GP Singapuru - wyścig -
Lewis Hamilton w TOP3 @ 1,60 Totalbet
Brytyjczyk miał bardzo udane kwalifikacje. Zajął w nich 3 miejsce.
W wywiadzie odnosi się do strategii na wyścig w której upatruje rozegrać przeciwników.
Warto przeanalizować czasy sektorów przy najlepszych kółkach wczorajszych kwali w kontekście jego bezpośrednich rywali do podium w dniu dzisiejszym:
sektor 1 :
Lewis - 29,169
Charles - 29,095
Sergio - 28,940
Carlos - 28,961
Max - 28,802
sektor 2 :
Lewis - 41,186
Charles - 41,554
Sergio - 41,455
Carlos - 41,463
Max - 41,274
sektor 3 :
Lewis - 39,111
Charles - 38,419
Sergio - 39,039
Carlos - 39,159
Max - 39,164
Jak widzimy Lewis ma najgorszy pierwszy sektor, gdzie 0,3 s stracił do Verstappena. W drugim jest najlepszy. W trzecim 4 miejsce ze stratą prawie 0,7 s do Charle'a jednak różnica w stosunku do reszty minimalna.
Jak może potoczyć się ten wyścig ? Kandydatem do odjechania reszcie na pierwszych kółkach jest Leclerc. Perez i Sainz to są kandydaci , którzy - mogą pogubić się na starcie przez co Lewis od razu zyska pozycję. Może ich Lewis rozegrać na zjazdach. Uważam, że samym tempem podczas wyścigu jest w stanie osiągnąć lepsze wyniki. Max będzie próbował przebijać się do przodu jednak wydaje mi się, że będzie potrzebował czasu by doszusować do czołówki. Jest typowany obok Leclerca do wygrania wyścigu jednak będzie to możliwe według mnie, gdy się szybko przebije. Jeśli dojdzie do sytuacji w której Lewis prowadzi bezpośrednią walkę z Perezem i Verstappenem to jestem przekonany, że Red Bull rozegra to ze szkodą dla Sergio, gdzie nie tylko sam Max przebije się do przodu ale i Lewis zyska pozycję. Bezpośrednia walka z Sainzem mogłaby być interesująca jednak uważam, że Lewis będzie regularniejszy na kółkach, a Carlos jak to on będzie jechał czasowo trybem sinusoidy. Ten drugi sektor i duża różnica między nimi raczy przypuszczać lepsze tempo Lewisa.
Postrzegam Brytyjczyka jako kandydata do kierowcy wyścigu. Przy dobrej konfiguracji jest w stanie nawet wygrać. Biorąc pod uwagę dyspozycję bolidu, doświadczenie i fakt, że jedziemy na wąskim torze na którym trudno się wyprzedza powinien stanąć na podium. Jedyne na co musi uważać to pierwszy punkt detekcji DRS znajdujący się za zakrętem nr 3.