Moja historia ze
Skrill jest dość krótka i dziwna. Założyłem konto, dokonałem wpłaty przez Blik, weryfikacja online, przelew na Assian Connect, potem przeszedłem szybko weryfikację dalszą i nawet wypłaciłem pieniądze na Revolut.
I chciałem wpłacić je znowu, z tym że z Revolut (pewnie dość dziwny pomysł, ale tak mi przeszło przez myśl, aby kartą puścić). Ogółem cofnięty przelew, bywa - ostatecznie zasiliłem BLIK i....dostałem weryfikację dodatkową oraz "konto tymczasowo ograniczone".
Czy mieliście pytania że
Skrill na temat tego jakie są relacje z odbiorcą płatności i skąd te przychody na
Skrill oraz do czego będzie wykorzystywane konto? Bo to było na linii moje konto + Assian Connect. Odpisałem tak na te trzy pytania i od niedzieli zeszłej cisza. (Od 07.04)
Polski support tel nie istnieje, odbiera i klepie formułki łamanym ukraińskim, że dużo zgłoszeń i nie wiedzą ile, ale będzie rozpatrywane. Mail nie odpisuje, sprawy dodatkowe są zamykane, szczerze to nie wiem ile mam czekać i czy próbować jakoś przez angielski support czy jak? Sytuacja wygląda co najmniej jak mrożenie kasy.
Widziałem wątki na tym forum i ogółem sprawy się ciągną czasami, ale ile to może trwać? I czy mogę jakoś to przyspieszyć? Kiedyś kojarzyłem
Skrill za dobry portfel, ale obecnie to rzekłbym, że jak dadzą opcję to wypłacam i zamykam. Szkoda nerwów.