>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Brak wypłaty, brak kontaktu

K 1

kuba1492

Użytkownik
Tak samo jak kilka osób z tego forum nie otrzymałem od bwin wypłaty środków zleconej już dziesięć dni temu. Na żadną z czterech wiadomości do supportu nie dostałem odpowiedzi. Kiedyś wypłacałem pieniądze bez problemu - były na moim koncie po dwóch dniach - i nie mam pojęcia, co może być przyczyną tego spóżnienia.

Jeżeli ktoś poradził sobie z wypłaceniem pieniędzy z bwin w ostatnim czasie albo ma jakieś przemyślenia w tym temacie to bardzo proszę o wskazówki i opinie.

Pozdrawiam.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
K 1

kuba1492

Użytkownik
Nie wiem, czy ktoś z supportu bwin zagląda na to forum czy jest to zbieg okoliczności, ale mimo niedzieli support bardzo wyczerpująco odpowiedział na moje pytania godzine po założeniu tego tematu :razz: Co więcej, dzisiaj przelew zmienił status na &#39;zrealizowano&#39; i wypłata powinna być na koncie za 2-4 dni.
 
blaise 2,8K

blaise

Użytkownik
czyli ja 4 dni po zleceniu wypłaty jestem dopiero na początku drogi..
a czekam na 1,5k swojej własnej kasy, nie wygranej.
nic nie pomaga? ani pisanie na eng support ani dzwonienie? Niektórym odpisują tego samego dnia.. To są jakieś jaja. Czy administrator może zająć się wyjaśnieniem tego bałaganu (mówię oczywiście o całokształcie, nie swojej sytuacji, bo ona dopiero się rozwija). Niech przestanie ich reklamować na forum, bo nie wiem czy jest sens utożsamiać się z tak nędzną firmą.
 
K 1

kuba1492

Użytkownik
czyli ja 4 dni po zleceniu wypłaty jestem dopiero na początku drogi..
a czekam na 1,5k swojej własnej kasy, nie wygranej.
nic nie pomaga? ani pisanie na eng support ani dzwonienie? Niektórym odpisują tego samego dnia.. To są jakieś jaja. Czy administrator może zająć się wyjaśnieniem tego bałaganu (mówię oczywiście o całokształcie, nie swojej sytuacji, bo ona dopiero się rozwija). Niech przestanie ich reklamować na forum, bo nie wiem czy jest sens utożsamiać się z tak nędzną firmą.
Wydaje mi się, że sytuacja się poprawia, bo coraz więcej osób dostaje szybko odpowiedzi od supportu. Pisz do nich jak najwięcej wiadomości - jeżeli nie odpowiedzą przez 1-2 dni to wal następną. Nie wiem czy to pomoże, ale ja tak robiłem i musiałem czekać tylko 11 dni (inni czekają nawet półtora miesiąca)..
 
blaise 2,8K

blaise

Użytkownik
heh, dobrze wiedzieć, bo ja właśnie myślałem, żeby ich nie zasypywać lepiej tak natrętnie wiadomościami, bo po odpowiedziach do niektórych widzę, że potrafią być bardzo chamscy i złośliwi, więc jak tylko wyczują, że komuś bardziej zależy..
ale w takim razie pomęczę ich. mam nadzieję, że nie będą mi robili problemów. wpłaciłem 1,5k, bo mieli fajny zakładzik, którego byłem mocno pewien. chciałem obstawić &quot;last minute&quot; i co? przez 3 minuty kręciło się kółeczko, minęła pełna godzina i zakład poszedł w pi.. Żeby nie mieć problemów z wypłatą to postawiłem całość na live na jakiś minimalny kurs i teraz chce zmykać jak najszybciej.
 
blaise 2,8K

blaise

Użytkownik
sorry za post pod postem, ale warto to zakomunikować:
odpowiedzieć nie odpowiedzieli, ale chyba wysłane wiadomości ponagliły sprawę, gdyż dziś rano dostałem maila o zatwierdzeniu wypłaty, czyli po ponad 4 dobach, więc nie jest źle, ale i tak regulaminowo miało im to zając max 3 doby, więc to i tak minus.
Narzekać jednak nie będę, widząc jak inni się z nimi walą :p
 
mateo5555 1K

mateo5555

Użytkownik
Hmmm mam do Was pytanie...
Czekacie tyle czasu na przelew po otrzymaniu maila z bwin: &quot;CZEKA NA POTWIERDZENIE&quot; czy może po drugim mailu: &quot;Twoje zlecenie wypłaty zostało zatwierdzone i zostanie zrealizowane&quot;????
 
K 1

kuba1492

Użytkownik
Hmmm mam do Was pytanie...
Czekacie tyle czasu na przelew po otrzymaniu maila z bwin: &quot;CZEKA NA POTWIERDZENIE&quot; czy może po drugim mailu: &quot;Twoje zlecenie wypłaty zostało zatwierdzone i zostanie zrealizowane&quot;????
Czekamy tak długo na potwierdzenie. Po drugim mailu kasa była szybciutko.
 
R 0

rgluszewski

Użytkownik
Bwin a wypłaty
Witam, nie wiedzieć czemu około 2 tygodnie temu zostało zablokowane mi konto na bwinie, napisałem do support po czym odpisali mi że podjeli decyzje o blokadzie konta i żebym mógł wypłacić środki muszę wysłać do nich potrzebne dokumenty do weryfikacji i wypłaty środków,oprócz skanu dowodu osobistego zażądali ode mnie dowodu wpłaty na bwina pewnie żeby zobaczyć z jakiego konta szedł przelew a dodatkowo kopię rachunku za energię elektryczną, gaz, lub telefon itp.Oczywiście wysłałem wszystkie potrzebne dokumenty na drugi dzień i było wszystko tak jak trzeba, dostałem też informację że przyjęli to do weryfikacji, próbowałem w tym czasie pisać do nich 3 razy ale jak na razie bezskutecznie, zero reakcji wiec postanowiłem nawet zadzwonić i również nie dowiedziałem się niczego konkretnego w mojej sprawie poza tym że mam czekać, Nadmienię że do wypłaty wisi mi w powietrzu około 3,5tyś złotych.
Opinię pozostawiam dla was.
 
A 0

artek

Użytkownik
Witam, nie wiedzieć czemu około 2 tygodnie temu zostało zablokowane mi konto na bwinie, napisałem do support po czym odpisali mi że podjeli decyzje o blokadzie konta i żebym mógł wypłacić środki muszę wysłać do nich potrzebne dokumenty do weryfikacji i wypłaty środków,oprócz skanu dowodu osobistego zażądali ode mnie dowodu wpłaty na bwina pewnie żeby zobaczyć z jakiego konta szedł przelew a dodatkowo kopię rachunku za energię elektryczną, gaz, lub telefon itp.Oczywiście wysłałem wszystkie potrzebne dokumenty na drugi dzień i było wszystko tak jak trzeba, dostałem też informację że przyjęli to do weryfikacji, próbowałem w tym czasie pisać do nich 3 razy ale jak na razie bezskutecznie, zero reakcji wiec postanowiłem nawet zadzwonić i również nie dowiedziałem się niczego konkretnego w mojej sprawie poza tym że mam czekać, Nadmienię że do wypłaty wisi mi w powietrzu około 3,5tyś złotych.
Opinię pozostawiam dla was.

Sluchaj uspokoje cie ,u mnie bylo podobnie zlecilem wyplate w grudniu 18 w zeszlym roku i po 2 miesiacach wkoncu odblokwoali mi konto wyplate cofneli .Wiec wplacilem przez MB 30zl i zlecilem wyplate calosci i po 3 dniach wyplacili kase.Wiec sam nie wierzylem ze wyplaca mi 200zl ale jednak wkoncu wyplaicli i cale szczescie.Mimo ze 2 miesiace czekalem az odblokuja konto to udalo sie,wszystko sie dobrze skonczylo.Takze napewno ci kase wyplaca pytanie tylko keidy to kwestia czasu pozdrawiam.
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
Hmm dwa tygodnie wypłaciłem 2.000 kasa wypłacona w środę na koncie była w poniedziałek rano fajnie. W kolejną środę zlecilem wypłatę 13.000 i dzis mija tydzień a kasy nie ma , a dostałem dwa maile ze Czeka na potwierdzenie , a w poniedziałek ze zatwierdzona i bedzie zrealizowana , a teraz co dziwne : dzisiaj dostałem maila ze 12.348,63 zł czeka na potwierdzenie wypłaty, podczas gdy nic dzis nie zlecilem . Wchodzę na konto a tam na operacje na koncie a tam zapis {o} 2013-02-20 14:54:50 -12.348,63 , ZAKUP 2013-02-20 14:54:50 +12.348,63 (WTF?) nie robiłem dzis żadnych operacji na koncie.czyzby ich wewnętrzny błąd ? Stan konta jest taki sam jak był wczoraj . Miał ktoś tak ?
 
J 0

jackson19

Użytkownik
Witam,
mam podobny problem z dziwnymi operacjami na koncie, do tego kasa na koncie zniknęła, wczoraj po zalogowaniu się na konto zauważyłem ze stan na moim kancie wynosi 0 zł, w przeglądzie transakcji zauważyłem trzy podejrzane tranzakcie których nie wykonałem, transakcje wygladaja tak ( minus wszystkiego co miałem na koncie, następnie plus (5x tyle co miałem na koncie) , następnie minus tej sumy) wyglada to tak jak by ktos postawil za wszystko zaklad o kursie 5, tafil go i wszystko wyplacil, ale operacje nie maja tytułu (sa oznaczone tak jak u kolegi wyżej {o} ) i są dokonane w tym samym czasie, co możne być przyczyną? oczywiście pisałem już do suportu 2 maile.. odpowiedzi brak jak narazie
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
Jestem w szoku !!! Dzisiaj doszła wypłata 646,64 , brakuje 12.350 ???? ( co robić ? Prosze podajcie numer tel na polski support
 
B 2

bvito123

Użytkownik
Ja już jestem taki wkurzony na bwin, że szkoda słów.... cały czas weryfikują mi od 2 dni wypłaty na MB i mają w d**** moje emaile jak do nich piszę, a napsiałem już chyba z 8 sztuk!!!
czy ktoś wie co się u nich dzieje, dlaczego tak zwlekają z wypłatą, co oni tyle weryfikują????
nadmieniam, iż jak 14.02.2013 zleciłem wypłatę to po 2 godzinach była już na MB!!!!
co jest grane?
 
tomekgim 0

tomekgim

Użytkownik
Mi zweryfikowali ale boje sie ze calosci nie wyplaca, 4 wyplaty w sumie na kwote 2200zł. Mam nadzieje ze dzisiaj dojdzie bo 18 przyszlo ze juz wyslali. WYplata na karte VISA jak myslicie dojdzie dzisiaj?
 
B 2

bvito123

Użytkownik
a kiedy zlecałeś wypłatę, że ci już zweryfikowali?
ja dzowniłem do supportu, bo wiszą mi 3,0 k i babka powiedziała mi, że jutro kasa ma być na MB, a zlecałem wypłatę wczoraj tj. 20.02.2013r.
 
tomekgim 0

tomekgim

Użytkownik
ja zlecilem wyplate 18 i 18 od razu zweryfikowali ????
Po jakichs 2-3minutach. Jakis nowy system chyba wdrazali tak mi sie wydaje
 
U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
 WAŻNA INFORMACJA dotycząca Twojego konta!
Witaj MATEUSZ,

Payment ID: xxxxxx

Otrzymujesz tę wiadomość w związku z wypłatą/wypłatami przez kartę
VISA z Twojego konta xxxxx w dniach 14.02. - 18.02.2013.

Podczas transakcji wystąpił błąd techniczny i system dokonał
przelewów na kwoty niższe od zleconych. Dotyczy to również Twojego
konta.

Całkowita wypłacona na Twoje konto kwota wynosi USD 205.63 i jak z
pewnością zauważyłeś, jest ona niższa od kwoty zlecenia. Zleciliśmy
już drugą wypłatę, która wyrówna saldo konta do pierwotnie zleconej
wysokości. Otwarta kwota powinna pojawić się na wyciągu w przeciągu
3-5 dni roboczych.

Nie musisz podejmować żadnych kroków. Ta wiadomość jest jedynie
informacją o zaistniałej sytuacji.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z
Działem obsługi klienta.
Uf, kasa sie znalazła
 
Do góry Bottom