>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

System na dwie drużyny

K 7

krystianseid

Użytkownik
Cześć wszystkim, chciałbym wam przedstawić mój pomysł, który lekko trzeba dopracować,a dokładnie trzeba w nim dopracować stawkowanie, bo jestem kompletnie zielony w tym.

Na czym polega system?

System polega na obstawianiu wygranych na dwie drużyny w jednym meczu np:

Za przykład wezmę wczorajszy mecz z Premier Lig

Sunderland vs Leicester, kurs na Sunderland był 3.25, a na Leichester 2.40, czyli gdybyśmy postawili 100 zł na Suderland i 100 zł na Leichester wygralibyśmy i tak, bo 100 zł x 2.40 = 240 zł, a włożyliśmy 200 zł, więc jesteśmy 40 zł na plus, lecz gdybyśmy przegrali to byśmy byli 200 zł na minusie, i teraz mam do was prośbe o pomoc, jakie stawkowanie dobrać w następnym meczu gdy kurs na jedną drużyne będzie w granicach 3, a na drugą 2.50. Oczywiście 100 zł to taki przykład mam zamiar grać mniejszymi stawkami.

Otrzymane punkty reputacji: +7
K 7

krystianseid

Użytkownik
Jak widać jest bardzo sporo meczów z kursami powyżej 2.0 i 3.0, abyśmy zarobili to kurs musi być powyżej 2.0 na obie drużyny.

Niestety nie mogę jeszcze wklejać linków, bo nie mam 10 postów, lecz historie wczorajszych meczów możemy sprawdzić na flashscore.

K 7

krystianseid

Użytkownik
Do tego celu skorzystaj z kalkulatora do Dutchingu, który wskaże Ci stawki dzielące kasę na grę tak, aby w tym coverze wejście obojętnie której spośród 3 istniejących opcji przy obstawieniu 2 z nich - dawało identyczną wygraną:

Dzięki za link do kalkulatora, lecz ja mam problem z dobraniem stawki w momencie gdy pierwszy mecz nie wejdzie. Za ile mam grać nastepny mecz, jeśli wtopie 100 zł w pierwszym meczu.

edi8 9,1K

edi8

Forum VIP