Dzień dobry,
Otóż oszustwo wygląda w ten sposób ze bukmacher próbuje się wykpić rutynową kontrolą jak oni to nazywają.
Sprawa wygląda w następujący sposób:
W poniedziałek 13 maja wygrałem poprzez 3 zakłady sporą sumę pieniędzy (6 cyfrową) i zleciłem wypłatę tej że sumy, pragnę zauważyć że wcześniej nie miałem problemów z wypłatą pieniędzy z konta gracza i działo się to dość szybko zazwyczaj na drugi dzień zlecona wypłata była zatwierdzona i pojawiała się na moim koncie. Tym razem jednak jest inaczej jak sądzę z powodu wielkości sumy, czekałem rzecz jasna na zatwierdzenie danej kwoty betclic daje sobie na to 48h. Po upływie 40h dostałem email w którym wytknięto mi dosłownie tutaj zacytuje "Po przeprowadzeniu rutynowej kontroli konta gracza ustaliliśmy, że położenie geograficzne właściciela profilu jest inne niż adres podany na koncie gracza podczas rejestracji. "
Na co odpowiedziałem w następujący sposób:
"W odpowiedzi na państwa zarzuty, które są absurdalne i umówmy się ta rutynowa kontrola zdarzyła się akurat gdy miało dojść do wypłaty sporej sumy z mojego konta gracza co na pewno nie jest przypadkiem, a celowym działaniem na moją szkodę uprzejmie informuję że posiadam własną działalność i zdarza mi się pracować w Belgii stąd moje obecne położenie geograficzne, obstawiam tylko i wyłącznie na terenie Polski jestem zameldowany w Polsce i tam płace podatki, nieraz zdarzało mi się grać za duże sumy i zostawiać spore pieniądze przegrywając na betclicu jakoś wtedy moje położenie geograficzne wam nie przeszkadzało... Zwyczajnie proszę zatem o wypłatę sumy, którą legalnie wygrałem u państwa grając uczciwie. "
Dostałem odpowiedź:
" Po przeprowadzeniu rutynowej kontroli konta gracza ustaliliśmy, że położenie geograficzne właściciela profilu jest inne niż adres podany podczas rejestracji. W związku z powyższym jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji konta gracza aby wyjaśnić tę rozbieżność. W związku z powyższym jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji konta gracza aby wyjaśnić tę rozbieżność. W tym celu prosimy o przesłanie dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania właściciela konta podany przy rejestracji, którym może to być:
Rachunek za opłaty np. prąd, gaz, mieszkanie;
Pismo urzędowe, faktura;
Wyciąg bankowy.
Dokument nie może być starszy niż 6 miesięcy.
Dokonanie wypłaty z konta będzie możliwe po dostarczeniu wymaganego dokumentu, zgodnie z punktem 4.10. Regulaminu Ogólnego. Do czasu jego wysłania, kolejne zlecenia transakcji będą niestety automatycznie anulowane.
W sytuacji gdy dokumentacja/ bądź wymagane informacje nie zostaną przesłane, konto gracza może zostać zawieszone, bądź definitywnie zamknięte. "
No więc wysłałem im mój wyciąg bankowy który jednak odrzucili:
"Kontaktuje się z Panem w związku z przeprowadzaną na Pańskim koncie dodatkową weryfikacją na koncie gracza Nowakkk.
Niestety wyciąg bankowy nie może zostać zaakceptowany jako potwierdzenie Pańskiego adres zamieszkania. Przepraszam najmocniej za tę niedogodność.
W związku z powyższym proszę o przesłanie następujących dokumentów:
Dokumentu potwierdzającego Pana adres zamieszkania podany przy rejestracji konta (np. rachunek za opłaty za prąd, gaz, mieszkanie, pismo urzędowe - nie starsze niż 6 miesięcy)."
Odbyłem również rozmowe z konsultantem która wyglądała w następujący sposób załączę całą rozmowę udokumentowałem.
Możliwe a nawet jestem przekonany że się wykpią i moje konto nie przejdzie już weryfikacji dlatego przestrzegam wszystkich grających na Betclic przed oszustwem z ich strony opisując mój przypadek.
Jeśli ktoś jest w stanie pomóc w jakiś sposób doradzić nie wiem lub spotkał się z podobnym problemem proszę o kontakt.
Otóż oszustwo wygląda w ten sposób ze bukmacher próbuje się wykpić rutynową kontrolą jak oni to nazywają.
Sprawa wygląda w następujący sposób:
W poniedziałek 13 maja wygrałem poprzez 3 zakłady sporą sumę pieniędzy (6 cyfrową) i zleciłem wypłatę tej że sumy, pragnę zauważyć że wcześniej nie miałem problemów z wypłatą pieniędzy z konta gracza i działo się to dość szybko zazwyczaj na drugi dzień zlecona wypłata była zatwierdzona i pojawiała się na moim koncie. Tym razem jednak jest inaczej jak sądzę z powodu wielkości sumy, czekałem rzecz jasna na zatwierdzenie danej kwoty betclic daje sobie na to 48h. Po upływie 40h dostałem email w którym wytknięto mi dosłownie tutaj zacytuje "Po przeprowadzeniu rutynowej kontroli konta gracza ustaliliśmy, że położenie geograficzne właściciela profilu jest inne niż adres podany na koncie gracza podczas rejestracji. "
Na co odpowiedziałem w następujący sposób:
"W odpowiedzi na państwa zarzuty, które są absurdalne i umówmy się ta rutynowa kontrola zdarzyła się akurat gdy miało dojść do wypłaty sporej sumy z mojego konta gracza co na pewno nie jest przypadkiem, a celowym działaniem na moją szkodę uprzejmie informuję że posiadam własną działalność i zdarza mi się pracować w Belgii stąd moje obecne położenie geograficzne, obstawiam tylko i wyłącznie na terenie Polski jestem zameldowany w Polsce i tam płace podatki, nieraz zdarzało mi się grać za duże sumy i zostawiać spore pieniądze przegrywając na betclicu jakoś wtedy moje położenie geograficzne wam nie przeszkadzało... Zwyczajnie proszę zatem o wypłatę sumy, którą legalnie wygrałem u państwa grając uczciwie. "
Dostałem odpowiedź:
" Po przeprowadzeniu rutynowej kontroli konta gracza ustaliliśmy, że położenie geograficzne właściciela profilu jest inne niż adres podany podczas rejestracji. W związku z powyższym jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji konta gracza aby wyjaśnić tę rozbieżność. W związku z powyższym jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji konta gracza aby wyjaśnić tę rozbieżność. W tym celu prosimy o przesłanie dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania właściciela konta podany przy rejestracji, którym może to być:
Rachunek za opłaty np. prąd, gaz, mieszkanie;
Pismo urzędowe, faktura;
Wyciąg bankowy.
Dokument nie może być starszy niż 6 miesięcy.
Dokonanie wypłaty z konta będzie możliwe po dostarczeniu wymaganego dokumentu, zgodnie z punktem 4.10. Regulaminu Ogólnego. Do czasu jego wysłania, kolejne zlecenia transakcji będą niestety automatycznie anulowane.
W sytuacji gdy dokumentacja/ bądź wymagane informacje nie zostaną przesłane, konto gracza może zostać zawieszone, bądź definitywnie zamknięte. "
No więc wysłałem im mój wyciąg bankowy który jednak odrzucili:
"Kontaktuje się z Panem w związku z przeprowadzaną na Pańskim koncie dodatkową weryfikacją na koncie gracza Nowakkk.
Niestety wyciąg bankowy nie może zostać zaakceptowany jako potwierdzenie Pańskiego adres zamieszkania. Przepraszam najmocniej za tę niedogodność.
W związku z powyższym proszę o przesłanie następujących dokumentów:
Dokumentu potwierdzającego Pana adres zamieszkania podany przy rejestracji konta (np. rachunek za opłaty za prąd, gaz, mieszkanie, pismo urzędowe - nie starsze niż 6 miesięcy)."
Odbyłem również rozmowe z konsultantem która wyglądała w następujący sposób załączę całą rozmowę udokumentowałem.
Możliwe a nawet jestem przekonany że się wykpią i moje konto nie przejdzie już weryfikacji dlatego przestrzegam wszystkich grających na Betclic przed oszustwem z ich strony opisując mój przypadek.
Jeśli ktoś jest w stanie pomóc w jakiś sposób doradzić nie wiem lub spotkał się z podobnym problemem proszę o kontakt.
Załączniki
-
420,2 KB Wyświetlenia: 59
-
411,4 KB Wyświetlenia: 56
-
440,8 KB Wyświetlenia: 49
-
387,4 KB Wyświetlenia: 50
-
455,9 KB Wyświetlenia: 48
-
424,3 KB Wyświetlenia: 45
-
511,8 KB Wyświetlenia: 43
-
477,1 KB Wyświetlenia: 42
-
405,5 KB Wyświetlenia: 41
-
342,6 KB Wyświetlenia: 41
-
429,1 KB Wyświetlenia: 42
-
412,2 KB Wyświetlenia: 43
-
422,6 KB Wyświetlenia: 41
-
517,3 KB Wyświetlenia: 42
-
494,6 KB Wyświetlenia: 40
-
519,9 KB Wyświetlenia: 36
-
419,6 KB Wyświetlenia: 36
-
468,5 KB Wyświetlenia: 37
-
369,6 KB Wyświetlenia: 36
-
413 KB Wyświetlenia: 37
-
370,2 KB Wyświetlenia: 35
-
404,3 KB Wyświetlenia: 35
-
477,7 KB Wyświetlenia: 35
-
351,1 KB Wyświetlenia: 36
-
349,2 KB Wyświetlenia: 37
-
401,1 KB Wyświetlenia: 40
-
405,7 KB Wyświetlenia: 40
-
465,1 KB Wyświetlenia: 41