>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

10 dollars no deposit bonus - microgaming ( Vegas Joker Casino )

L 147

lukkub

Użytkownik
u mnie cos dziwny blad z tym kasynem po wpisaniu loginu i hasla odsyla mnie do rejestracji :d , raz mi sie udalo zalogowac na 20 prob ale tylko na practise mode, moze to tylko tymczasowe bledy ;/
 
damian357 0

damian357

Użytkownik
u mnie cos dziwny blad z tym kasynem po wpisaniu loginu i hasla odsyla mnie do rejestracji :d , raz mi sie udalo zalogowac na 20 prob ale tylko na practise mode, moze to tylko tymczasowe bledy ;/
Ja też nie mogę się zalogować,pojawia mi sie taki komunikat
System Error:

An illegal operation was performed
 
rans 0

rans

Użytkownik
Bonus dostałem po 3h od momentu napisania @ .
Nie znam angielskiego wpisałem tylko nr Konta i poprosiłem aby dali mi ND 10$ .
Kasa na koncie - ciekawe jak z obrotem ?
 
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
Bonus dostałem po 3h od momentu napisania @ .
Nie znam angielskiego wpisałem tylko nr Konta i poprosiłem aby dali mi ND 10$ .
Kasa na koncie - ciekawe jak z obrotem ?
w pierwszym poscie pisze ze 30 razy!

edit
ja wlasnie oczukuje na kase po czym wchodze w kasyno i error! ????
 
luniu 20

luniu

Użytkownik
Ja dostałem takiego meila : O co chodzi ?


Dear XXX,

Thank you for your recent communication concerning the delay in
crediting your account with the promotion.

We are writing to inform you that your account is currently under
investigation.

Please note that our casino must check all accounts as part of a
standard security procedures.

We will get back to you by the end of the next working day. Please
accept our apologies for any inconvenience caused.

Should you require any further assistance please do not hesitate to
contact us, on the freephone Helpdesk numbers provided.

Best regards,

Laurent
 
uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
Ja dostałem takiego meila : O co chodzi ?


Dear XXX,

Thank you for your recent communication concerning the delay in
crediting your account with the promotion.

We are writing to inform you that your account is currently under
investigation.

Please note that our casino must check all accounts as part of a
standard security procedures.

We will get back to you by the end of the next working day. Please
accept our apologies for any inconvenience caused.

Should you require any further assistance please do not hesitate to
contact us, on the freephone Helpdesk numbers provided.

Best regards,

Laurent
będą sprawdzali , czy wszystko na twoim koncie się zgadza i najwyżej , po jakiejś tam wstępnej weryfikacji się nim zajmą w ciągu kilku dni , bo dużo osób czeka na ten bonus , coś takiego ...
 
M 12

m@estro

Użytkownik
Ja po wysłaniu emaili na oba adresy, miałem kase po około 30 min. Dość przyjemnie się na tej ruletce gra, mimo ze dwa zera stresują ???? Jak narazie 20E, ale mam nadzieje że się jutro coś lepiej uda
 
M 12

m@estro

Użytkownik
Tradycyjnie, temat 10$ free, w wiadomości np: &quot;please give me $10 signup bonus; my account number is: xxx; best regards&quot;

Ja wysłałem na oba i po 30min kasa
 
K 0

killer20

Użytkownik
Tradycyjnie, temat 10$ free, w wiadomości np: &quot;please give me $10 signup bonus; my account number is: xxx; best regards&quot;
Ja wysłałem na oba i po 30min kasa
tylko gdzie znaleść swój account number?
 
arturo_pl 0

arturo_pl

Użytkownik
Nie wiem co jest ale zagralem juz za ponad 300$ w American Roulette i dalej jest że nie mam spełnionego obrotu, a 10$ x 30 to przeciez 300$
komus sie juz odblokowala opcja wyplaty?
edit. to bez sensu dalej stawiam i mam grubo ponad 300$ obrotu, dokladnie liczylem:/
 
O 0

odil007

Użytkownik
Nie wiem co jest ale zagralem juz za ponad 300$ w American Roulette i dalej jest że nie mam spełnionego obrotu, a 10$ x 30 to przeciez 300$
komus sie juz odblokowala opcja wyplaty?
Mam dokładnie tak samo jak ty, zrobiłem ponad 600$ obrotu bo grałem na europejskiej ruletce gold, tam się liczy 50% i w dalszym ciągu mam zablokowaną możliwość wypłaty, pisze, że nie zrobiłem wymaganego obrotu. Napisałem maila do nich ale na razie bez odzewu.
 
M 12

m@estro

Użytkownik
Dziwnie troche... No to trzeba podbijać do supportu bo powinno być tak jak jest w terms... Znalazł ktoś livechat tam?
 
Do góry Bottom