulet wilczej jagody ("AMUL18"
– tylko kod.
Amulet z nefrytem ("AMUL17"
– Południowe tunele, skrytka (x=2508, y=579). W Cieniach Amn zostaje po zabiciu Miecza Mordenkainena.
Angurvadal +4 ("SW1H60"
– w posiadaniu Kapitana Githyanki, który założył obóz (a to łobuz!) na czwartym poziomie Twierdzy Strażnika.
Angurvadal +5 ("SW1H61"
– Cespenar.
Beljuryl ("MISC6Z"
– Chickeny Erlina Hendricka na Wzgórzach Umar; Podziemia Firkraaga, skrytka w jaskini z golemami.
Belm +2 ("SW1H30"
– Gaj druidów, Wieża ogrów, klocek siana.
Berło absorpcji ("RODS01"
– Vithal w Podmroku.
Berło dostojnej potęgi ("RODS02"
– Miasto Grot, np. w Skarbcu Sahuaginów. Nagroda Króla Ixilthetocala za wykończenia rebeliantów i księcia.
Berło przerażenia ("RODS05"
– lisz w bramach miasta od Dziennej Gwiazdy.
Berło uderzenia ("RODS04"
– Ust Natha, Podmrok, jeden z drowich kupców na platformie przy wejściu/wyjściu.
Berło zmartwychwstania ("RODS03"
– Ribald; Siedziba Mekratha; Karthis al-Hezzar w Północnym lesie.
Bladozielony kamień Ioun ("HELM20"
– jaskinia Pai'Na w Dzielnicy cmentarnej w Niższych grobowcach.
Bransolety Tzu-Zana ("BRAC26"
– Draconis.
Bransolety błogosławieństwa ("BRAC23"
– Cespenar.
Bransolety błyskawicznego uderzenia ("BRAC16"
– Książę Kuo-Toan w Zachodnich tunelach w Podmroku.
Bransolety ochrony KP 3 ("BRAC15"
– Ribald.
Bransolety ochrony KP 4 ("BRAC14"
– Ribald; nagroda Therndle Daglefodda za uratowanie syn z Maszyny uwięzionych dusz (czy jak to tam się nazywa).
Bransolety ochrony KP 5 ("BRAC13"
– Zadanie Jaheiry z Harfiarzami, Dermin Courtierdale (pojawia się po raz 3 i ostatni); Komnata z dziwną maszyną (Liuma) w Przytułku, nagroda za poprawne ustawienie dźwigni.
Bransolety ochrony KP 6 ("BRAC03"
– Gorch; Xzar; zadania Jaheiry z Harfiarzami (nawet 3 sztuki), Terminsel-Elminster; Wiedźma Umar; Tamorlin – czarodziejka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy);
Bransolety ochrony KP 7 ("BRAC02"
– Ribald; zadania Jaheiry z Harfiarzami i klątwą Barona (ma je jeden z magów w zielono-czarnych szatach); Rayic Gethras; Drakandros z wrogiej drużyny w Dzielnicy mostów; Turmijska czarodziejka (twierdza barda); Kapitan Elitarnych Gwardzistów w siedzibie kultu (Niewidzące oko); Mekrath;
Bransolety ochrony KP 8 ("BRAC01"
– Lochy Irenicusa, 2 sztuki w Więzieniu Sfer (jeden z Kapitanów więzienia, magiczka Niewolnik, mag Yuan-Ti przy wejściu).
Bransolety paladyna ("BRAC22"
– Twierdza strażnika, poziom 1, skrzynia przy wejściu w pokoju po lewej.
Bransolety pętania ("BRAC11"
– Ust Natha w Podmroku, skrytka (ok. x=3350, y=1420) w wieży Bractwa wojowników.
Bransolety łucznictwa ("BRAC04"
– Kopiec Trolla w Gaju druidów.
Brązowe pantalony ("MISCCB"
– Kryjówka Abazigala, podarunek od drużyny Nanoca (Conana), jeśli wyśle się ich po Słupek oka gauta.
Brązowy kamień Ioun ("HELM27"
– Więzienie w Saradush (trzeba "uwolnić" Zjawę, żeby się dostać do celi).
Brązowy róg Walhalli ("MISC3J"
– Maheer (ulepszony Srebrny + DIament i 2000 złociszy).
Butla Ifrita ("MISC3C"
– Taquee przed namiotem dżinów Dao.
Buty Elfów ("BOOT07"
– miasto elfów (Suldaneselar), Dom Księżyca.
Buty Północy ("BOOT03"
– Lochy Przytułku, maszyna na mitrylowe żetony (5 sztuk).
Buty Zachodu ("MISC8J"
– tylko kod lub Unfinished busines (Łowca Derrick od Valygara).
Buty błyskawicznej szybkości ("BOOT10"
– tylko kod?
Buty eteryczności ("BOOT11"
– Miasto Grot, skrzynia chochlików.
Buty gorgony ("BOOT12"
– Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran.
Buty przemieszczania ("BOOT08"
– tylko kod, nieupuszczalną wersję posiada Chaos (zadanie druida z Lorenem) lub mod Battles (Pieszczoch Lloth w Domu Jael'lat).
Buty szybkości ("BOOT01"
– Renal Krwawy Skalp; Przytułek i mitrylowa maszyna (15 żetonów); niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer; Illasera; Księgarz Łazarz w Saradush/Amkhetran.
Buty ukrycia ("BOOT02"
– Gildia Mae'Vara na 1 piętrze razem z dowodami; Samuel Grzmotobek – jeśli mamy w drużynie Mazzy.
Buty uników ("BOOT04"
– Reti, jeden z porywaczy z Dzielnicy mostów z zadania Tirdira z Dzielnicy cmentarnej.
Buty uziemienia ("BOOT05"
– Pan Świtu Kreel w Świątyni Lathandera; Bolumir od Tempusa w Twierdzy d'Arnise (po przyjęciu go jako kapłana z zadania w twierdzy wojownika); mitrylowa maszyna na żetony w Przytułkowych lochach (10 sztuk).
Cep Bojowy Wieków +5 ("BLUN30"
– Cespenar.
Cep bojowy Wieków +3 ("BLUN14"
– do zrobienia w kuźni w twierdzy d'Arnise, jeśli mamy 3 głownie (kwas, ogień, chłód).
Ciemne piwo Baalor De'Traniona ("MISC97"
– Gildia Złodziei Cienia w Dokach (w skrzyni koło Renala); Wzgórza Umar i Min Minling.
Ciemnoróżowy kamień Ioun ("HELM19"
– Lochy Przytułku, pojawia się za rozwiązanie zagadki (trzeba powkładać przedmioty w odpowiednie posągi).
Cięciwa Gonda ("COMPON10"
– Kapitan Egeissag w Kryjówce Sendai.
Cięciwa do łuku Gesena ("BOW19B"
– 2 poziom Lochów w przytułku, komnata z (3) golemami (glinianymi).
Ciężka kusza celności ("XBOW03"
– Kapitan Elitarnych Strażników w siedzibie Kultu.
Ciężka kusza spalania +1 ("XBOW14"
– Ribald.
Crom Faeyr ("HAMM09"
– Cromwell.
Cudowne rękawice ("BRAC25"
– Cespenar.
Czarna Brzytwa ("MISCBC"
– Uwięziony geniusz w Piekle (próba chciwości), można mu ją ukraść...
Czarna mgła +4 ("HALB06"
– można zdobyć przy wymianie za Smocze jaja z Pomniejszym Lordem Demonów w Ust Natha podczas Rytuału Matki Ardulace (wymagany "zły" charakter).
Czaszka lisza ("COMPON06"
– w rurze tuż przy wyjściu z siedziby Odamarona w Kryjówce Sendai.
Czaszka śmierci ("HELM17"
– Vithal w Podmroku.
Czerwona mikstura ("POTN15"
– tylko kod.
Duma legionu +2 ("PLAT15"
– nagroda w Twierdzy Paladyna za zadanie.
Dzienna Gwiazda ("SW1H31"
– Bramy miasta, ukryta krypta w gospodzie "Pod Krzywym Żurawiem", w zamkniętej skrzyni.
Długi łuk celności ("BOW07"
– tylko kod lub aPack.
Dębinowy Pierścień ("RING43"
– Kapłan Waukeen koło świątyni Waukeen w Amkhetran.
Elfia kolczuga ("CHAN12"
– Targowo, Lord Skarmaen Alibakkar; elfy w Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Haer'dalis, Imoen po przywołaniu w sferze kieszeniowej;
Elfia kolczuga +1 ("CHAN13"
– Aran Linvail; Elhan; elfy w Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn'ss i drowy na arenie w Kryjówce Sendai; Kapitan Erelon w Amkhetran; Dowódcy najemników w Amkhetran;
Elfia kolczuga Aslyferunda +5 ("CHAN19"
– Cespenar.
Figurka Shakti ("FIGURE01"
– Kiszony Kiser Jhaeri w Saradush.
Figurka czarnego pająka ("MISC3E"
– Pai'Na, druidka w Jaskini w Niższych grobowcach w Dzielnicy Cmentarnej (a raczej pod).
Figurka księżycowego psa ("MISC7T"
– Nagroda od Mairyn z twierdzy Łowcy za wykończenie Umar (ostatnie zadanie...).
Figurka złotego lwa ("MISC3D"
– Nagroda od Ducha gaju z twierdzy druida za zadanie z Lorenem (ostatnie zadanie...).
Fioletowa mikstura ("POTN16"
– tylko kod.
Furia Niebios ("SW1H51"
– Koshi w Dzielnicy świątyń w Strzeżonym budynku (jakby ktoś nie wiedział...).
Futerał Obfitości +1 ("QUIVER02"
–
Gniazdo żmij ("DART05"
– skrzynia zabezpieczona pułapką (z Zapalającą chmurą) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Ribald w 6 rozdziale.
Gram Miecz Żalu +5 ("SW2H18"
– Cespenar.
Gram Miecz Żalu +5 ("SW2H11"
– Abazigal.
Mace,Gwiazda Burzy +3 ("BLUN28"
– to wekiera, nie maczuga; Maszyna Luma Szalonego w twierdzy Strażnika (trójkątny guzik, zielone pokrętło, średnia dźwignia).
Mace,Gwiazda Burzy +5 ("BLUN29"
– Cespenar.
Gwóźdź Ixila +4 ("SPER11"
– test wytrzymałości na piątym poziomie Twierdzy Strażaka (jeziorko w jaskini Orków).
Halabarda +2 Ostrze Zmierzchu ("HALB08"
– Ciemny Patryk na Wzgórzach Umar/w Ruinach świątyni.
Halabarda +4 Fala ("HALB09"
– Cespenar.
Halabarda Harmonium ("WA2HALB"
– Deidre na Targu Przygód.
Harfa Azlaera ("MISC3N"
– nagroda w twierdzy barda (przy sukcesie przedstawienia)!
Harfa Dysonansu ("MISC3M"
– Siedziba Mekratha, w ołtarzyku zabezpieczonym pułapką (z Okropnym zauroczeniem).
Harfa Methilda ("MISC3O"
– Wschodnie tunele w Podmroku, skrytka (x=3029, y=920).
Harfa Pandemonium ("WA2HARP"
– Deidre.
Hełm Baldurana ("HELM07"
– Lochy Irenicusa.
Hełm Kiela ("HELM14"
– kod lub Tactics i ulepszony Północny las.
Hełm Skały ("HELM32"
– Cespenar.
Hełm Skały ("HELM31"
– przy ciele ognistego olbrzyma w Komnacie ognia na drugim poziomie Twierdzy Strażaka.
Hłm Vhailora ("WA2HELM"
– Deidre.
Hełm chwały ("HELM03"
– Strażnik Telwyn w Świątyni Helma w Dzielnicy świątyń, nagroda za zadanie z Sir Sarlesem.
Hełm infrawizji ("HELM05"
– Lochy Irenicusa (w sali z otiagiem).
Hełm ochrony ("HELM04"
– Maferan z drużyny od Furii Niebios, Kula sfer – komnata lodu przed wejściem do rdzenia mocy, lub Tactics: Rytuał
Hełm ochrony przed urokami ("HELM06"
– Draug Fea z drużyny Kanałach, Posiadłość Galvareyów w Dokach – skrytka z okiem, Świątynia Lathandera, Olaf Rassmusen z drużyny od Furii Niebios.
Hełm przeciwnego charakteru ("HELM02"
– tylko kod.
Hełm świetlistości ("HELM16"
– Ribald w 6 rozdziale.
Ilbratha +1 ("SW1H26"
– Jermien na Wzgórzach Umar.
Jadeitowy ogar ("MISC3F"
– kod.
Jhor Krwawiący +2 ("SW1H38"
– Szaleniec Aganalo z Maszyny uwięzionych dusz w Podmroku.
Jęzor ognia ("SW1H24"
– Dalok w Gaju druidów.
K'logarath +4 ("AX1H16"
– Carras w Jaskini przemytników w Amkhetan.
Kamień Wong Fei's Ioun ("HELM34"
– Sendai (Sendai).
Kamień z duszą Malli ("AMSOUL01"
– Vongoethe w Jaskini umarłych w Amkhetran.
Kaptur Złodziei ("HELM30"
– Cespenar.
Kaptur Złodziei ("HELM29"
– nagroda od Ka'rashura za zabicie i przyniesienie serca Tahazzara, albo na odwrót zabijamy Ka’rashura, zabieramy jego serce i przynosimy je Tahazzarowi, trzeci poziom Twierdzy Strażaka.
Karmazynowa kolczuga +5 ("CHAN11"
– Ribald w 6 rozdziale.
Karsomir +5 ("SW2H10"
– Firkraag.
Karsomir +6 ("SW2H19"
– Cespenar.
Katana +2 ("SW1H55"
– Niższe grobowce, skrzynia w Krypcie Bodhi (obojętnie czy pracujemy dla niej czy nie); Komnata Arana w 3 misji dla Bodhi; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn'ss i drowy na arenie w Kryjówce Sendai.
Klejnot z rękojeści Wyrównywacza ("SW1H54C"
– Lochy Irenicusa, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym pociskiem).
Kij Tarana +4 ("STAF21"
– Saladrex, smok z czwartego poziomu Twierdzy Strażaka.
Kij Tarana +6 ("STAF22"
– Cespenar.
Kij Uderzania ("STAF05"
– Bolumir od Tempusa; Świątynia Laathandera w Dzielnicy świątyń; Kupiec w Targowie (ten od Pasa bezwładnej bariery, wygląda jak Szlachcic – kupiec, nie pas...).
Kij-wekiera ("STAF06"
– Haz; Pani Ada w Świątyni Talosa; Ribald; Złodziej Cienia-Czarodziej (3 misja dla Bodhi).
Kij-włócznia +2 ("STAF07"
– Xzar; Rzezimieszek w Dzielnicy mostowej (pojawia się w nocy obok Opuwszczonego domu); Mag Yaga-Shury w jego obozie pod Saradush.
Klucz do kanałów ("KEY29"
– Tazok w Podziemiach Firkraaga.
Kolczuga Pieśniarza Klingi +4 ("CHAN16"
– Czarny smok Irka w Suldanesselar (Nizidramanii'yt).
Kolczuga Umarłych +2 ("CHAN03"
– Ilyich w Lochach Irenicusa.
Kolczuga błazna +4 ("CHAN10"
– Mitrylowa maszynka na żetony w Lochach Przytułku (20 sztuk).
Kolczuga mrocznych elfów ("CLOLTH"
– Służka Lloth (romans z Viki).
Kolec Ixila ("DAGG23"
– Zmiennobarwny demon na 2 poziomie Tweirdzy Strażnika.
Spear,Kolec Ixila +6 ("SPER12"
– Cespenar.
Kolec chochlika +3 ("DAGG13"
– Łowca Nagród, niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer.
Korzeń cierpienia ("BLUN10"
– podarunek od Ducha gaju w twierdzy druida przed pierwszą misją.
Kostur Arundela ("WASTAFF"
– Joluv "Pod Miedzianym Diademem".
Kostur Gromu i Piorunów ("STAF13"
– podarunek od Mistrza Verthana po pokonaniu Faldorn; Przytułek i komnata Irenicusa.
Kostur Lasów +4 ("STAF14"
– podarunek od awatara w Suldanesselar.
Kostur Magów ("STAF11"
– tę laskę ma laska w Spaczonym runie (Layene).
Kostur Mocy ("STAF12"
– do wykonania przez uczniów podczas 3 zlecenia w twierdzy maga Kuli sfer.
Kostur Ognia +2 ("STAF17"
– Kula sfer, Komnata ognia przed wejściem do rdzenia mocy.
Kostur Powietrza +2 ("STAF15"
– Pan niewolników w Więzieniu sfer (demon).
Kostur Ziemi +2 ("STAF16"
– Ust Natha, jeden z drowich sprzedawców.
Kostur bojowy +3 ("STAF08"
– Czarnorynkowy kupiec, pojawia się w nocy koło Świątyni Ilmatera w Slumsach; Jayes na Promenadzie (pojawia się w nocy na wschodzie); kupiec w Targowie ("Szlachcic"
.
Kostur dowodzenia ("STAF09"
– Wschodnie tunele w Podmroku.
Kostur kapłana +3 ("STAF19"
– Świątynia Talosa w Dzielnicy Świątyń (Pani Ada); Saaadat – rakshasa, który pojawia się po zdemaskowaniu Ihtafeer; Świątynia Umberlee w Brynnlaw; Diabelstwo z ekipy Aesgaretha w Twierdzy Strażnika na 3 poziomie; Nyalee w Lesie Mir; Mag Errard w Saradush; Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika.
Kostur leczenia ("STAF10"
– Dzielnica cmentarna, grobowiec na południowym zachodzie (dodaje też +2 do rzutów obronnych).
Kostur szamana ("MISC5T"
– Szaman koboldów w Kanałach "Pod Miedzianym Diademem".
Kostur z Rynn +4 ("STAF20"
– Ribald.
Kościana klinga +4 ("DAGG14"
– Dom Qilue, kapłanki w Ust Natha w Podmroku.
Kościana maczuga +2, +3 przeciw nieumarłym ("BLUN23"
– Lochy w Przytułku, pojawia się po włożeniu głowy trolla w komnacie z nimi.
Kołczan Obfitości +1 ("QUIVER01"
– na poziomie Twierdzy Strażnika we wschodniej sali, w skrytce.
Kołczan Obfitości +2 ("QUIVER03"
– Cespenar.
Krasnoludzki młot +3 ("HAMM06"
– Targowo, Kupiec-Szlachcic.
Krążek z Netheril ("COMPON17"
– Zmiennobarwny demon na 2 poziomie Twierdzy Strażaka.
Krążek z Netheril ("HELM28"
– Cespenar.
Krótki miecz Maska +4 ("SW1H58"
– do kupienia u Siostry Garleny przed Twierdzą Strażaka.
Krótki miecz Maska +5 ("SW1H59"
– Cespenar.
Krótki miecz ciosów w plecy ("SW1H10"
– Renal Krwawy Skalp.
Krótki łuk Gesena ("BOW19"
– Cromwell.
Księga Nieskończonych Czarów ("MISC3A"
– Adept Perth w Brynnlaw.
Kundan +2 ("SW1H25"
– Niewolnica w Więzieniu Sfer (na wschodzie).
Kusza Necaradana +3 ("XBOW10"
– nagroda Adalon za uratowane Smocze jaja.
Kusza Nieszczęścia +4 ("XBOW13"
– Wieża Deirexa, jeziorko w jego skarbczyku.
Kusza Ognistych Zębów +4 ("XBOW15"
– Siostra Garlena.
Kusza Ognistych Zębów +5 ("XBOW16"
– Cespenar.
Kusza Włos Olbrzyma +3 ("XBOW08"
– Ribald.
Lawendowy kamień Ioun ("HELM26"
– Gromnir Il-Khan w Saradush.
Lazurowe ostrze ("AX1H10"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po wykonaniu zadania z Hendakiem.
Lekka kusza szybkości ("XBOW06"
– jw.
Lilarcor ("SW2H14"
– nagroda za rozwiązanie zagadki/uwolnienie Lśniącego stawu w Kanałach "Pod Miedzianym Diademem".
Lodowa gwiazda +4 ("BLUN35"
– Gromnir Il-Khan.
Ludzka skóra ("LEAT22"
– Dom Rejieka Grabarza, w piwnicy w łóżku.
Ludzka skóra +5 ("LEAT21"
– Fael na Wzgórzach Umar.
Maczuga +2 "Zgniatacz" ("BLUN24"
– Dalok w Gaju druidów.
Maczuga +3 "Czarna Krew" ("BLUN22"
– Kupiec-Szlachcic w Targowie.
Maczuga Wybuchu +3 ("BLUN26"
– Ferrumach Rilmani – pojawiają się na piątym poziomie Twierdzy Strażnika po otwarciu jednej z pieczęci do siedziby Uwięzionego.
Maczuga Wybuchu +5 ("BLUN27"
– Cespenar.
Malakar +2 ("SW1H45"
– Troll w Lochach Przytułku (2 poziom).
Maluszek - szmaciany miś ("MISC5L"
– Llynis "Pod Miedzianym Diademem".
Melodyjna kolczuga +3 ("CHAN15"
– Aawil w Więzieniu sfer.
Miecz Arabane'a +2 ("SW1H27"
– Suna Seni z jednego z losowych spotkań w mieście.
Miecz Baldurana ("WA2S1H"
– Deidre, jego animacja kolorów jest zabugowana, po włożeniu do lewej ręki i zdjęciu każda inna broń w lewej ręce będzie świecić z zielonkawym odcieniem.
Miecz Chaosu +2 ("SW2H16"
– nagroda od geniusza (Maalaqa) w Lochach Irenicusa za oddanie Butli ifrita.
Miecz długi +2 "Varscona" ("SW1H06"
– Cattie Brie; Branet Al-Thon, William Reirrac i Nerit, paladyni przysłani przez prałata do walki z Bodhi w Rozdziale 6; elfy w mieście elfów (Suldanesselar); Torba przechowywania na początku Tronu Bhaala (zależy od klasy).
Miecz oburęczny +3 "Berserker" ("SW2H03"
– Smaeluv Siekacz Orków z drużyny Menkara w "Norze Siedmiu Dolin" na Promenadzie Waukeen.
Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym ("SW1H03"
– nagroda Hendaka za zlikwidowanie Kapitana Haegana lub Lehtinana za zlikwidowanie Hendaka.
Mikstura tłumienia magii ("POTN33"
– tylko kod. Zapewnia odporność na zaklęcia poziomów 1-9.
Mitrylowa kolczuga +4 ("CHAN06"
– Drizzt.
Mitrylowa pełna zbroja płytowa +2 ("PLAT09"
– Bruenor.
Morgensztern Everarda +2 ("WASTAR"
– Joluv.
Morgensztern Kiela ("BLUN09"
– tylko kod lub Tactics i ulepszony Północny las.
Mroczna zbroja +3 ("CHAN09"
– Ciemny Patryk na Wzgórzach Umar.
Młot Gromów +3 ("HAMM07"
– Tunele łupieżców umysłu w Kanałach pod Dzielnicą świątyń.
Młot Runów +4 ("HAMM10"
– Yaga-Shura.
Młot Runów +5 ("HAMM11"
– Cespenar.
Młot bojowy +1, +4 przeciwko olbrzymom ("HAMM04"
– Twierdza d'Arnise, komnata z golemami.
Młot bojowy +2 "Pięść Boroka" ("HAMM05"
– Ribald.
Młot bojowy +2 "Ashideena" ("HAMM03"
– Lokacja ze Świątynią Zapomnianego Boga w Starych tunelach, skrytka (x=3712, y=2483).
Namarra +2 ("SW1H36"
– Król Krypty w Dzielnicy cmentarnej.
Naszyjnik pocisków ("AMUL01"
– Handlarz w namiocie po wykonaniu zadań z druidami i zinami w Targowie (czerwony namiot na południu).
Naszyjnik stabilności kształtu ("AMUL24"
– Siedziba Mekratha w Kanałach, skrzynia zabezpieczona pułapką (z podwójną Błyskawicą).
Nóż do masła Baldurana ("MISC1B"
– kod, smacznego
!
Obrońca Easthaven +2 ("WAFLAIL"
– Joluv (to broń +3 i zadaje 1k6 +4 obrażeń).
Obrońca zastępcy +2 ("LEAT03"
– Kula sfer, komnata z Jaszczuroczłekmi (obok Kajuty nawigatora).
Obsydianowy kamień Ioun ("HELM24"
– Karthis al-Hezzar w Północnym lesie (Tron Bhaala).
Oczyszczacz +4 ("SW1H64"
– Skała w 3 komnacie na 3 poziomie Twierdzy Strażnika (tylko charakter praworządny dobry może go wziąć).
Oczyszczacz +5 ("SW1H65"
– Cespenar.
Oddech Smoka +4 ("HALB05"
– Boz, ogr z wrogiej drużyny poszukiwaczy przygód w Podmroku (po wejściu do Ust Natha).
Ognisty kieł +3 ("DAGG12"
– Ust Natha w Podmroku, jeden z drowich kupców.
Ogon wiwerny +2 ("BLUN17"
– Draug Fea z drużyny Tarnora w Kanałach pod Dzielnicą Swiątyń.
Oko Tyra ("COMPON02"
– lisz Odamaron, znajdziemy go w jednym z pomieszczeń w Kryjówce Sendai.
Okulary identyfikacji ("MISC3P"
– Arledian w Domu Gaelana Bayle'a; można je dostać od geniusza przywołanego czarem Ograniczone życzenie )"Chce widzieć wszystko takim, jakim jest" czy coś podobnego, minimum 9. pkt Mądrości); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Orzech z Drzewa Życia ("MISCBQ"
– Drzewko w Suladnesselar, przed wejściem na Drzewko życia w Pałacu. Leczy 55 PŻ (Orzech nie drzewko).
Ostrze Fali ("HALB09B"
– Miasto Grot, Książę Villynaty.
Ostrze Róż +3 ("SW1H40"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po wykonaniu zadania z Hendakiem.
Ostrze Spiekoty +3 ("SW1H39"
– Lesaonar, wojownik drow w Ust Natha, oddaje po jego wyzwaniu i pokonaniu na arenie.
Ostrze Usuno +4 ("SW1H67"
– Niewidzialna statua 1. poziomie Twierdzy Strażaka.
Ostrze Wojny +4 ("SW2H09"
– Ribald w 6 rozdziale.
Ostrze Wyrównywacza ("SW1H54B"
– jest w Tunelach południowych w Pomroku, zdobywamy je zaraz na wstępie, ma je Obserwator razem z Amuletem blokowania czarów i Okiem Prastarej kuli.
Pancerz cienia ("LEAT08"
– Mae'Var (po dobroci nie odda, ukraść też nie można, chyba że po Tacticsie...); Renal Krwawy Skalp;
Pancerz zagłady +3 ("PLAT12"
– Lochy Przytułku na 1. poziomie, podarunek od dżina.
Pas bezwładnej bariery ("BELT10"
– Kupiec-Szlachcic w Targowie.
Pas przebić ("BELT04"
– Kalah w Namiocie cyrkowym na Promenadzie.
Pas siły kamiennego olbrzyma ("BELT07"
– miasto elfów, rakshasa Adsaan w Domu Demin.
Pas siły lodowego olbrzyma ("BELT08"
– Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Pas siły ognistego olbrzyma ("BELT11"
– Świątynia Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Pas siły wzgórzowego olbrzyma ("BELT06"
– Ribald.
Pas tłumienia ("BELT03"
– Lochy Irenicusa, poziom 2.
Pas wzmocnienia ("BELT09"
– Gaal.
Pas z amunicją ("BAG05"
– Komnata na wschodzie na 1 poziomie Twierdzy Strażnika (pułapka z Kwasową strzałą Melfa).
Pas zmiany płci ("BELT05"
– kod.
Paskudny scyzor Neba ("NEBDAG"
– Neb.
Pawęż +1, +4 przeciw pociskom ("SHLD07"
– Kula sfer, Komnata ognia przed wejściem do rdzenia mocy.
Pawęż Twierdzy +3 ("SHLD23"
– Ribald.
Perłowobiały kamień Ioun ("HELM18"
– Ruiny świątyni, w jednej ze skytek w pomieszczeniu z posadzką z lawy.
Pełna zbroja płytowa Enkidu +3 ("PLAT21"
– Carras.
Pierścień Gaxxa ("RING39"
– Gaxx lub Kangaxx.
Pierścień Serca Kniei ("RING44"
– Cespenar.
Pierścień Szaleństwa ("RING23"
– Podmrok, skrzynia w wiosce svirnebli.
Pierścień Tarana ("RING33"
– Tolgieras, Tolgieras i jeszcze raz Tolgieras.
Pierścień Ulepszonej Niewidzialności ("RING42"
– Fll'Yissetat, smoczyca przed jaskinią Abazigala.
Pierścień czarów ("RING08"
– Kula sfer, 2 zadanie uczniów; Zadania Jaheiry z Harfiarzami (Nadinal, potyczka w Domu Galvareya).
Pierścień druida ("RING03z"
– Świątynia Oghmy w Dokach, Świątynia Waukeen w Dzielnicy rządowej, Saradush i Amkethran; Nyalee w Lesie Mir.
Pierścień energii ("RING20"
– Ribald.
Pierścień infrawizji ("RING21"
– kod.
Pierścień kontroli nad ogniem ("RING27"
– Oszalały krasnoludzki wojownik we Wschodnich tunelach łupieżców w Podmroku.
Pierścień kontroli nad powietrzem ("RING28"
– Ribald.
Pierścień kontroli nad ziemią ("RING29"
– Twierdza d'Arnise, pomieszczenie za kuźnią ze słoniem i sfinksem (lub lwem...).
Pierścień niewidzialności ("RING05"
– Brennan Risling z drużyny Menkara; lisz z bram miasta od Dziennej gwiazdy.
Pierścień niezdarności ("RING04"
– Skarbiec-jeziorko w Wieży Deirexa.
Pierścień ochrony +1 ("RING06"
– np. np. Arledian u Gaelana Bayle’a, Ribald na Targu Przygód, Gorch w Gildii Mae’Vara, bardzo dużo pierścieni i amuletów ochrony +1 lub czasem +2 można zdobyć, jeśli wykonuje się zadania związane z Jaheirą i Harfiarzami, np. już w Posiadłości Galvareya Pierścień ochrony ma Rylock, Berinvar i Meronia; Kapitan więzienia i Niewolnica w Więzieniu sfer;
Pierścień ochrony +2 ("RING07"
– Aran Linvail; Terminsel-Elminster (zadanie Jaheiry z Harfiarzami, pojawia się dwa razy); Smok w Piekle.
Pierścień ochrony +3 ("RING41"
– Księga Mnogich Rzeczy (Kart).
Pierścień odbijania zaklęć ("RING34"
– Matka Przełożona (hehe) Ardulace w Ust Natha w Podmroku.
Pierścień odporności na ogień ("RING02"
– Transmuter Ruhk w podziemiach Firkraaga; Księgarz Łazarz.
Pierścień ostrości ("RING40"
– Lavok i Lavok.
Pierścień przeciw jadowi ("RING46"
– Vongoethe w Amkhetran (Jaskinia umarłych).
Pierścień przyzwania dżinna ("RING26"
– skrzynia w Gildii Złodziei Cienia w komnacie Arana podczas pracy dla Bodhi (3 zadanie).
Pierścień regeneracji ("RING31"
– Ribald (kradzież kieszonkowa); Przytułek i Statua Zagadek, Terminsel-Elminster;
Pierścień swobody ruchów ("RING09"
– Przytułek, Księga na wschodzie (klikaj na nią).
Pierścień wpływu na ludzi ("RING30"
– Kalah w Cyrku.
Pierścień wyczucia zagrożenia ("RING36"
– Kula sfer, pomieszczenie z rdzeniem mocy, pojemnik zabezpieczony pułapką (z Ognistą kulą).
Pierścień wytrychów ("RING35"
– Złodziej Cienia-zdrajca w północnym pomieszczeniu w Piwnicy Złodziei Cienia (jeśli pracujesz dla Arana); Dedral w piwnicach Złodzie Cienia, jeśli pracujesz dla Bodhi.
Pierścień świętości ("RING22"
– nagroda świątyni za pozyskanie usług Sir Sarlesa (tylko jeśli masz świątynię jako twierdzę).
Pierścień Łaskobójcy ("WA2RING"
– Deidre.
Pochwa Fflara ("COMPON03"
– zamkniętej skrzyni w Więzieniu Saradush (następny poziom w drodze do siedziby Gromnira).
Pocisk ze słonecznego kamienia +1 ("BULL04"
– Ruiny świątyni (Amaunatora),; Obóz armii oblegającej Saradush; Twierdza Strażaka.
Podarunek Nocy +5 ("LEAT14"
– Pastor Lloyd (nagroda za zabicie Pana Cieni); Arkanis Gath (pojawia się po ataku na Złodziei Cienia, nie chodi o tego od misji Bodhi).
Podrzynacz +4 ("SW1H28"
– Krypta Bodhi w Rozdziale 6.
Podręcznik do glinianego golema ("TOME02"
– Cespenar.
Podręcznik do kamiennego golema ("TOME03"
– jw.
Podręcznik do olbrzymiego golema ("TOME04"
– jw.
Podręcznik na temat golemów ("TOME01"
– w szafce na pierwszym poziomie we wschodniej sali Twierdzy Strażaka.
Postrach Wrogów +3 ("SW1H62"
– Niewidzialna statua na 1 poziomie Twierdzy Strażnika.
Postrach Wrogów +5 ("SW1H63"
– Cespenar.
Poszukiwacz Serc +3 ("BOW10"
– Podziemia Firkraaga, jaskinia z golemami; Ribald w rozdziale 6.
Proca +3 "Zguba smoków Arli" ("SLNG05"
– Ruiny świątyni (Amaunatora), w Posągu Amaunatora (tam gdzie się składa zwampirzone ciałko).
Proca Arvoreen +4 ("SLNG06"
– Południowe tunele w Podmroku, skrytka (x=1212, y=769).
Proca Erinne +4 ("SLNG08"
– Azamantes, lisz piątego poziomu Twierdzy Strażnika, który pojawia się po otworzeniu jednej z pieczęci do Uwięzionego (Uzięzionego).
Proca Erinne +5 ("SLNG09"
– Cespenar.
Proca Everarda +5 ("WASLING"
– Joluv.
Proca naprowadzania +2 ("SLNG07"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po zadaniu z Hendakiem.
Przeklęty Grabieżca ("REAVER"
– Antypaladyn z drużyny Kruina.
Przyciągacz pocisków +2 ("LEAT06"
– hmmm...
Psioniczny miecz +5 ("SW2H21"
– Świątynia Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Puklerz +1 ("SHLD17"
– Gildia Mae'Vara, 1. piętro, skrytka w ścianie (pułapka ze Słupem ognia).
Puklerz Kiela ("SHLD20"
– kod lub Tactics i ulepszony Pólnocny las.
Purpurowa Strzałka +3 ("DART08"
– skrzynia w zachodniej części na Pierwszym poziomie Twierdzy Strażnika (pułapka z Błyskawicą).
Pustoszyciel +4 ("HALB10"
– Imix w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Pustoszyciel +6 ("HALB11"
– Cespenar.
Płaszcz Algernona ("CLCK08"
– kod.
Płaszcz Baldurana ("CLCK05"
– kod lub Tactics i liszyca w Dokach.
Płaszcz Montolio ("COMPON16"
– podarunek burmistrza Amkhetran za uratowanie córki (Asany).
Płaszcz Montolio ("CLCK32"
– Cespenar.
Płaszcz Piwafwi drowów ("MISC9W", "DWCLCK01"
– pierwszy: Solaufein w Ust Natha w Podmroku; zwykłe: drowy.
Płaszcz elfów ("CLCK23"
– Miasto elfów (Suldanesselar) Dom rogu.
Płaszcz gwiazd ("CLCK25"
– Merella na Wzgórzach Umar;
Płaszcz kanałów ("CLCK27"
– Rakshasa w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Płaszcz niewykrywalności ("CLCK06"
– Czarnoksięski Amon z drużyny Menkara w Norze Siedmiu Dolin na Promenadzie Waukeen;
Płaszcz nimfy ("CLCK07"
– Gorch w Gildii Mae'Vara w Dokach.
Płaszcz ochrony +1 ("CLCK01"
– Gaelan Bayle; Mag w Zagrodzie łowców niewolników; jeden z magów w zielono-czarnych szatach podczas zadania z klątwą; Zadania z Harfiarzami; Baron sahuaginów w Kuli sfer; Renal Krwawy Skalp;
Płaszcz ochrony +2 ("CLCK02"
– Miasto Grot i zagadka chochlików (skrzynia ze zjawą); Terminsel0-Elminster;
Płaszcz odbicia ("CLCK24"
– Lochy Przytułku, sala ze Zjawami, leży na stole.
Płaszcz odwagi ("CLCK30"
– Piekło, jeden z demonów (próba strachu); lub Tactics i Rytuał (Pontifex).
Płaszcz odzwierciedlenia ("CLCK26"
– Kapłanka w Mieście Grot (w przejściu z wielką paszczą).
Płaszcz przesunięcia ("CLCK03"
– Kupiec-Szlachic w Targowie; Duchy elfów w mieście elfów (Sudanesselar);
Płaszcz tarczy ("CLCK20"
– Firkrag; Yuan-Ti mag po wejściu do Więzienia sfer.
Płaszcz wilka ("CLCK04"
– kod.
Płomienny miecz +1 ("SW1H53"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem; Ribald na Targu przygód.
Płomień Północy ("SW2H12"
– Łupieżca Umysłu w Lochach Przytułku (poziom 2);
Płynna rtęć ("COMPON01"
– w skrytce w tunelu łupieżców przed wejściem do ostatniej komnaty w Kryjówce Sendai.
Ramię Maulera +2 ("BLUN19"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem;
Ras +2 ("SW1H33"
– Kupiec-Szlachic w Targowie;
Replikant +4 ("SW1H77"
– generał Jamis Tombelthen w Oazie.
Rozpruwacz +2 ("BOW09"
– Togan, niziołek w Kuli sfer.
Rozpruwacz Dusz +4 ("SW2H08"
– Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku, pojawia się po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Rozłupywacz czaszek +3 ("BLUN18"
– nagroda Złocisza Czarnoskalca za pokonanie Balora i zawalenie tunelu (Podmrok).
Rubinowy wisior ("REGISAMU"
– Regis.
Ruda ilitu ("MISC5K"
– Neb.
Ruda z Gwiezdnego Kamienia ("COMPON08"
– w piwnicy u Kisera Jhaeri w Saradush.
Run Clangeddina ("COMPON09"
– domek drwala przed wejściem do Kryjówki Sendai.
Ręka Hindo ("COMPON07"
– Mnich w tunelach Kuo-Toan w Kryjówce Abazigala.
Rękawice barda ("BRAC24"
– 3 poziom Twierdzy Strażnika, leżą na podłodze w komnacie Yakmana-Tarmolina (na symbolu Helma).
Rękawice biegłości ("BRAC09"
– Niewolnica na wchodzie w Więzieniu sfer.
Rękawice chwytania pocisków ("BRAC18"
– Itona w Targowie (pojawia się przy północnej bramie po rozmowie z dżinami);
Rękawice kieszonkowca ("BRAC17"
– "Pod Miedzianym Diademem", pokój Yarina z tyłu, na zapleczu.
Rękawice leczenia ("BRAC20"
– Sir Ryan Trawl, nagroda za likwidację upadłych paladynów.
Rękawice miażdżenia ("BRAC19"
– Król Ixilthetocal, nagroda za likwidację rebeliantów i Księcia Villynaty'ego.
Rękawice mistrzostwa ("BRAC10"
– Krypta Bodhi w rozdziale 6, arena z sadzawką pełną krwi.
Rękawice niezdarności ("BRAC08"
– kod.
Rękawice niezwykłej specjalizacji ("BRAC21"
– Y'tossi, pojawia się po otworzeniu pieczęci do Uzięzionego.
Rękawice siły ogra ("BRAC06"
– Entu, niziołek w Kuli sfer.
Rękawice zręczności ("BRAC07"
– Miasto ghuli w Czeluści Niewiernych (zadanie z Niewidzącym Okiem).
Rękojeść Wyrównywacza ("SW1H54A"
– Wschodnie tunele łupieżców w Podmroku, leży na stole obok celi.
Róg Ciszy ("MISC3L"
– Przytułek, pokój Irenicusa, skrytka w ścianie (ok. x=1480, y=600).
Róg Grzmotu ("MISC3H"
– Podziemia Firkraaga, leży na stole w południowo-wschodniej części.
Róg Kazgarotha ("MISC73"
– kod.
Róg Roranacha ("COMPON05"
– Gromnir Il-Khan w Saradush.
Różdżka Ataków Magicznych ("WAND18"
– Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika; 3 poziom Twierdzy Strażnika (komnata z Demonem Upiorem); 4 poziom Twierdzy Strażnika (skrzynia z mimikiem); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Różdżka Cudów ("WAND12"
– tunele łupieżców w Kanałach pod Dzielnicą świątyń.
Różdżka Niebios ("WAND11"
– Łowca Nagród, kapłan Yuan-Ti tuż po wejściu do Więzienia sfer; Świątynia Talosa (do kupienia u Pani Ady i w skrzyni zabezpieczonej pułapką z pdwójną Błyskawicą); Świątynia Umberlee w Brynnlaw; 1 poziom Twierdzy Strażaka w sali na zachodzie; 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Różdżka Odwrócenia ("RODS06"
– Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Różdżka Przekleństw ("WAND19"
– Sendai; 2 poziom Twierdzy Strażaka, skrytka (x=1259, y=766); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele łupieżców;
Różdżka błyskawic ("WAND07"
– Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; Niewolnik w Więzieniu sfer (czarodziejka na wschodzie); Czarnoksięski Amon od drużyny Menkara z Nory Siedmiu Dolin na Promenadzie Waukeen; Wiedźma Umar (zadanie z twierdzy łowcy); Ruiny świątyni, skrytka w ścianie (pomieszczenie z lawą); Lasy Tethyru, skrzynia (pułapka z Błyskawicą) w domu obok Corana; podziemia Saradush w skrzyni na drodze do Gromnira (pułapka z Błyskawicą);
Różdżka magicznych pocisków ("WAND03"
– Lochy Irenicusa; Prebek w domu w Dokach; Dzielnica mostów, budynek, gdzie można znaleźć Srebrny róg Walhalli; Dom Gaelana Bayle'a na piętrze; Wieża Deirexa (jeziorko); 4 poziom Twierdzy STrażnika (pułapka z Lodową nawałnicą); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele łupieżców;
Różdżka ognia ("WAND05"
– Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; Kapitan więzienia w Więzieniu sfer; Dom Rayic Gethrasa, piedestał (x=550, y=400); Rzezimieszek, kupiec pojawiający się w nocy koło Opuszczonego domu w Dzielncy mostów;
Różdżka paraliżu ("WAND04"
– Mag w Północnym lesie (Cienie Amn); skrzynia zabezpieczona pułapką (z Labiryntem) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; skrytka w Brynllaw (X=3325, y=1531);
Różdżka polimorfii ("WAND09"
– kod.
Różdżka przywołania potwora ("WAND10"
– Lochy Irenicusa; Degardan, mag poszukujący Edwina (zadanie Edwina); Świątynia Lathandera, skrzynia; Mag Yaga-Shury w jego obozie pod Saradush.
Różdżka snu ("WAND08"
– 1 poziom Twierdzy Strażaka (skrzynia zabezpieczona pułapką z Grozą).
Różdżka strachu ("WAND02"
– Aran Livail (3 misja dla Bodhi); Kaol – mag z drużyny Samii w podziemiach Firkraaga; Zagroda łowców niewolników, skrzynia zabezpieczona pułapką (ze strzałą przebicia); Niższe grobowce w Dzielnicy cmentarnej; Sejf w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Wzgórza Umar, w szafce zabezpieczonej pułapką (z zatrutą strzałką);
Różdżka ucznia ("WAND15"
– 1 zadanie uczniów w Kuli sfer (twierdza maga).
Różdżka zabójczej chmury ("WAND13"
– Lochy Irenicusa; Lisz z Bram miasta od Dziennej gwiazdy; siedziba Mekratha w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Różdżka zimna ("WAND06"
– Lochy Irenicusa; Arledian w Domu Gaelana Bayle'a; Wiedźma Adratha (jeśli nie rozmawiałeś z dżinami); Twierdza d'Arnise – w kominku na piętrze (pułapka ze Słupem ognia); skrzynia zabezpieczona pułapką (z Zawodzeniem Bansee) w Strzeżonym budynku w Dzielnicy świątyń; Wieża Deirexa (jeziorko); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Sakwa z materiału ("WAND14"
– kod lub Unfinished busines i Pai'Na (nagroda za Zgubę pająka).
Sejmitar +2 "Szpon Rashada" ("SW1H23"
– Chan Zahraa, dżin Dao z Targowa;
Sejmitar +3 "Ostrze Wody" ("SW1H52"
– Saemon Havarian w Amkhetran; w szafce w Domu Jae'llat w Ust Natha; Wojownik-przywódca z armii Yaga-Shury;
Sejmitar +3 "Żagiew Mrozu" ("SW1H15"
– Drizzt (zapewnia 50% odproności na ogień – sejmitar, nie Drizzzt...).
Sejmitar +5 "Obrońca" ("SW1H16"
– Drizzt (umagicznienie broni wynosi +5).
Serce Ka'rashura ("PLOT02J"
– Ka'rashur, 3 poziom Twierdzy Strażaka, można nim ulepszym Furię (Item Upgrade)
Serce Potępieńca ("COMPON15"
– dyżurny lisz Odamaron z Kryjówki Sendai.
Serce Tahazzara ("PLOT02I"
– Tahazzar, 3 poziom Twierdzy Strażaka, można nim ulepszym Furię (Item Upgrade)
Serce demona ("MISC6M"
– Kula sfer (3 demony = 3 serca), Demon ze snu w Przytułku (kradzież kieszonkowa).
Shazzellim +1 ("SW1H50"
– Elhan; Unfinished busines (Dom Prebeka w Dokach)
Silne ramię +2 ("BOW11"
– Ribald.
Skorupa ankhega ("MISC12"
– z ankhega (Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przełęcz Małego Zęba); Dzielnica mostów, w jednym z domów na południe od Posiadłości Balthisów, skrzynia zabezpieczona pułapką (ze Śmierdzącą chmurą).
Skóra Aegera +3 ("LEAT20"
– Ribald.
Skóra ghula +4 ("LEAT13"
– Theshal, mer w Mieście ghuli (zadanie z Niewidzącym okiem).
Skórzana zbroja Karajaha ("LEAT09"
– Ribald.
Smoczy hełm ("HELM21"
– Podziemia Firkraaga, wyciągnij wiadro ze studni.
Srebrna klinga ("MISC8U"
– Saemon Havarian w Brynnlaw.
Srebrna rękojeść ("SW2H15A"
– Kruin.
Srebrne pantalony ("MISC5O"
– okup Welthera za Lady Elgeę (zadanie z tirdirem z Dzielnicy cmentarnej).
Srebrny Miecz ("SW2H15"
– Cromwell.
Srebrny kamień Ioun ("HELM25"
– Tawerna "Zefir" w Amkhetran.
Srebrny róg Walhalli ("MISC3I"
– Dzielnica mostów, dom obok Reedle'a (sprzedaje ryby...), skrzynia zabezpieczona pułapką z Labiryntem.
Stare pantofle ("PLOT01P"
– 1 poziom Twierdzy Strażnika, wschodnie pomieszczenia (zapewniają 25% odporności na zimno).
Strona o glinianym golemie ("TOME02A"
– w ogromnym sejfie, którego strzegą minotaury – Skała i Garock na czwartym poziomie Twierdzy Strażaka.
Strona o kamiennym golemie ("TOME03A"
– w skrytce koło Niewolnicy w Kryjówce Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Strona o olbrzymim golemie ("TOME04A"
– w Kryjówce Abazigala, na stoliku w pomieszczeniu Iycantha Szalonego.
Strzała rozproszenia ("AROW07"
– Perter na Promenadzie Waukeen; Przytułek; Łucznicy Lorda Keetlara Argrima (zadanie maga w jego twierdzy); Smok w Piekle; 2 poziom Twierdzy Strażaka;
Strzała wybuchów ("AROW06"
– losowy przedmiot; kod.
Strzała zabójstwa ("AROW03"
– kilka przy zadaniu Jaheiry z Harfiarzami, kod (strzały dodają +15 do TraK0).
Stylisko Fali ("HALB09A"
– kambion Strażnik w Więzieniu sfer.
Sylvańska kolczuga +2 ("CHAN14"
– Illasera.
Szata Vekny ("WA2ROBE"
– Deidre.
Szata dobrego arcymaga ("CLCK15"
– Diabelstwo z ekipy Aesgaretha w Twierdzy Strażnika na 3 poziomie; mag Errard z Saradush;
Szata neutralnego arcymaga ("CLCK16"
– Zjawa w Przytułku (nadzoruje test trzeźwości umysłu); Terminsel-Elminster; Księgarz Łazarz w Saradush;
Szata ochrony przed chłodem ("CLCK09"
– Jayes na Promenadzie (pojawia się w nocy na wschodzie); Mag w Północnym lesie (Cienie Amn); Księgarz Łazarz;
Szata ochrony przed elektrycznością ("CLCK11"
– Księgarz Łazarz;
Szata ochrony przed ogniem ("CLCK10"
– Inkwizytor Złodziei Cienia (misje dla Bodhi); Mekrath; Księgarz Łazarz;
Szata ucznia ("CLCK29"
– Twierdza maga, moga ją wykonać Uczniowie.
Szata wędrowcy ("CLCK13"
– Aerie; Arledian w Domu Gaelana Bayle'a; Tamorlin – magiczka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy); Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran;
Szata złego arcymaga ("CLCK17"
– Ust Natha, jeden z drowich handlarzy; Smok w Piekle (trzeba go zabić);
Szata łotrzyka ("CLCK12"
– Ribald;
Szata łowcy przygód ("CLCK14"
– Edwin; Sion – mag z drużyny od Furii Niebios; Magowie bojowi Il-Khana w Saradush; Nalia po przywołaniu w Sferze kieszeniowej; mag Czarny łupieżca w Lasach Tethyru (Tron Bhaala); 4 poziom Twierdzy STrażnika, tunele Githów;
Szkarłatny Ninja-To +3 ("WANINJA"
– Joluv.
Szpilka Harfiarzy ("MISC5X"
– Uwieńczenie zadań Jaheiry z Harfiarzami, podarunek Terminsela-Elminstera (to, że dostanie zależy od reputacji).
Szpon Baalora ("COMPON04"
– kapłan Berenn w Świątyni Yaga-Shury w Maszerujących górach.
Szpon Kazgarotha ("MISC72"
– kod.
Sztylet (<CHARNAME>
("DAGG19"
– twierdza maga, mogą go wykonać uczniowie.
Sztylet +2 "Serce Golema" ("DAGG03"
– Arkanis Gath w 6 rozdziale (pomoc od Arana w walce z Bodhi); Vaelasa, królowa driad na Wzgórzach Wichrowych Włóczni;
Sztylet +2 "Długi Kieł" ("DAGG04"
– kod.
Sztylet +4 "Złodziej Życia" ("DAGG20"
– kod lub Unfinished busines (Artemis Entreri).
Sztylet Gwiazdy +4 ("DAGG21"
– Półlisz na 4 poziomie Twierdzy Strażnika.
Sztylet Gwiazdy +5 ("DAGG22"
– Cespenar.
Sztylet Jorila +3 ("WAS2H"
– Joluv.
Sztylet Lady Demarche +2 ("DAGG17"
– Nekre, niziołek w Kuli sfer.
Sztylet bumerang +2 ("DAGG11"
– Kapitan Denis w Karczmie Delosara w Dzielnicy mostów;
Sztylet jadu ("MISC75"
– kod lub aPack (Czarna Lilia w Gildii Złodziei Cienia).
Talia Mnogich Rzeczy ("DECK"
– Aesgareth na 3 poziomie Twierdzy Strażaka.
Taragarth +1 ("SW1H37"
– kod lub Unfinished busines (Greyhand w Brynllaw).
Taralash +4 ("BOW22"
– łowczyni, pojawia się z ekipą po tworzeniu pieczęci do Uzięzionego.
Taralash +5 ("BOW23"
– Cespenar.
Tarcza Baldurana ("WA2SHIEL"
– Deidre.
Tarcza Zakonu +4 ("SHLD32"
– Yaga-Shura w swoim obozie pod Saradush;
Tarcza harmonii +2 ("SHLD25"
– Przełożona gildii Busya lub Lord Khellon (tylko złe charaktery).
Tarcza odbić +1 ("SHLD24"
– Ribald.
Tarcza z Mrocznej Stali +4 ("SHLD31"
– Diaytha, kapłanka w Kryjówce Sendai;
Tarcza zaginionych +2 ("SHLD26"
– Madulf, podarunek za zgodę z Pastorem.
Tarcza ze smoczych łusek +2 ("SHLD21"
– Podziemia Firkraaga.
Toporek +2 ("AX1H06"
– kod.
Toporek +2 ("AX1H05"
– kod.
Toporek Hangarda +2 ("AX1H08"
– Tarnor Topornik z wrogiej drużyny w Kanałach pod Dzielnicą świątyń;
Toporek rozdźwięku +3 ("AX1H09"
– Arkanis Gath (1 misja dla Bodhi);
Topór Bali ("AX1H07"
– kod lub Unfinished busines (Kula sfer, rdzeń mocy).
Topór Hrothgara +3 ("WAAXE"
– Joluv.
Topór Nieuległości +3 ("AX1H14"
– minotaur Skała na 4 poziomie Twierdzy Strażaka.
Topór Nieuległości +5 ("AX1H15"
– Cespenar.
Topór bojowy +2 ("AX1H11"
– "niebieski" – Chak, orog z drużyny Samii w podziemiach Firkraaga; Dzielnica cmentarna, jeden z grobowców, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Wyładowaniem łańcuchowym); Maferan z drużyny od Furii; Korgan po przywołaniu w sferze kieszeniowej; Orog gwardzista w Kanałach pod Saradush; Diabelstwo na 3 poziomie Twierdzy Strażnika;
Topór bojowy +2 ("AX1H03"
– "żółty", Kula sfer, pomieszczenie z Jaszczuroczłekami obok Kajuty nawigatora.
Topór bojowy +3 "Lodowy łupieżca ("AX1H13"
– Twierdza d'Arnise, komnata z golemami.
Topór bojowy +3 "Skalny Ogień ("AX1H12"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem.
Torba Obfitości +1 ("QUIVER05"
– na drugim poziomie Kryjówki Yaga-Shury w Maszerujących Górach, tam gdzie leży jego Bijące serce i Dziennik.
Torba Obfitości +2 ("QUIVER06"
– Cespenar.
Tuigański łuk +1 ("BOW14"
– Władca zwierząt "Pod Miedzianym Diademem" (zaplecze).
Ulepszony płaszcz ochrony +2 ("CLCK31"
– Cespenar.
Upadek Ardulii +1 ("BLUN20"
– nagroda świątyni za zadanie z Niewidzącym okiem.
Usypiacz +2 ("BLUN16"
– Bernard "Pod Miedzianym Diademem" po załatwieniu sprawy z Hendakiem.
Wakizashi Kachiko +3 ("WAWAK"
– Joluv.
Wampirza zemsta ("SW1H19"
– tylko kod.
Wartownik +4 ("SHLD22"
– Ust Natha, jeden z drowich kupców.
Wekiera Jerroda ("WAMACE"
– Joluv.
Wekiera Służki ("HLOLTH"
– Służka Lloth (romans z Viconią).
Wekiera zniszczeń +1 ("BLUN12"
– Gildia Bodhi, basenik z krwią.
Wekiera zniszczeń +2 ("BLUN25"
– Cromwell.
Widmowy Rodzaj +4 ("SW1H68"
– Aesgareth na 3 poziomie Twierdzy Strażnika, do wygrania.
Widmowy Rodzaj +5 ("SW1H69"
– Cespenar.
Wielka metalowa maszyna ("SECRET05"
– Kowal Kerrick robi ją z pantalonów.
Wyrównywacz ("SW1H54"
– Cromwell.
Włócznia +2 ("SPER05"
– Kultyści wiwerny w Lasach Tethyru (Cienie Amn); Tethyriański pikinier w Oazie;
Włócznia +3 ("SPER06"
– 2 sztuki można znaleźć w Strzeżonym budynku w Dzielnicy Świątyń – mile widziane rozprawienie się z panami od Furii Niebios; Lochy Czarowięzów – komnata z golemami, tam gdzie Cięciwa łuku Gesena; jeziorko w Wieży Deirexa; Berena Elkan, wojowniczka od Gromnira Il-Khana;
Włócznia +3 "Kąsacz ("SPER03"
– Gith w Maszynie uwięzionych Dusz w Podmroku.
Włócznia +3 "Przebijacz ("SPER08"
– Król Ixilthetocal; Książę Villynaty;
Włócznia jednorożca +2 ("SPER07"
– Kopiec trolla w Gaju druidów.
Włócznia uwiądu +4 ("SPER10"
– Ust Natha wPodmroku, jeden z drowich kupców.
Włócznia z Kuldahar +3 ("WASPEAR"
– Joluv.
Włócznia zimorodka +1 ("SPER09"
– Szkielet Wojownik z sarkofagu w Niższych grobowcach w Dzielnicy świątyń.
Yamato +4 ("SW1H66"
– barman w "Kuflowym Drzewie/; w Saradush.
Zabójca smoków ("SW1H32"
– Podziemia Firkraaga.
Zagłada Hindo +3 ("SW1H70"
– Smok na 4 poziomie Twierdzy Strażaka (test odwagi);
Zagłada Hindo +4 ("SW1H71"
– Cespenar.
Zapięcie Montolia ("COMPON11"
– w skrytce na statku Githów na czwartym poziomie Twierdzy Strażaka.
Zbroja Jelenia +3 ("PLAT16"
– Upiorny rycerz w Zachodnich tunelach w Podmroku, pojawia się po złożeniu ofiary Demogorgonie.
Zbroja Płytowa Niebieskiego Smoka ("PLAT20"
– Cespenar.
Zbroja Wiary +3 ("CHAN18"
– Nagroda świątyni za zadanie z Sir Sarlesem, tylko jeśli ma się świątynię jako twierdzę.
Zbroja arcymistrza +6 ("LEAT24"
– Eler Had, złodziej z ekipy Gromnira Il-Khana (Tron Bhaala).
Zbroja głębokiej nocy +4 ("LEAT17"
– Ribald.
Zbroja płytowa Baldurana ("WA2PLAT"
– Deidre.
Zbroja płytowa Delvera +2 ("PLAT11"
– Wódz DigDag w podziemiach Firkraaga;
Zbroja płytowa Gorgony +4 ("PLAT13"
– Matka Ardulace w Ust Natha w Podmroku.
Zbroja płytowa Shuruppaka ("PLAT22"
– Yaga-Shura w swoim obozie (koncentracyjnym).
Zbroja płytowa T'rachiego +5 ("PLAT17"
– Ribald w 6 rozdziale.
Zbroja płytowa z ankhega ("PLAT06"
– Cromwell robi je ze skorup.
Zbroja skórzana +3 ("LEAT12"
– Galvena w Brynnlaw; Gorch w Gildii Mae'Vara;
Zbroja skórzana orków +3 ("LEAT16"
– Twierdza d'Arnise, podziemia, w skrzyni przed pomieszczeniem z TorGalem.
Zbroja skórzana ćwiekowana Cierni +6 ("LEAT23"
– Sendai.
Zbroja Łuskowa Białego Smoka ("CHAN20"
– Cespenar robi ją z łusek.
Zbroja żmii +5 ("LEAT18"
– Wieża Deirexa, w szafce zabezpieczonej nieusuwalną pułapką (z Prawdziwym widzeniem).
Zerthowe ostrze Dak'kona ("WA2DAK"
– Deidre.
Zguba likantropów ("DAGG09"
– kod.
Zguba pająka ("SW2H13"
– kod.
Zguba pająka ("SW2H06"
– kod (taki sam miecz jak poprzednik, różni się ikoną i obrażeniami, zadaje 1k4).
Zguba smoków +3 ("HALB04"
– Czeluść niewiernych, czyli tunele Niewidzcego Oka.
Znoszone buty ("BOOT06"
– Rindus i Reynald de Chatillon – zadanie z upadłymi paladynami;
Zwiastun +3 ("SW2H07"
– Ust Natha, jeden z drowich kupców; Eryk Vanstraaten, jeden z paladynów przysłanych przez prałata do walki z Bodhi;
Zwój Crom Faeyra ("SCRLAG"
– Thaxll'ssillyia w Ruinach świątyni;
Złoty kamień Ioun ("HELM23"
– Księgarz Łazarz.
Złoty korpus ("MISCAY"
– Krypta lisza żywiołów w Dzielnicy mostowej (obok Spaczonego runu), po zabiciu lisza.
Złote ramię i noga ("MISCAW"
– Krypta Lisza cienia w siedzibie wyrzutków kultu Niewidzącego oka (po zabiciu lisza).
Złoty pas ("BELT02"
– nagroda Solamnijskich rycerzy za odesłanie ich do ojczystej sfery (tylko jeśli zapłaciliśmy Ribaldowi i pojawiła się Kholynnus Paac); lub Tactics: Rytuał; aPack i Drużyna Cyrika.
Święcona woda elfów ("MISCAU"
– Elhan w Rozdziale 6; Świątynia Waukeen w Saradush (można kupić lub okraść Siostrę Farellę).
Łaska ocalenia +3 ("SHLD27"
– nagroda Awatara (Amaunatora) za odniesienie Różdżki szczelinowej w Świątyni Zapomnianego Boga w Starych tunelach w Kanałac pod Dzielnicą świątyń...
Łuk Elfi Dwór +3 ("BOW12"
– Twierdza d'Arnise (komnata z golemami).
Łuk Many +4 ("BOW13"
– Lasy Tethyru, jeziorko w jaskini.
Łuk Mrocznego Ognia +4 ("BOW20"
– Kapitan Erelon – dowódca najemników z Amkethran.
Łuk Mrocznego Ognia +5 ("BOW21"
– Cespenar.
Łuk Orłów ("BOW08"
– kod.
Łuk Tansherona +3 ("BOW15"
– Kupiec-Szlachcic w Targowie; Cattie Brie.
Łuska Czerwonego Smoka ("PLAT18"
– Cromwell.
Łuska Smoka Cieni ("LEAT19"
– Cromwell.
Łuski Ashena +2 ("CHAN17"
– Krypta Bodhi, skrzynia zabezpieczona pułapką (z podwójną pułapką) – po Rozdziale 2.
Łuski Smoka Cieni ("SCALEB"
– Smok Cienia w Ruinach świątyni (Thaxll'ssillyia).
Łuski białego smoka ("COMPON18"
– w komnacie 11 (uwaga na pułapki), gdzie przebywa Demon Upiór z Niewolnikami na trzecim poziomie Twierdzy Strażnika.
Łuski czerwonego smoka ("SCALER"
– Firkraag.
Łuski niebieskiego smoka ("COMPON19"
– Abazigal.
Łza nimfy ("COMPON14"
– w pojemniku przy schodach obok wschodniej ściany w Lesie Mir.
Łęczysko łuku Gesena ("BOW19A"
– Dom Garbarza w Dzielnicy Mostów.
Żelazny róg Walhalli ("MISC3K"
– Maheer (ulepszony Srebrny + Beljuryl i 5000 złociszy).
Żmijowe Drzewce ("STAF23"
– Azamantes lisz z piątego poziomu Twierdzy Strażnika, pojawia się po otwarciu jednej z pieczęci do Uwięzionego.