arbiter_erhan
Użytkownik
Ale lipa z tymi e-mailami z kodem aktywujacym... a znalazl ktos moze na stronce odnosnik do ponownego wyslania kodu aktywacyjnego, albo komukolwiek juz odpowiedzial support?
Zalozylem konto ok. 16:30. Po 2-3h wyslalem maila do supportu, ze nie moge dokonczyc rejstracji i zeby wyslali mi 'nie automatyczny' mail z kodem, po okolo 20 min mialem maila. Nie wiem czy moje pospieszanie dalo jakis efekt, czy byl to poprostu opozniony mail, ale efekt osiagnalem .Ale lipa z tymi e-mailami z kodem aktywujacym... a znalazl ktos moze na stronce odnosnik do ponownego wyslania kodu aktywacyjnego, albo komukolwiek juz odpowiedzial support?
Trzeba tam wpisac nr stacjonarny. [48] [kierunkowy miasta] [numer domowy]. Ja wpisywałem bez +, bez 0 i przeszło.nie wiem co jest wpisje wszystko i wyskakuje mi Please fill phone number field wie ktos o co chodzi
daj tak +48 +48 123456789 to jest przykładbludek problem w tym teraz ze trzeba stacjonarny a ja nie mam
nie możesz postawić kombinacyjny ????Balance : 10.00 USD i co teraz musze postawic cale 10 $ na jakis 1 mecz tak ??