>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

BAH to niepoważna firma

Status
Zamknięty.
U 18

unibetnord

Użytkownik
Witam wszystkich.
Chcę napisać na tutejszym forum swoje przeżycia z ostatnich dni, z firmą BAH.
Posiadam konto w tej firmie które z dnia na dzień zostało zablokowane.
A wszystko dlatego że firmie nie spodobało się iż wygrałem w kasynie tej firmy 27000 zł stawiając na jednym ze slotów tylko 8 zł.
Dodatkowo dysponując tym kapitałem, uzbierałem 61000 zł, z czego wypłaciłem podczas gry 4 tyś, i normalnie te poieniądze wpłynęły na Moje konto bankowe. Podczas kolejnego zlecenia wypłacenia pieniędzy, BAH zażądał dokumenty do weryfikacji danych. Wysłałem im wszystkie dokumenty jakie prosili, i po tym zablokowali Moje konto. Pisałem do nich dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto, ci na to:
Witaj Robercie,
Dziękujemy za kontakt z nami.
Pana konto gracza zostało zamknięte z powodu złamania regulaminu serwisu.
W tej sytuacji bet-at-home.com rozwiązał umowę z Panem i nie ma możliwości ponownej aktywacji konta gracza.
Dziękujemy za grę w serwisie i życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,

Ja z kolei, nie poczuwam się żebym załamał jakikolwiek punkt regulaminu.
Telefonicznie zostałem poinformowany że ma to związek z weryfikacją i dokumenty które im wysłałem nie przeszły pomyślnie weryfikacji.
Ale kobieta -support, obiecała mi że skontaktuje się ponownie ze swoimi kolegami i da mi znać poprzez e-mail. Po ok pół godz, przyszła odpowiedź:

Witaj Robercie,
Skonsultowaliśmy Pana zapytanie z działem odpowiedzialnym za weryfikację konta gracza.
Przesłanie dodatkowych dokumentów nie jest konieczne.
Konto gracza pozostanie zamknięte i jego aktywacja nie jest możliwa.
Jest to nasza ostateczna decyzja i nie ulegnie ona zmianie.
Życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,

Próbowałem się kontaktować poprzez czat ale rozmowa z takimi ludźmi jest bezcelowa:

Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.

Chat InformationYou are now chatting with &#39;Service PL&#39;

Service PL: Dzień dobry, w czym mogę pomóc?

you: Dzień dobry. Dostałem wiadomość email że Moje konto zostało zamknięte z uwagi na złamanie regulaminu. Z tym że ja nie wiem jaki punkt mógłbym złamać. Na koncie pozostało mi 57 tysiecy złotych.

Service PL: Prosze podac numer konta gracza

you: 15381333

Service PL: Nasza decyzja opiera sie na przeslanych przez Pana dokumentach

you: pisałem wcześniej, czy mogę przysłać skan paszportu i rachunek potwierdzający zameldowanie. Otrzymałem twierdzącą odpowiedź

Service PL: Przeslal Pan dokument, ktory mial potwierdzic Pana tozsamosci i zostal on przez nas sprawdzony

you: No tak, zgadza się

you: szkoda że nie ma kamerki internetowej aby mógł Pan/Pani zobaczyć że rozmawia z właściwą osobą !

Service PL: Weryfikacja dokumentow zajmuje sie osobny dzial, ktory jest do tego przygotowany

Service PL: Serwis nie ma takiej mozliwosci

Service PL: Mozemy jedynie przekazac Panu decyzje

you: Rozumiem, support to support. Jak mam potwierdzić że jestem właścicielem konta?

Service PL: Przykro mi Panie Robercie, ale konto gracza zostalo na stale zamkniete i nie ma mozliwosci jego odblokowania

you: Czy mam przysłać zdjęcie przy twarzy?

you: No dobrze. Konto zostało zamknięte ale na koncie pozostało 57 tyś złorych. Jest to duża suma pieniędzy, i nie zgadzam się żeby środki miały przepaść

you: zwłaszcza że gra była prowadzona bez kampanii promocyjnej

Service PL: Jest to ostateczna decyzja

you: CZyli środków znajdujących się na koncie gracza, nserwis mi nie wypłaci?

Service PL: Konto jest zamkniete, wiec nie ma takiej mozliwosci

you: Jak rozumiem, przysługuje mi pomoc ze strony LGA. Czy może pan / pani podać adres kontaktowy z tą organizacją

Service PL: Takie informacje moze Pan znalezc w naszym regulaminie

Jeszcze nie wiem co zrobić w tej sprawie, mam jednak nadzieję że ktoś tutaj z supportu zagląda i udzieli mi kompetentnej odpowiedzi.
 
W 26

wislaks

Użytkownik
Po pierwsze wyobrażam sobie twój wyraz twarzy jak wygrałeś te 27000 tysięcy stawiając tylko 8zł. Osobiście przeczytałem kiedyś cały regulamin bet-at-home i wiem, że w jakimś tam punkcie pisze, że jeśli ci zablokują konto to bet-at-home przejmuje twoją całą gotówkę, a to, że cie zablokowali to po prostu oszustwo, jakie im wysłałeś dokumenty w celu sprawdzenia tożsamości? Śmieszny polski suport po prostu dostał polecenie z góry aby zablokować ci konto tak abyś nie mógł wypłacić kasy. Szanse na odblokowanie i odzyskanie tych pieniędzy są naprawdę bardzo małe chyba, że gdzieś się tam można odwołać od decyzji tylko nie pamiętam jak się nazywała ta organizacja która się tym zajmuje.
Ktoś tu niedawno pisał, że bah to bukmacher dla amatorów i też tak uważam pomimo tego, że sam tam gram.
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
Bah to jest jeden z najbardziej śmiesznych i niepoważnych buków na rynku, jednak nie każdy to dostrzega bo akurat marketing mają dobry. Jedynie co Ci pozostało to zgłosić sprawę do LGA.
 
U 18

unibetnord

Użytkownik
No sprawa poszła do LGA. Zobacze w późniejszym terminie jaki będzie tego finał. W odpowiedzi dla Wislask, Dokumenty jakie im wysłałem to skan nowego paszportu, oraz poprosili również o potwierdzenie zamieszkania, co też uczyniłem, wysyłając im skan rachunku firmy Vectra za internet mobilny.
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
No sprawa poszła do LGA. Zobacze w późniejszym terminie jaki będzie tego finał. W odpowiedzi dla Wislask, Dokumenty jakie im wysłałem to skan nowego paszportu, oraz poprosili również o potwierdzenie zamieszkania, co też uczyniłem, wysyłając im skan rachunku firmy Vectra za internet mobilny.
Paszport to nic Ci nie pomoże , jeżeli nie wysłałeś skanu dowodu osobistego to weryfikacja jest odrzucona. Jak nie masz powyżej 18 lat to według regulaminu buka jesteś niepełnoletni i mają prawo zablokować Ci konto.
LGA Ci nie pomoże jak jesteś niepełnoletni.
Napisz tutaj ile masz lat a wtedy będzie wiadomo jak sprawa stoi.
 
zksstal 5,4K

zksstal

Użytkownik
unibetnord, nigdy nie miałem takich kłopotów jak Ty bo w tym buku nie gram, ale tak jak napisał dawid1982 pozostało Ci zgłosić sprawę do LGA. jeśli jesteś &quot;czysty&quot; to wydaje mi się, że powinni zmusić bah do wypłaty środków.
 
dariusz1969 61

dariusz1969

Użytkownik
dowodu osobistego nie posiadasz ?

malolat ????

to jak chcesz odzyskac kase ?!
Wydaje mi się ,że paszport jest pełnoprawnym dokumentem potwierdzająca tożsamość.Szególnie za granicą lub dla zagranicznych instytucji.

Niedawno zagubiłem dowód i na czas 30 dniowego wyrabiania nowego dokumentu posługiwałem się paszportem.
Nawet gliniarz z drogówki wlepiając mi mandat bez problemu w radiowozie przyjął obok prawa jazdy mój paszport do wypisania druczku ( zawsze do tego celu proszą dowód osobisty i prawko).

Kolega wysłał paszport i w tym dokumencie jest data urodzenia.Nie sądzę,żeby był tak głupi aby posłać scan paszportu,w którym data urodzenia wskazuje,że jest niepełnoletni.

Z tego co pamiętam mamy chyba jednolity dokument paszportowy dla wszystkich obywateli w RP.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Takie forum, że pełno tutaj pseudo ekspertuffff
albo oszustow

proste pytanie do zaczynajcego temat dlaczego nie poslales skanu dowodu ,tylk o nie pisz bajek typu ostatnio zgubilem etc zawsze kazdy posyla skan dowodu a ty wyskoczyles z paszportem, dziwne to i nie zrozumiale

druga sprawa jestes nowy na forum czy piszesz pod innym nickiem ?
 
U 18

unibetnord

Użytkownik
Żaden problem abym mógł wysłać skan dowodu osobistego, z tym że oni nie chcą ode mnie żadnych dokumentów. Jakbyś czytał uważnie mojego posta, zauważyłbyś: Witaj Robercie,
Skonsultowaliśmy Pana zapytanie z działem odpowiedzialnym za weryfikację konta gracza.
Przesłanie dodatkowych dokumentów nie jest konieczne.
Konto gracza pozostanie zamknięte i jego aktywacja nie jest możliwa.
Jest to nasza ostateczna decyzja i nie ulegnie ona zmianie.

Życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Żaden problem abym mógł wysłać skan dowodu osobistego, z tym że oni nie chcą ode mnie żadnych dokumentów. Jakbyś czytał uważnie mojego posta, zauważyłbyś: Witaj Robercie,
Skonsultowaliśmy Pana zapytanie z działem odpowiedzialnym za weryfikację konta gracza.
Przesłanie dodatkowych dokumentów nie jest konieczne.
Konto gracza pozostanie zamknięte i jego aktywacja nie jest możliwa.
Jest to nasza ostateczna decyzja i nie ulegnie ona zmianie.

Życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,
to ty czytaj uwaznie bo ja nie pisalem o dosylaniu dokumentow tylko pytalem dlaczego tego nie zrobiles od razu
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Takie forum, że pełno tutaj pseudo ekspertuffff
to jest fajne
&quot;Witam. czytam czytam i nigdzie nie mogę się doczytać tego....
Mam 2 konta na MB , jedno zweryfikowane , prawdziwe dane etc... Jeśli chodzi o drugie konto mam tam sporą sumę pieniędzy , ale chodzi o to , że to konto jest na wymyślone dane i nie mam możliwości zweryfikowania konta. A limity już mam wszystkie wykorzystane i nie mogę rzecz jasna zwiększyć tych limitów. Czy limity same odnowią się do tej minimalnej kwoty jaka jest na początku po 90 dniach ? Czy niestety , ale pieniędzy już nie odzyskam ? Prosze o pilna odpowiedź.&quot;
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
to jest fajne
&quot;Witam. czytam czytam i nigdzie nie mogę się doczytać tego....
Mam 2 konta na MB , jedno zweryfikowane , prawdziwe dane etc... Jeśli chodzi o drugie konto mam tam sporą sumę pieniędzy , ale chodzi o to , że to konto jest na wymyślone dane i nie mam możliwości zweryfikowania konta. A limity już mam wszystkie wykorzystane i nie mogę rzecz jasna zwiększyć tych limitów. Czy limity same odnowią się do tej minimalnej kwoty jaka jest na początku po 90 dniach ? Czy niestety , ale pieniędzy już nie odzyskam ? Prosze o pilna odpowiedź.&quot;
Limity odnawiają się po 90 dniach.
A to że masz drugie konto na wymyślone dane to raczej już możesz zapomnieć o tej sporej sumie pieniędzy. Do wypłaty potrzebna jest weryfikacja dowodu tożsamości oraz konta bankowego.
Albo zrobisz z fałszywego konta przelew poprzez MB na swoje prawdziwe konto w MB o ile nie masz takiego samego adresu email.
To mi przyszło na myśl , nie próbowałem tego.
 
adamo80 17,4K

adamo80

Użytkownik
No sprawa poszła do LGA. Zobacze w późniejszym terminie jaki będzie tego finał. W odpowiedzi dla Wislask, Dokumenty jakie im wysłałem to skan nowego paszportu, oraz poprosili również o potwierdzenie zamieszkania, co też uczyniłem, wysyłając im skan rachunku firmy Vectra za internet mobilny.
Duży błąd, że od razu nie wysłałeś dowodu osobistego. To standard. Tym nie mniej brak wytłumaczenia jaki niby punkt regulaminu złamałeś to żenada. Mogę Ci tylko na pocieszenie powiedzieć, że ja też mam skargę w toku na tego buka i po 3 miesiącach od jej złożenia, LGA z Malty w moim imieniu wystąpiło do nich o wyjaśnienia. Chodziło o nieuznaną przez bah kartkę w jednym z meczów LM. Ze statystyk oficjalnych wynika, że była, a oni zrobili przegrany zakład. I jesli u mnie było jakies 100zł i się zajęli to tym bardziej ciebie nie oleją.
Na twoim miejscu nawet jak by nic nie wyszło z LGA, przy takiej sumie poszedł bym do prawnika i sądu i nie odpuścił. Oczywiście jak jesteś 100% czysty.
 
U 18

unibetnord

Użytkownik
Z tym paszportem akurat tak wyszło, że odebrałem niedawno nowy, i leżał na biurku obok komputera. Do głowy mi nie przyszło że będą żądać dokumentów, bo wielokrotnie wypłacałem z Mojego konta gracza sumy rzędu 2 tysięcy złotych i nic nie chcieli. Jak zarządali dokumentu tożsamości, to złapałem za paszport i od chwili otrzymania od nich e-maila po kilku minutach wysłałem skan i tyle. Dodatkowo support zarządał żeby wysłać potwierdzenie miejsca zameldowania, więc wysłałem im ostatni rachunek, opłacony itp.
Co do sprawy z LGA, nie mam jeszcze odpowiedzi, a jeżeli chodzi o prawników i sądy, regulamin stanowi że wszelkie kwestie sporne są rozpatrywane przez organy na Malcie i Bet-at-home, podlega tamtejszej jurysdykcji. Póki co muszę przejść przez oficjalną ścieżkę skarg i zażaleń poprzez wspomniane LGA.
Mimo że nie chcą ode mnie żadnych dokumentów, wysłałem im ponownie dokument przyłożony do swojej twarzy, żeby mieli pewność że ja to ja, ale nawet nie odpowiedzili na e-maila
A ponadto po ponownej rozmowie na czacie, z BAH, zaproponowano mi że firma może wystąpić do Policji o potwierdzenie dokumentu tożsamości, musiałem w tym celu napisac e-maila ze zgodą, i też czekam jak BAH się ustosunkuje co do potwierdzenia danych przez Polską Policję.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom