U
18
unibetnord
Użytkownik
Witam wszystkich.
Chcę napisać na tutejszym forum swoje przeżycia z ostatnich dni, z firmą BAH.
Posiadam konto w tej firmie które z dnia na dzień zostało zablokowane.
A wszystko dlatego że firmie nie spodobało się iż wygrałem w kasynie tej firmy 27000 zł stawiając na jednym ze slotów tylko 8 zł.
Dodatkowo dysponując tym kapitałem, uzbierałem 61000 zł, z czego wypłaciłem podczas gry 4 tyś, i normalnie te poieniądze wpłynęły na Moje konto bankowe. Podczas kolejnego zlecenia wypłacenia pieniędzy, BAH zażądał dokumenty do weryfikacji danych. Wysłałem im wszystkie dokumenty jakie prosili, i po tym zablokowali Moje konto. Pisałem do nich dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto, ci na to:
Witaj Robercie,
Dziękujemy za kontakt z nami.
Pana konto gracza zostało zamknięte z powodu złamania regulaminu serwisu.
W tej sytuacji bet-at-home.com rozwiązał umowę z Panem i nie ma możliwości ponownej aktywacji konta gracza.
Dziękujemy za grę w serwisie i życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,
Ja z kolei, nie poczuwam się żebym załamał jakikolwiek punkt regulaminu.
Telefonicznie zostałem poinformowany że ma to związek z weryfikacją i dokumenty które im wysłałem nie przeszły pomyślnie weryfikacji.
Ale kobieta -support, obiecała mi że skontaktuje się ponownie ze swoimi kolegami i da mi znać poprzez e-mail. Po ok pół godz, przyszła odpowiedź:
Witaj Robercie,
Skonsultowaliśmy Pana zapytanie z działem odpowiedzialnym za weryfikację konta gracza.
Przesłanie dodatkowych dokumentów nie jest konieczne.
Konto gracza pozostanie zamknięte i jego aktywacja nie jest możliwa.
Jest to nasza ostateczna decyzja i nie ulegnie ona zmianie.
Życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,
Próbowałem się kontaktować poprzez czat ale rozmowa z takimi ludźmi jest bezcelowa:
Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Service PL'
Service PL: Dzień dobry, w czym mogę pomóc?
you: Dzień dobry. Dostałem wiadomość email że Moje konto zostało zamknięte z uwagi na złamanie regulaminu. Z tym że ja nie wiem jaki punkt mógłbym złamać. Na koncie pozostało mi 57 tysiecy złotych.
Service PL: Prosze podac numer konta gracza
you: 15381333
Service PL: Nasza decyzja opiera sie na przeslanych przez Pana dokumentach
you: pisałem wcześniej, czy mogę przysłać skan paszportu i rachunek potwierdzający zameldowanie. Otrzymałem twierdzącą odpowiedź
Service PL: Przeslal Pan dokument, ktory mial potwierdzic Pana tozsamosci i zostal on przez nas sprawdzony
you: No tak, zgadza się
you: szkoda że nie ma kamerki internetowej aby mógł Pan/Pani zobaczyć że rozmawia z właściwą osobą !
Service PL: Weryfikacja dokumentow zajmuje sie osobny dzial, ktory jest do tego przygotowany
Service PL: Serwis nie ma takiej mozliwosci
Service PL: Mozemy jedynie przekazac Panu decyzje
you: Rozumiem, support to support. Jak mam potwierdzić że jestem właścicielem konta?
Service PL: Przykro mi Panie Robercie, ale konto gracza zostalo na stale zamkniete i nie ma mozliwosci jego odblokowania
you: Czy mam przysłać zdjęcie przy twarzy?
you: No dobrze. Konto zostało zamknięte ale na koncie pozostało 57 tyś złorych. Jest to duża suma pieniędzy, i nie zgadzam się żeby środki miały przepaść
you: zwłaszcza że gra była prowadzona bez kampanii promocyjnej
Service PL: Jest to ostateczna decyzja
you: CZyli środków znajdujących się na koncie gracza, nserwis mi nie wypłaci?
Service PL: Konto jest zamkniete, wiec nie ma takiej mozliwosci
you: Jak rozumiem, przysługuje mi pomoc ze strony LGA. Czy może pan / pani podać adres kontaktowy z tą organizacją
Service PL: Takie informacje moze Pan znalezc w naszym regulaminie
Jeszcze nie wiem co zrobić w tej sprawie, mam jednak nadzieję że ktoś tutaj z supportu zagląda i udzieli mi kompetentnej odpowiedzi.
Chcę napisać na tutejszym forum swoje przeżycia z ostatnich dni, z firmą BAH.
Posiadam konto w tej firmie które z dnia na dzień zostało zablokowane.
A wszystko dlatego że firmie nie spodobało się iż wygrałem w kasynie tej firmy 27000 zł stawiając na jednym ze slotów tylko 8 zł.
Dodatkowo dysponując tym kapitałem, uzbierałem 61000 zł, z czego wypłaciłem podczas gry 4 tyś, i normalnie te poieniądze wpłynęły na Moje konto bankowe. Podczas kolejnego zlecenia wypłacenia pieniędzy, BAH zażądał dokumenty do weryfikacji danych. Wysłałem im wszystkie dokumenty jakie prosili, i po tym zablokowali Moje konto. Pisałem do nich dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto, ci na to:
Witaj Robercie,
Dziękujemy za kontakt z nami.
Pana konto gracza zostało zamknięte z powodu złamania regulaminu serwisu.
W tej sytuacji bet-at-home.com rozwiązał umowę z Panem i nie ma możliwości ponownej aktywacji konta gracza.
Dziękujemy za grę w serwisie i życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,
Ja z kolei, nie poczuwam się żebym załamał jakikolwiek punkt regulaminu.
Telefonicznie zostałem poinformowany że ma to związek z weryfikacją i dokumenty które im wysłałem nie przeszły pomyślnie weryfikacji.
Ale kobieta -support, obiecała mi że skontaktuje się ponownie ze swoimi kolegami i da mi znać poprzez e-mail. Po ok pół godz, przyszła odpowiedź:
Witaj Robercie,
Skonsultowaliśmy Pana zapytanie z działem odpowiedzialnym za weryfikację konta gracza.
Przesłanie dodatkowych dokumentów nie jest konieczne.
Konto gracza pozostanie zamknięte i jego aktywacja nie jest możliwa.
Jest to nasza ostateczna decyzja i nie ulegnie ona zmianie.
Życzymy miłego dnia.
Serdecznie pozdrawiamy,
Próbowałem się kontaktować poprzez czat ale rozmowa z takimi ludźmi jest bezcelowa:
Chat InformationPlease wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Service PL'
Service PL: Dzień dobry, w czym mogę pomóc?
you: Dzień dobry. Dostałem wiadomość email że Moje konto zostało zamknięte z uwagi na złamanie regulaminu. Z tym że ja nie wiem jaki punkt mógłbym złamać. Na koncie pozostało mi 57 tysiecy złotych.
Service PL: Prosze podac numer konta gracza
you: 15381333
Service PL: Nasza decyzja opiera sie na przeslanych przez Pana dokumentach
you: pisałem wcześniej, czy mogę przysłać skan paszportu i rachunek potwierdzający zameldowanie. Otrzymałem twierdzącą odpowiedź
Service PL: Przeslal Pan dokument, ktory mial potwierdzic Pana tozsamosci i zostal on przez nas sprawdzony
you: No tak, zgadza się
you: szkoda że nie ma kamerki internetowej aby mógł Pan/Pani zobaczyć że rozmawia z właściwą osobą !
Service PL: Weryfikacja dokumentow zajmuje sie osobny dzial, ktory jest do tego przygotowany
Service PL: Serwis nie ma takiej mozliwosci
Service PL: Mozemy jedynie przekazac Panu decyzje
you: Rozumiem, support to support. Jak mam potwierdzić że jestem właścicielem konta?
Service PL: Przykro mi Panie Robercie, ale konto gracza zostalo na stale zamkniete i nie ma mozliwosci jego odblokowania
you: Czy mam przysłać zdjęcie przy twarzy?
you: No dobrze. Konto zostało zamknięte ale na koncie pozostało 57 tyś złorych. Jest to duża suma pieniędzy, i nie zgadzam się żeby środki miały przepaść
you: zwłaszcza że gra była prowadzona bez kampanii promocyjnej
Service PL: Jest to ostateczna decyzja
you: CZyli środków znajdujących się na koncie gracza, nserwis mi nie wypłaci?
Service PL: Konto jest zamkniete, wiec nie ma takiej mozliwosci
you: Jak rozumiem, przysługuje mi pomoc ze strony LGA. Czy może pan / pani podać adres kontaktowy z tą organizacją
Service PL: Takie informacje moze Pan znalezc w naszym regulaminie
Jeszcze nie wiem co zrobić w tej sprawie, mam jednak nadzieję że ktoś tutaj z supportu zagląda i udzieli mi kompetentnej odpowiedzi.