>>> 600 zł CASHBACK - ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

35. kolejka Serie A [8.05-9.05.2021]

Fortuna bonus
ibis 55,6K

ibis

ModTeam
Członek Załogi
Dołączył
06/2010
Posty
6375
Miasto
Polska
Zrzut ekranu 2021-05-3 o 08.47.11.png

Zapraszamy do dyskusji, pisania komentarzy
i podawania swoich typów z analizami

Magical Snap - 2021.03.15 22.04 - 002.png
 
dozarty 7

dozarty

Użytkownik
Dołączył
04/2016
Posty
84
Miasto
Wronx
Lazio - 1.87

Lazio odzyskało łatwość w zdobywaniu bramek, które zawsze cechowało ich pod batutą Simone Inzaghiego. Poza tym, że grają poukładany i fizyczny futbol, w formie strzelają sporo bramek. Gdy to się zacina, uciekają punkty. Podobnie jak w poprzednim sezonie, gdzie blisko byli walki o Mistrzostwo, brakuje im regularności. Kiedy jednak wchodzą w rytm, wygrane przychodzą seryjnie.

Viola to zespół od lat grający poniżej oczekiwań. Ciągłe zmiany trenerów, brak realnych wzmocnień i jasnej polityki transferowej. Nie inaczej jest w obecnym sezonie. Tak wysoki kurs na wciąż liczących się w walce o top4 Rzymian podyktowany jest chyba tylko wynikami Fiołków z Juventusem. Fiorentina przegrywa jednak z każdym liczącym się o coś zespołem. Na przełomie marca i kwietnia zanotowali oni porażki z Romą, Milanem, Atalantą oraz Sassuolo. Punkty zdobywali w starciach z Parmą (spadek), Genoą, Bologną i Hellasem (pewne utrzymanie, gra o nic) oraz ze wspomnianą Starą Damą.

Lazio w tym czasie uległo jedynie Juventusowi, Napoli oraz Bayernowi w LM. Radzili sobie z każdym niżej notowanym rywalem, po drodze wbijając Milanowi 3 bramki.

Kurs na zwycięstwo Lazio na poziomie 1.87 jest w moim mniemaniu wyższy, niż być powinien. Jeden Vlachovic będący rewelacją sezonu i podstarzały Ribery to za mało, by nawiązać walkę z solidną ekipą Inzaghiego, gdzie obok zawsze groźnego Immobile mamy Luisa Alberto, Milinkovicia-Savicia oraz Joaquína Correę.



Ponadto, ciekawie prezentują się kursy na spotkania w walce o utrzymanie.

Torino DNB - 1.66

Ekipa Davide Nicoli ma za sobą bardzo udany miesiąc. 11 punktów w 6 spotkaniach pozwala nieco odetchnąć oddalając widmo spadku do Serie B. Wygrana w mieście Romea i Julii mogłaby dać nieco oddechu Turyńczykom i niemal zapewnić utrzymanie w lidze. Ich rywalem będzie cieniująca w ostatnich tygodniach drużyna Hellasu. Verona nie gra już praktycznie o nich. 10 punktów nad strefą spadkową daje im bezpieczne utrzymanie.

Równie ciekawie wygląda under 2.5 gola po kursie 1.97



Benevento - Cagliari BTTS - 1.62


Prawdziwy pojedynek o życie. Sardyńczycy podobnie jak wcześniej wspomniane Torino nabrali nieco wiatru w żagle. Wygrana z Parmą dodała im sił. Następnie pokonali oni Udinese oraz Romę, a w ostatniej kolejne postawili się w wyjazdowym spotkaniu Napoli. Remis w ostatniej minucie spotkania nie do konca odzwierciedla jego przebieg. Sardyńczycy wysoko zawiesili poprzeczkę i gdyby nie wysoka dyspozycja Mereta, mogli wcześniej wpisać się na listę strzelców. Benevento zmierza w kierunku Serie B mimo 4 punktów (!) zdobytych przeciwko Juve.

Ekipa starszego z braci Inzaghich zrobi wszystko, by zachować szansę na utrzymanie. Ręcznika nie rzucą, jednak to ekipa gości wygląda solidniej zarówno z przodu, jak i w defensywie. Przewiduję walkę do końca, a jeśli gospodarze chcą jeszcze uniknąć relegacji, będą musieli strzelić.

Wyższym, ciekawym kursem może być over 1.5 bramki Cagliari 2.02
 
B 18,6K

barlo123

Znawca - Serie A
Dołączył
12/2018
Posty
408
Zaproponowane do wyróźnienia:
+2
Nie wiem po co te wszystkie analizy, śledzenie jak przychodzi co do czego i główny typ nie siada bo Muriel karnego nie trafia, a przy dobitce się przewraca...

Gram za drobne do końca sezonu, tylko dla lepszego oglądania. Zostały 4 kolejki do końca, w każdej podam taśme z ako min 5.00, wiec grając przy płaskiej stawce co kolejke nawet przy jednym trafionym kuponie bedziemy na plus.

Spezia- Napoli pow 2.5 ✅
Sassuolo lub remis i pow 1.5 ✅
Cagliari lub remis i pow 1.5✅
Roma- Crotone pow 2.5✅
Ako: 5.80 @totalbet✅✅✅



Maksimovic z koronawirusem, a Kulibali ma problemy mięsniowe, wiec nie zagra 2 obroncow, nawet jesli ten pierwszy to nie podstawowy, to napewno przy braku Senegalczyka wskoczyłby do gry. Tutaj bedzie obrona Manolas i Rahmani, Grek juz dawno bez formy, a Rahmani gra bardzo mało. Dla mnie to dodatkowy handicap na bramki w tym meczu. Ja to powtorze dla mnie Spezia to najlepszy z beniaminkow, sa w stanie z kazdym pograc na rowni, maja mega zdolna mlodziez w srodku, skrzydła w postaci Gyasiego i Verde robia robote. Trzeba oczywiscie napisac, ze za kartki nie zagra Nzola wiec 9, ale po kontuzji on kompletnie nie moze sie ogarnac, bez bramki przez prawie 10 meczy. Tutaj zapewne bedzie Piccoli, wiec wychowanek Bergamo, bedzie chcial sie pokazać. Dla mnie w tym meczu nie bedzie szachów, gosci interesuje tylko zwycięstwo, a gospodarze po stracie bramki mocno sie otwierają, tam czesto Ismajli czy Chabot potrafia nawet znalezc sie na polowie rywala. Co do Osimhena to kazdy sie nim tak podnieca, ale dla mnie nawet jak strzela bramki to tyle co w meczy spudłuje to jest masakra, do tego wszystko probuje sam konczyc...

Na ten moment nie bedzie dwoch obroncow w Genoi- Criscito i Biraschi. Nie musze mowic, ze to dwaj podstawowi graczy, a do tego ten pierwszy to kapitan. Sassuolo nie przekonuje jakos, wkurza mnie to strasznie, ze w trakcie sezonu sa jakies spekulacje na temat przenosin De Zerbiego do Szachtara, takie rzeczy powinny byc ustalane po sezonie. Sassuolo to lepsza ekipa, bez spiny powinni ogarnac tutaj, gram bezpiecznie bo jakies 0:2 lub 1:1 tez moze byc w tym meczu. Praktycznie kazdy dostepny u gosci, oprocz Caputo, Berardi sie nie wykartkowal, Jedyny minus a w sumie to plus dla typu to brak Marlona, wiec moze jakas tam bramka padnie, a gospodarze maja kim straszyc- Destro, wraca Pandev, Schomurodov czy Scamacca.

Fajnie to ogarnal Semplici, ze Joao Pedro zaczal na lawce z Napoli, bo za kartki jest zagrazony, a to jeden z najwazniejszych meczu sezonu dla nich. Tutaj w koncu bedzie Naingolan i Marin jednoczesnie na boisku, bo przeciez ostatnio albo jeden albo drugi pauzował. Do tego fajnie wyglada Pavoletti, Nandez czy Lykoginnias. Swoja droga zobaczycie sobie zaklady na strzaly Greka, buki pewnie nie ogarniaja bo to obronca i lini jest na pow 0.5 strzala w meczu, a to jest Pan ktory wykonuje rzuty wolne i bardzo czesto wchodzi w pole karne. Zreszta ma chyba najwieksza srednia strzalow z obroncow bo ponad 1 na mecz. Dla mnie Cagliari tutaj min remis wywiozą, do tego te 2 bramki powinny byc. Czarownice traca troche tych bramek.

Nie bedzie Maniciniego, a wiec najlepszego obroncy Romy. Ostatnie mecze jak Włoch nie zagrał to 6 goli z United, 3 z Torino i 3 ze Spezia. Nic chyba dodawac nie musze. Roma bedzie po odpadnieciu z LE, nowy trener juz jest przyklepany, ale Fosnceca powiedzial, ze wykonuje swoja robote najlepiej jak potrafi do konca sezonu. Roma bedzie potrzebowala wysokiego winu po takim sezonie, a przeciwnik idealny. Tutaj bedzie over, Simy, Ounas czy Messias, nawet jak u gospodarzy pare brakow ofensywnych.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +667
B 18,6K

barlo123

Znawca - Serie A
Dołączył
12/2018
Posty
408
Ma być Caputo w Sassuolo, wiec fajnie, ciekawe na ile minut ma siły.
Nie bedzie Smallinga wiec obronca w Rzymie po LE, do tego wraca Reca wiec plus.
Fortuna wystawiła linie na zolte kartki. Mecz Benevento- Cagliari to sedzia Doveri ze srednia ponad 4 kartek na mecz. Mecz wazny dla obu ekip, dla mnie fajnie wyglada linia 4.5 zoltych kartek.
Bezpieczniej oczywiscie ako z kursem prawie 3 :

pow 3.5 zoltych kartek✅
Cagliari lub remis✅
Sassuolo lub remis✅

Tak tylko pisze jakby ktoś chcial jeszcze cos pograc.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +282
dx2 17,3K

dx2

Użytkownik
Dołączył
01/2013
Posty
2960
Juventus-Milan 1 @1.8


Stawiam na Juventus. Wiadomo jak ciekawa jest sytaucja w walce o miejsca 2-4, ktore daja mozliwosc walki o Lige Mistrzow. Miejsca sa tylko trzy, a obecnie az piec druzyn aspiruje by sie do nich zalapac. I tutaj do gry wchodzi kalendarz rozgrywek i pozostale mecze. Najlawiej i najpewniejsza wydaje sie chyba Atalanta, ktora podejmuje u siebie jeszcze Milan. Milan ma w planie wlasnie wyjazdy do Juve i Atalanty, wiec teoretycznie ma najtrudniej. Juventus ma u siebie dwie ekipy z Mediolanu: Milan i Inter. Na placu boju jest jeszcze Lazio i przede wszystkim Napoli, ktore ostatnio bardzo dobrze punktuja. Po prostu jest ciekawie.

Juventus bezsprzecznie zawiodl w tym sezonie, ale licze ze on stana na wysokosci zadania, bo wiadomo ze bez LM to sa ogromne starty finansowe dla kazdego zespolu z czolowki. Do skladu Juventusu najprawdopodobniej j wroci Chiesa i to bardzo dobra wiadomosc, bo on pograzyl Milan na jesien, gdy Juventus wygral w Mediolanie 3-1. Inny mecz, inne okolicznosci oczywiscie sa obecnie, ale wciaz Juventus to lepszy zespol. Zarowno w Turynie jak i Mediolanie zdaja sobie sprawe jak wazny to mecz dla ukladu tabeli. Ja typuje zespol na papierze lepszy i mam nadzieje, ze potwierdza to na boisku. Na pewno fajnie bedzie usiasc wieczorem w niedziele i obejrzec to spotkanie.

Juventus possible starting lineup:
Szczesny; Danilo, Bonucci, Chiellini, Sandro; Cuadrado, Bentancur, Rabiot, Chiesa; Morata, Ronaldo

AC Milan possible starting lineup:
Donnarumma; Calabria, Kjaer, Romagnoli, Hernandez; Kessie, Bennacer; Saelemaekers, Calhanoglu, Rebic; Ibrahimovic
 
charo 576

charo

Użytkownik
Dołączył
08/2011
Posty
62
Miasto
3city
Ja ze swojej strony podbijam typ na kartki w meczu Benevento Cagliari. Dla obu drużyn praktycznie przesądzające spotkanie o utrzymanie w elicie. Jedni jak i drudzy nie będą się oszczędzać. Presja z pewnością jest wysoka a to w moim odczuciu przeniesie się na napięcie wśród piłkarzy na boisku. Co za tym idzie, powinniśmy uświadczyć sporo pojedynków siłowych, gra fizyczna, a zatem faule i kartki. Niby logiczna kolej rzeczy i ja w to wchodzę. Nie będę kombinował. Nie mam też pomysłu na inne spotkania. Taśm już więcej nie gram, bo mi zwyczajnie nie idą, więc skupiam się na singlach. Oby z fartem.

Benevento - Cagliari
Over 4,5 kartek
Kurs: 1,81 Ónibet
 
B 18,6K

barlo123

Znawca - Serie A
Dołączył
12/2018
Posty
408
Ktoś grał typ na Lykognniasa, o ktorym wspomnialem?
Mógłby podac jaka linia była i kurs ?
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
niemownicnikom 126

niemownicnikom

Użytkownik
Dołączył
07/2014
Posty
82
Miasto
UFC
Ma być Caputo w Sassuolo, wiec fajnie, ciekawe na ile minut ma siły.
Nie bedzie Smallinga wiec obronca w Rzymie po LE, do tego wraca Reca wiec plus.
Fortuna wystawiła linie na zolte kartki. Mecz Benevento- Cagliari to sedzia Doveri ze srednia ponad 4 kartek na mecz. Mecz wazny dla obu ekip, dla mnie fajnie wyglada linia 4.5 zoltych kartek.
Bezpieczniej oczywiscie ako z kursem prawie 3 :

pow 3.5 zoltych kartek✅
Cagliari lub remis✅
Sassuolo lub remis✅

Tak tylko pisze jakby ktoś chcial jeszcze cos pograc.
Kolego w meczu były tylko 3 kartki a nie powyżej 3.5
 
niemownicnikom 126

niemownicnikom

Użytkownik
Dołączył
07/2014
Posty
82
Miasto
UFC
Kolego były 4, podawalem fortune, a tam licza zawodnika rezerwowego. Nie liczy sie tylko trener i Jego sztab.

Pokaż załącznik 8665
Bardzo przepraszam miałem pograny typ na fortunie i szczerze mówiąc nawet nie zauważyłem że rozliczyli na plus po twojej odpowiedzi sprawdziłem, nawet nie wiedziałem że zakład wygrałem, tak. W ogóle dzięki za typy już trochę wygrałem dzięki tobie
 

Załączniki

jozzy22 28,8K

jozzy22

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
4402
Miasto
Skawina
Juventus - Milan

Typ: ov 7.5 kartek Kurs: 4.45

betfan

Na szybko bo zaraz mecz. Znajomy twierdzi ze dzis będzie conajmniej 8 żółtek wiec sprawdzam. Wierny kibic Milanu który mówi ze sędzia dzisiejszego spotkania jest wrogiem Milanu. Cóż zobaczymy czy faktycznie sędzia jest negatywnie nastawiony

e: słabo to wygląda.Gdyby faktycznie sędzia był taki "be" to spokojnie 2 żółtka już powinny być

Wynik:
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +63
Camilla P. 29,3K

Camilla P.

Forum VIP
Dołączył
05/2019
Posty
2143
Miasto
Poznań
Spezia- Napoli pow 2.5 ✅
Sassuolo lub remis i pow 1.5 ✅
Cagliari lub remis i pow 1.5✅
Roma- Crotone pow 2.5✅
Ako: 5.80 @totalbet✅✅✅
Czy to faktycznie "znawca Serie A"? Nie, panie i panowie, to SPECJALISTA pełną gębą. I nie B barlo123, tylko Pan Barlo ;)
Kolego, jestem pod wrażeniem i dziękuję za rzeczową analizę oraz typ, z którego skorzystałam kilka dni temu po kursie 5.80. Brawo! Pozdrawiam i zazdroszczę takiej wiedzy. Zwłaszcza, że włoska piłka jest moją ulubioną.