U
0
Usunięty użytkownik 173737
Gość
Ja identycznie i nie odpisali na razieOk. Napisałem meila 20 kwietnia do nich. Na razie cisza
Ja identycznie i nie odpisali na razieOk. Napisałem meila 20 kwietnia do nich. Na razie cisza
Brawo. Fajnie, że są tacy, którym się chce wojować do końca z tym złodziejskim bukmacherskim sortem. Oni doskonale wiedzą, że większość "machnie ręką" i na tym bazują. Jednych oszwabią, reszcie wlepią limity.Sukces Panowie! Po nacisku na organ wydajacy licencje.. Uberlucky jednak prosi o wybaczenie i ze to tak tylko przypadkiem skasowali mi konto i bo sami recznie zmienili kraj na Australie i jednak chca mi wyplacic caly hajs ktory tam zostal xDDD
Powiedz mi, Ty chcesz zeby wysłali Ci przelew na polskie konto bankowe? Tylko taka ipcja wchodzi w grę?Sukces Panowie! Po nacisku na organ wydajacy licencje.. Uberlucky jednak prosi o wybaczenie i ze to tak tylko przypadkiem skasowali mi konto i bo sami recznie zmienili kraj na Australie i jednak chca mi wyplacic caly hajs ktory tam zostal xDDD Pisalem im z innego maila niz konto zarejestrowane i sami juz poza dyskusja z organem licencyjnym przyslali mi maila w ktorym jednak kase mi chca oddac. Nie mozna machac reka na niesprawiedliwosc i trzeba walczyc o swoje. Ja i inni tutaj bylismy dla nich jak najgorszy wrzod na dupie. Nie pomoglo spamienie na casino guru i trustpilocie to sie trzeba bylo wziac za organ wydajacy licencje.
I am reaching out in regard to your UberLucky account.
Upon review of your account, we have found that we have removed the funds that shouldn't have been. Please, accept our apology for this error. In order to issue a manual payment of XXX PLN, we would require you to send a bank statement via email.
Please, see below the document requirements.
Bank statement
Accepted documents must show Name, Logo and Bank account number
-Screenshot for internet banking
-Bank statement showing transaction to us.
-Official stamped document or PDF file from your local branch.
Feel free to let us know if you have any questions.
Best regards,
Kaia
UberLucky support
Pierwszego maila napisalem do nich 18.04. Odpisuja tego samego dnia albo na nastepny dzien. Jak przez kilka dni cos Uberlucky nie mogl znalezc mojego konta to fakt mieli kilka dni przestoju i nie odpisywali ale jak sie przypomnialem to odpisali za pare godzin. Mowiac krotko dzisiaj przypomnialem sie z pytaniem jak postepy w sprawie i po sprawdzeniu jeszcze raz maila przypisanego do konta dzisiaj szybko wszystko udalo sie zalatwic.Też napisalem tam skargę, po radzie od casinoguru, powiedz mi jak długo czekałeś na odpowiedź ?
Przecież zajęcie się jedną sprawą i olanie reszty jest nielogiczne i nic im nie daje. Jeżeli chcieli by olać to by olali wszystkich bez wyjątków, zwłaszcza że Ranczo im opisał, że sytuacja dotyczy wielu Polaków.Rancho był pierwszy to jego sprawą się zajęli a resztę mają gdzieś. Szkoda im czasu na takie sprawy, po co mają wojować z bukiem skoro mają z tego kasę.
ok, dzieki, tez chyba spróbuje za jakies mniejsze stawki.Po krótkiej przerwie pograłem w ostatni weekend i z wypłatami nie ma najmniejszych problemów