W moim przypadku sytuacja rozwinęła się, że tak się wyrażę "dziwnie".
Skusiłem się na darmowe spiny, z których udało się wyciągnąć 25e. W tym samym dniu zleciłem wypłatę na mb. Chcąc wejść do
kasyna następnego dnia powitał mnie sympatyczny napis "your account has been locked". Mail do supportu, na którego o dziwo odpowiada nie support sunsets casino, a webdollar i wyjaśnia, że trzeba przesłać dokumenty. Czynię to natychmiastowo. Kolejny mail od webdollar, iż dokumenty zostały potwierdzone, ale próba wejścia w
kasyno kończy się kolejnym miłym komuniaketm jak wyżej. Po paru godzinach kolejny mail, iz wypłata została zaakceptowana i znajdzie się na koncie mb do 5 dni roboczych. Z ciekawości próba wejścia do
kasyna, i co... ano dokładnie "your account has been locked".
Podsumowując sytuacja śmieszna, aczkolwiek wierząc webddolarowi wypłata zostanie zreaizowana. Jednak co z samym kasynem? Wieczyste wykluczenie? ????