>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

50 Gbp

Status
Zamknięty.
arturo_pl 0

arturo_pl

Użytkownik
po raz piaty mi na supporcie napisali ze kasa bedzie w ciagu 24 godzin, codziennie to samo, jak nie przeleja to nie uwierze, że to kasyno jest wyplacalne, od nas z forum chyba jeszcze nikt nie dostal
 
TommyTSW 53,1K

TommyTSW

Forum VIP
mi wczoraj obiecali realizacje wypłaty dzisiaj miałem bana na koncie ???? dokumenty wysłane przed zleceniem gdyż wycofanie funduszy uniemożliwiała blokada...
Szybka i ostra reakcja sprawiła że konto odblokowali gosc tłumaczył że to jakachś pomyłka itp.....
dzis z kolei zapewnial ze juz moja kasa została zrealizowana ale z tego co widze w statusie pisze ze jeszcze jest możliwosc cofnięcia środków któe zostały zlecone 21 marca...(czerwone znaki)
Optymistyczna wiadomość: chodzą słuchy ze na zagranicznym forum potwierdzono dostarczenie kasy.....
Support raz mówi że nie jest kompetentni by dostarczac informacje dotyczące wypłat a z drugiej strony to robią tyle że... tylko mówią????

Kilka osób zlecało wczesniej wypłate wiec niech napiszą jak sprawa stoi skoro ktos twierdzi ze z 18 juz kasa na koncie
 
arturo_pl 0

arturo_pl

Użytkownik
mi wczoraj obiecali realizacje wypłaty dzisiaj miałem bana na koncie ???? dokumenty wysłane przed zleceniem gdyż wycofanie funduszy uniemożliwiała blokada...
Szybka i ostra reakcja sprawiła że konto odblokowali gosc tłumaczył że to jakachś pomyłka itp.....
dzis z kolei zapewnial ze juz moja kasa została zrealizowana ale z tego co widze w statusie pisze ze jeszcze jest możliwosc cofnięcia środków któe zostały zlecone 21 marca...(czerwone znaki)
Optymistyczna wiadomość: chodzą słuchy ze na zagranicznym forum potwierdzono dostarczenie kasy.....
Support raz mówi że nie jest kompetentni by dostarczac informacje dotyczące wypłat a z drugiej strony to robią tyle że... tylko mówią????

Kilka osób zlecało wczesniej wypłate wiec niech napiszą jak sprawa stoi skoro ktos twierdzi ze z 18 juz kasa na koncie
heh, na każdy dzień mają chyba inne regułki,
btw. może na zagranicznym forum ktoś zrobił żart prima aprilisowy?
 
bufu 105

bufu

Użytkownik
heh, na każdy dzień mają chyba inne regułki,
btw. może na zagranicznym forum ktoś zrobił żart prima aprilisowy?
wątpię aby koleś robił sobie żarty bo jest modem na tym forum
ja mam cały czas status revers od dnia 25/03/09
 
gwizd3k 39

gwizd3k

Użytkownik
mi nie wiem czemu kasa zlecona do wyplaty wrocila spowrotem na konto kasynowe ;/;/ nie wiem ale cos sie kopci z kasynem wiec sproboje rano sprawe wyjasnic ;)
 
arturo_pl 0

arturo_pl

Użytkownik
wątpię aby koleś robił sobie żarty bo jest modem na tym forum

ja mam cały czas status revers od dnia 25/03/09
może kolesiowi wypłacili własnie dlatego że współprowadzi tamto forum, żeby nie jechali tam tego kasyna, a w sumie to poczekamy zobaczymy ????
 
bufu 105

bufu

Użytkownik
ja dzisiaj dostałem od nich takiego maila, no jestem ciekawy czy piszą prawdę
With regards to your withdrawal, we experienced a software glitch with our last update and as of yet have not been able to process your withdrawal. We are in the process of attending to this problem and will process your withdrawal as soon as possible. We sincerely apologize for the delay and any inconvenience experienced due to this delay.
We will keep you updated with the status of your withdrawal via e-mail.
Kind regards
Support
Luckynetwork.com
 
arturo_pl 0

arturo_pl

Użytkownik
jakies smieszne kasyno, jeden dzien pisza na czacie ze wypłata w 24 h bedzie na koncie, na drugi dzień, że sa tylko od spraw technicznych i nie mogą udzielić na ten temat informacji, to się powtarza, kręcą jak mogą ????
 
TommyTSW 53,1K

TommyTSW

Forum VIP
ja dostałem dwa bany w ciągu 3 dni ???? (czwartek i wczoraj)... za każdym razem to samo (przepraszamy ma pan podobny jakiś tam nume ?MAC? do innego uzytkownika)
Po zapytaniu kiedy wkoncu zrealizują moje wycofanie to raz piszą ze jedyne co mogą zrobić to wysłać zapytanie do działu finansów które ma odpowiedzieć w ciągu 24h na maila (od dwóch tygodni poszło chyba z 5 wiadomości i zero odpowiedzi)
Z drugiej strony piszą że mieli problemy techniczne ale juz wszystko jest ok i wypłata zostanie zrealizowana bardzo szybko (na początku tygonia zapewniali ze naprawili problem i kasa wyjdzie w ciągu 24 h)

Normalne support jest dostępny 24h i nie obsługuje go jedna osoba no ale różnica kompetencji bije w gały.......każdy mówi co innego
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom