>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Potrzebujesz pomocy? Napisz. Pomogę.

Status
Zamknięty.
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Jeśli ktoś ma jakiś problem to prosi tutaj o pomoc. Problem typu, szuka wyniku, szuka &quot;livescore&#39;a&quot; itp. Osoby mogące pomóc odpisują w tym temacie.




 
P 0

pheobe

Użytkownik
Proszę o pomoc
Musze napisac z angielskiego prace - tylko ze nie mam czasu tego zrobic - a praca potrzebna jest na poniedziałek

Napisz opowiadanie &#39;Actions speak louder than words&#39; o zaskakującej przygodzie, która zmieniła twoją opinie o osobie, której dotychczas nie darzyłeś sympatią.

Jakby ktoś był tak miły i pomógł mi to napisać byłabym dozgonnie wdzięczny. Niestety konta na mb nie mam wiec nie bede mógła zapłacic, ale mam nadzieję ze mimo to pomozecie.
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Nie znam się na sprawach komputerowych za bardzo. Więc może ktoś ma większe pojęcie ode mnie ????
Potrzebuję coś takiego jak &quot;podstawa chłodzącą&quot; do laptopa. Nie wnikając co i jak. Po prostu jest coraz cieplej. Mankament mojego &quot;złomu&quot; jest taki, że mocno się nagrzewa. A jak się &quot;zgrzeje&quot; to mi strasznie zamula. Mam taki dodatkowy wentylatorek. I przy pomocy wentylatora laptop śmiga bez zamulania.
Ale znalazłem na allegro takie rzeczy:
http://www.allegro.pl/item372755925_aluminiowa_podstawka_chlodzaca_laptop_cooler_x95.html
http://www.allegro.pl/item374452618_podstawa_chlodzaca_laptop_slim_alu_hub_4_porty.html

Właściwie na allegro można tylko to głównie znaleźć.
Ma ktoś takie podstawy chłodzące? Jakieś sugestie co do zakupu którejś?
Bo chcę zamienić swój wentylator na coś takiego.
Dzięki za ewentualne porady ????
 
szymonbee 110

szymonbee

Użytkownik