>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

WebbySlot

U 0

Usunięty użytkownik 173737

Gość
Chipstars - Chyba o nich nie pisałem na forum, grałem tam w maju, wpłaciłem 200eur, wypłaciłem 300eur, wydawało mi się, że z powodu limitów. Dzisiaj zalogowałem się na konto i stawki nie są wysokie, ale w okolicach 100eur, więc można pograć. Oceny na casino.guru raczej pozytywne, ta moja drobna wypłata niczego nie dowodzi, ale powinni być wypłacalni. Opcje depozytu: krypto, Skrill, AstroPay, PaySafeCard, Neteller, ecoPayz. Nie wiem czy wszystkie działają, ale mi przez Skrilla się udało dzisiaj wpłacić. Duża szansa, że stawki będziecie mieć większe, bo jestem w 90% pewny, że miałem limity na tym koncie.

Legzo.casino - Powiązane z Izzo Casino i Rox Casino, z którymi nie było żadnych problemów, więc powinno być legit. Minusem dostępne waluty: RUB, UAH, KZT. Depozyt jedynie krypto.
Chipstars - po całkowitych limitach wypłata w ciągu godziny zaksięgowana na skrillu. Jak wspominałem wyżej, byłem już u nich zweryfikowany, prawdopodobnie dlatego tak szybko poszło, ale ogólnie są wypłacalni.

Legzo.casino - weryfikacja: zdjęcie dowodu, selfie z dowodem i dodatkowo video z dowodem. Weryfikację zaakceptowali od razu, ale znowu wypłata przechodzi dodatkową weryfikację (miałem identycznie w 2 innych bukach tego właściciela, 2x dodatkowa weryfikacja przed wypłatą trwająca 30 dni, ale po tym czasie wszystko wypłacili, więc jest okej).

O dziwo, zlimitowali mnie dosłownie w tej samej sekundzie na dwóch powyższych bukach, które mają różnych właścicieli. Zastanawiam się, czy to provider softa może o to zawnioskował, czy o co chodzi, bo w takie przypadki nie wierzę. Wychodzi na to, że nie warto grać na dwóch bukach z tym samym softem w tym samym czasie, ale jednak podniesienie stawki kusiło za bardzo :(
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
w bukach z tym softem weryfikacja dowodu, adresu moze byc wyciag, selfie z dowodem na tle czata, weryfikacja metody platnosci, screen z danymi z portfela. Weryfikuja jesli taka jest decyzja dzialu finansowego takze zdarza sie wyplacac bez weryfikacji
 
psychol32 490,9K

psychol32

Użytkownik
w bukach z tym softem weryfikacja dowodu, adresu moze byc wyciag, selfie z dowodem na tle czata, weryfikacja metody platnosci, screen z danymi z portfela. Weryfikuja jesli taka jest decyzja dzialu finansowego takze zdarza sie wyplacac bez weryfikacji
Mam na rozkładzie kilka buków z tym softem i w żadnym nie musiałem się weryfikować.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Mam na rozkładzie kilka buków z tym softem i w żadnym nie musiałem się weryfikować.
bo to losowo jest...

Twoje konto wymaga przejścia przez Procedurę Weryfikacyjną. W celu weryfikacji Twojego konta, prosimy Cię o wykonanie poniższych kroków.

Procedura składa się z dwóch odrębnych czynności:
1. Wgranie Twojego dokumentu tożsamości na platformę, która załaduje się po kliknięciu na poniższy link;
2. Załączenie dodatkowych wymaganych dokumentów w wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres [email protected].

Pamiętaj, że jeśli nie wykonasz jednego z kroków lub nie dostarczysz któregoś z wymaganych dokumentów / informacji, weryfikacja Twojego konta nie przebiegnie pomyślnie, co może prowadzić do ponownych próśb o dokumenty i może skutkować ograniczeniem konta.

Kroki do wykonania:

- Prosimy o załączenie/przesłanie nam w wiadomości e-mail zdjęcia rachunku za media domowe lub innego dokumentu potwierdzającego Twój aktualny adres zamieszkania. Musi on być nie starszy niż trzy miesiące i zawierać Twoje imię i nazwisko oraz aktualny adres.

- Kliknij na link Weryfikacja dokumentów tożsamości i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Prosimy zwrócić uwagę, że domyślnym dokumentem tożsamości ustawionym do przesłania jest Paszport. Jeśli chcesz przesłać inny dokument, np. dowód osobisty lub prawo jazdy, kliknij na napis "Zmień dokument" w prawym górnym rogu, po czym będziesz mógł wybrać rodzaj dokumentu. Należy również pamiętać, że niektóre dokumenty tożsamości mogą składać się z dwóch zdjęć/obrazów (z przodu i z tyłu), np. dowód osobisty. Po przesłaniu dokumentu tożsamości, obowiązkowe jest przesłanie zdjęcia typu Selfie.

- Prosimy o załączenie/przesłanie nam w wiadomości e-mail zdjęć karty kredytowej/debetowej ****6672, której użyłeś na naszej stronie internetowej (zarówno z przodu jak i z tyłu). Możesz zamazać środkowe 6 cyfr numeru karty i CVV, jeśli chcesz. Pierwsze 6 i ostatnie 4 cyfry, data ważności i nazwisko właściciela karty powinny być dobrze widoczne.

Uprzejmie prosimy o upewnienie się, że wysyłane zdjęcia lub zrzuty ekranu są dobrej jakości i czytelne, wszystkie cztery rogi dokumentów są w pełni widoczne oraz że dokumenty są wysyłane w formacie zdjęć, a nie skanów. Z góry dziękujemy!

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów (z wyjątkiem dokumentów tożsamości) na adres [email protected], podając swój login w temacie e-maila.

Może mieć Pan/Pani pewność, że wszelkie informacje, które nam Pan/Pani udostępnia, będą traktowane jako poufne i nie zostaną ujawnione osobom trzecim.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt przez [email protected] lub Live Chat.

Serdecznie pozdrawiamy,
Dział Finansowy LibraBet.com
 
psychol32 490,9K

psychol32

Użytkownik
U mnie w Izzicasino wypłata w 2 godziny, w legzacasino niecały dzień. Pierwsze wypłaty były odrzucane ale po podaniu na czacie numeru portfela kolejne już przeszły. W obu bukach ID + ID z selfie.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Czy w libra jako weryfikacja adresu przejdzie potwierdzenie przelewu z konta bankowego w pdfie?
nie wiem... ale wiem, że przechodził wyciąg z konta bankowego za miesiąc (nie starszy niż 3 miesiące) w pdf. Oni mają czat, jak masz wątpliwości to możesz zapytać (w prawym górnym rogu klikasz na "pomoc" i otwiera się czat, jest w języku polskim).
 
M 2,5K

mejt

Użytkownik
Jeszcze się spytam, czy jeśli na rabonie i librabecie (klony) sa takie same promocje to czy mogę bez żadnego problemu korzystać z tych samych promocji dwukrotnie? Nikt się później nie czepia?
 
psychol32 490,9K

psychol32

Użytkownik
Jeszcze się spytam, czy jeśli na rabonie i librabecie (klony) sa takie same promocje to czy mogę bez żadnego problemu korzystać z tych samych promocji dwukrotnie? Nikt się później nie czepia?
Jeżeli chodzi o promocje to najlepiej korzystać z tych które przesyłają na meila. Przykładowo ostatnio dostałem zakład bez ryzyka na LM za 900 zł. Bywa że proponują 100% od depozytu do 2250 zł. Z tego co mi się obiło o uszy to często nie da się skorzystać z tych promocji które są na stronie.
 
D 1,4K

darwin88

Użytkownik
Witam, 2 dni temu zleciłem po raz pierwszy wypłaty w Chipstars po otrzymaniu limitów i po przypomnieniu się po upływie 48 h otrzymałem taki oto email:

We have detected some unusual and potentially malicious activity on your account and we will have to conduct a game play check with our external provider, this procedure will take a couple days, please bear with us while we await a response.
We will not be able to process the withdrawal until your account is fully verified.
As a licensed operator, we need to follow the governing authorities KYC rules and therefore, we need to request further documents to verify your identity, please keep in mind this is also for your own safety reasons.
Please provide us with the following documents:
- Copy of a notarized ID or Passport
- Selfie with you holding your ID or Passport AND your User ID written on a paper next to your face, please make sure the ID is clearly visible.

Sincerely,
Tom Johnson
SUPPORT AGENT

We have detected some unusual and potentially malicious activity on your account - Takie zdanie to już praktycznie standard przy ubieganiu się o wypłatę. Masakra ...
 
psychol32 490,9K

psychol32

Użytkownik
U mnie wypłata wisiała kilka ładnych dni. Anulowałem ją, zleciłem ponownie i pieniądze w kilka godzin pojawiły się na portfelu.
 
D 1,4K

darwin88

Użytkownik
Witam, 2 dni temu zleciłem po raz pierwszy wypłaty w Chipstars po otrzymaniu limitów i po przypomnieniu się po upływie 48 h otrzymałem taki oto email:

We have detected some unusual and potentially malicious activity on your account and we will have to conduct a game play check with our external provider, this procedure will take a couple days, please bear with us while we await a response.
We will not be able to process the withdrawal until your account is fully verified.
As a licensed operator, we need to follow the governing authorities KYC rules and therefore, we need to request further documents to verify your identity, please keep in mind this is also for your own safety reasons.
Please provide us with the following documents:
- Copy of a notarized ID or Passport
- Selfie with you holding your ID or Passport AND your User ID written on a paper next to your face, please make sure the ID is clearly visible.

Sincerely,
Tom Johnson
SUPPORT AGENT

We have detected some unusual and potentially malicious activity on your account - Takie zdanie to już praktycznie standard przy ubieganiu się o wypłatę. Masakra ...

Mała aktualizacja. Po przesłaniu przeze mnie w czwartek notarialnego ID i selfie, które chcieli cisza z ich strony. Tak jak odpisywali mi mniej więcej po godzinie na maile tak teraz zero odzewu. Napisałem do Casinoguru czy coś możemy z tym fantem podziałać ale na razie każą poczekać.
 
Do góry Bottom