>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

25 Ł na bingo

Status
Zamknięty.
B 202

-bp-

Użytkownik
Wszystko to wyglada na ich celowe działanie ...

z poczatku chcą tylko dowód
potem chcą rachunki
w pdf im nie pasuje bo nie mogą otworzyć pliku :jezora:
w jpeg skan online nie pasuje musi byc zdjecie papierowego wydruku (a co jesli ktos nie placi rachunków?)
chcą rachunek od ojca + jego dowód osobisty to juz jest kpina nad kpinami !!
a na koncu i tak chca depozytu ?

Może warto gdzies to zgłosic bo poco firma robi takie pseudo promocje , poco te całe rachunki jak i tak musisz wpłacic potem depozyt ... o czym na początku nie informują !! ????
 
koolman 80

koolman

Użytkownik
no mi na poczatku powiedzieli ze wystarczy jak zrobie depo i odrazu moge wyplacac... wsumie nic dziwnego w paru bingach microgamingu wlasnie tak robilem i wszystko bylo ok
a tu gdy tylko wplacilem depo i zlecilem wyplate, zablokowali mi konto
hah smiech na sali
 
baz 25

baz

Użytkownik
(a co jesli ktos nie placi rachunków?)
juz chyba 3 twoj post gdzie placzesz o tych rachunkach, taki jestes zdziwiony ze chca rachunek, pierwszy raz korzystasz z jakiejs promocji ? nigdy sie z tym nie spotkales ? Zawsze musisz liczyc sie z tym ze moga chciec od Ciebie rachunek, nie masz go na siebie to nie graj, albo graj ale potem nie placz ze chca rachunek, Czasem zdaza sie ze nawet nie korzystajac z zadnej promocji ! przy wyplacie chca rachunek.
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
A co za problem rachunek, jeśli go nie masz to znajdź jakiś rachunek w domu, moze być na kogoś innego, w photoshopie(lub zwykłym paintcie) pozmieniaj daty i imię, nazwisko lub co tam trzeba i po sprawie, tylko trzeba to zrobić w taki sposób żeby nic nie wzbudzało podejrzeń, ale wiadomo nawet dziecko sobie z tym poradzi.

Osobiście wiele razy zmieniałem datę na rachunku, wtedy kiedy chceili z ostatnich 2 miesięcy a nie miałem akurat takiego.
Buki które chcą skany Rachunków, to krótko mówiąc głupki....
 
B 202

-bp-

Użytkownik
Tu juz nie chodzi o te &quot;nieszczesne rachunki&quot; tylko czemu nie podadzą tego odrazu w jednym emailu czy rozmowie na livechat ze bedzie potrzeba podesłac skan dowodu , rachunek , depozyt !! Tylko najpierw pisza jedno , spełniasz to co chca a potem dopiero chcą cos nastepnego? Powiedzcie mi , jak support moze nie umiec otworzyc pliku pdf ? Potem im nie pasuje rachunek z konta online no ale powiedzcie mi czemu im nie pasuje ? bo sobie tak wymyslaja zeby ludzie tracili czas i nerwy i wkoncu odpuscili !! A co powiecie na kolege koolmana ? Wpłacił depozyt i teraz ma konto zablokowane to jest waszym zdaniem normalne ?
 
baz 25

baz

Użytkownik
sledze ten temat, dlatego ze sam jestem w podobnej sytuacji jak wy tzn. ugralem to 50f wpciem depo, wyslalem dokumenty i czekam jeszcze nic mi nie odpisali, wiec mysle ze wszystko ok i wyplata zajmie max kilka dni, kiedys w playtechu czekalem prawie 10 dni na wyplate, tak ze narazie nie mam powodu do narzekania. A czemu koledze konto zablokowali to nie mam pojecia,
a i jeszcze co do tego pdf, to nieraz jak sa jakies formulerze gdzie mozna zrobic upload dokumentow to masz napisane dostepne formaty w jakich mozna je wyslac, i jeszcze nigdy nie spodkalem sie z pdf
 
B 202

-bp-

Użytkownik
Życze Wam wypłaty depozytów i wygranych jak cos sie ruszy w sprawie wypłat to sam wpłace i zlece wypłatę narazie akurat te Bingo sprawia jak najgorsze wrażenie ????
 
W 11

wbojan

Użytkownik
Ja przed sekundą dostałem 20 euro od Nedplay. Czekałem 16 dni. Akurat będzie na moneybookers na wpłatę na to bingo ale wyślę kasę dopiero jak napiszą że wszystko ok z dokumentami.
 
B 202

-bp-

Użytkownik
WYPŁACONE !! ✅

Ale pokoleji ... zdenerwowałem sie wczoraj tymi ich ciagłymi wymogami ... i postanowiłem troche ich zjechać i skorzystałem z tłumacza na google bo z angielskim u mnie kiepsko ;)
Wysłałem im cos takiego (prosze sie nie smiac , serio z angielskim u mnie słabo przekopiowałem to co wyrzucił mi tłumacz ???? )

Welcome
I would like to know why your company is doing everything that those who benefit from the bonus 25 Free not been paid their winnings?
Livechat moments on what other requirements are given at the beginning of the need to send only an identity card, then suddenly you bills, as I sent the accounts proved that such as your company can not open the pdf files &lt;LOL&gt; then send a statement of account, and it is recognized This document is bad! Why? Because this one coming up! And like someone mute accounts for yourself? Not only pay their father, for example, pays? At the end, and so you want to deposit ... as in my friend paid a deposit account blocked the effect? So I ask you is what is at stake? Now you require from him despite the fact that the accounts paid your money! Frauds!!
The whole matter will be reported by many players from my country to the headquarters of the Microgaming digital gaming systems

Musiało zadziałać bo o 23:24 dostalem takiego emaila , którego przeczytałem dopiero rano:
http://pl.tinypic.com/r/6thb41/4
Wchodze na MB a tam 84.87 PLN :spokodfhgfh:
http://pl.tinypic.com/r/voppgn/4

Wiec mysle ze reszta tez otrzyma swoje wygrane nawet jesli bedzie musiała troche sie namęczyć i wysyłać ciągle jakies dokumenty ????
Pozdrawiam
 
waldu2 44

waldu2

Użytkownik
kolego tez dostalem takiego emaila ale kasa wrocila na konto

i jestem przekonany ze wcale to Twoje najezdzanie na nich nie pomoglo

a kasa na MB nie jest z innego czegos?
 
B 202

-bp-

Użytkownik
Napewno to jest kasa od nich , wypłacałem 20.71 ~ kurs Euro ok 4,10 ~ na koncie MB dostałem 84,86 PLN wszystko sie zgadza ????

Otrzymali odemnie tylko skan dowodu + potem rachunki , których nie zaakceptowali , a mimo to wypłacili.

Otrzymali Państwo nowe środki

Szanowny/a *******

Pozdrowienia od moneybookers.com! Pragniemy poinformować, że otrzymaliście Państwo płatność od Sendvia ([email protected]).

Szczegóły transakcji

Kwota: EUR 20.71
identyfikator transakcji Moneybookers: 204238196
identyfikator tej płatności:
Szczegół 1: -
 
koolman 80

koolman

Użytkownik
napewno od nich bo ja wlasnie na ten adres wplacilem swoja kase...
wiec jest jakas nadzieja bym odzsyskal depozyt chyba i ja musze z nimi znow powalczyc ! ????
 
mefisto88 232

mefisto88

Użytkownik
WYPŁACONE !! ✅
Wiec mysle ze reszta tez otrzyma swoje wygrane nawet jesli bedzie musiała troche sie namęczyć i wysyłać ciągle jakies dokumenty ????
Pozdrawiam
Niestety u mnie tak pięknie nie poszło. zleciłem wypłatę, ale ponownie kaska po dwóch dniach wróciła na konto. Dziś zabrałem się za to ostatni raz. Wysłałem im maila, a w nim wszystkie dokumenty: kopia dowodu osobistego, screen MB :], screen konta bankowego :], bo innych rachunków nie posiadam. Napisałem im także parę słów od siebie... Także poczekam jeszcze ten ostatni raz i zobaczymy co wyniknie. Gratulację wygranej i wypłaconej kaski.
Pozdrooo.
 
koolman 80

koolman

Użytkownik
po 2 tygodniach walki z suportem, wyslanych z 10 skanow i napisanych okolo 50 meili dostalem dzis odpowiedz:
I am pleased to inform you that we have received feedback from our Finance Department and your Bingo Account has now been re-opened for you!

Also, your withdrawal of £31.34 has been sent for processing as well.
jak dojdzie na mb dam znać.

edit: no i kasa doszla
22 Nov 09 22:59 Odebranie pieniędzy od [email protected] 144.49
ale i tak nie polecam tej firmy tyle co nerwow stracilem ze te 150 pln :/
 
mefisto88 232

mefisto88

Użytkownik
Muszę wam chłopaki pogratulować wypłaconej kaski, bo mnie niestety to bingo nie lubi. Od 12 listopada zlecam wypłaty, które zawsze cofają, wysyłam skany, ostatnio nawet rachunku na swoje imię i nazwisko...i oczywiście je odrzucają. Przed wczoraj napisali mi żebym wysłał do nich skan dowodu mojego ojca, jego rachunki i...list podpisany przez niego ???? No maskara. Już dawno dałbym sobie z tym spokój, ale przez te wasze wpisy wierzę, że może i mi wypłacą :p
Pozdro :]
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom