Zostań SuperASem i zgarniaj nagrody za typy! Superbet wyznacza trendy w social bettingu
Supersocial, czyli społecznościowa funkcjonalność Superbet wchodzi na wyższy poziom. Od teraz każdy twórca, który zbierze podstawową liczbę obserwujących oraz kopii kuponów otrzyma zaproszenie do elitarnego klubu SuperASów, w którym co miesiąc będzie zgarniał nagrody za każdą kopię kuponu, zapewniając sobie regularne przychody w formie okazałych freebetów. – To dla nas ważny krok, który udowadnia, że w Superbet wyznaczamy trendy jeśli chodzi o social betting – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Mechanika SuperASów jest prosta: po zebraniu określonej liczby obserwujących i kopii kuponów, każdy obecny w Supersocial użytkownik otrzyma zaproszenie do dołączenia do tego elitarnego klubu dla twórców. Jeśli je zaakceptuje, każdy skopiowany przez innych graczy kupon będzie podnosił wysokość comiesięcznego freebetu. Każdy będzie mógł na bieżąco monitorować swoje postępu w panelu twórcu na swoim profilu Supersocial. W każdym miesiącu w puli nagród do podziału będzie równowartość aż 500 000 złotych!
To ważny krok w rozwoju Supersocial, czołowej bukmacherskiej społeczności nie tylko w Polsce, ale też na świecie. W miejscu, w którym do tej pory można było dzielić się swoimi typami, kopiować kupony ekspertów i kumpli, publikować analizy wideo oraz tekstowe, a także o nich dyskutować i wspólnie z innymi pasjonatami analizy sportowej przeżywać wydarzenia sportowe, można też regularnie zgarniać freebety. Żeby dołączyć do klubu SuperASów nie trzeba wiele – wystarczy regularnie dzielić się tym, co i tak obstawiasz, ze społecznością w Supersocial!
- Social betting jest ważnym trendem w całym świecie bukmacherskim, a Superbet na wszystkich rynkach nadaje ton temu społecznościowemu podejściu do graczy. Polski rynek i polscy gracze są bardzo otwarci na nowinki techniczne, stąd decyzja grupy o wdrożeniu tego programu na początek właśnie na naszym rynku. Głęboko wierzymy w to, że ta propozycja spodoba się naszym graczom i ci, którzy już dzielą się kuponami z miejsca zostaną liderami SuperASów, a dla tych, którzy do tej pory głównie kopiowali kupony, będzie zachętą do spróbowania swoich sił w roli twórców – podkreśla Łukasz Seweryniak.
- Supersocial jest naszą dumą, a liczby kopiowanych kuponów czy zaangażowanych graczy tylko to potęgują. Dzisiaj my nie wchodzimy, tylko wskakujemy na wyższy poziom, bo wprowadzenie SuperASów, pozwalających monetyzować swoje treści w postaci freebetów, z miejsca sprawia, że dla każdego twórcy to Supersocial będzie pierwszym wyborem. Samo wprowadzenie nagród za kopie kuponów to dopiero rozbieg, w kolejnych miesiącach planujemy kolejne znaczące kroki w rozwoju zarówno SuperASów, jak również Supersocial jako całości – dodaje Marcin Bratkowski, Head of Content w Superbet Polska.
SuperASy ruszyły 1 lipca. Gracze mają pełen miesiąc na zbieranie „followersów” oraz kopii kuponów i wypracowanie sobie okazałego freebetu. Program nie jest tymczasową promocją, a przedstawiciele Superbet traktują go jako jeden z fundamentów rozwoju społeczności Supersocial w kolejnych miesiącach i latach.
Zobacz szczegóły programu SuperASy
***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE za rok 2021, 2022, 2023 oraz 2024 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników.
Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym/głównym Lecha Poznań, Górnika Zabrze, wielosekcyjnego GKS-u Katowice, a także sponsorem I-ligowej Wisły Kraków oraz GKS-u Tychy. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz. Sponsoruje też turniej Superbet Poland Darts Masters.
Supersocial, czyli społecznościowa funkcjonalność Superbet wchodzi na wyższy poziom. Od teraz każdy twórca, który zbierze podstawową liczbę obserwujących oraz kopii kuponów otrzyma zaproszenie do elitarnego klubu SuperASów, w którym co miesiąc będzie zgarniał nagrody za każdą kopię kuponu, zapewniając sobie regularne przychody w formie okazałych freebetów. – To dla nas ważny krok, który udowadnia, że w Superbet wyznaczamy trendy jeśli chodzi o social betting – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Mechanika SuperASów jest prosta: po zebraniu określonej liczby obserwujących i kopii kuponów, każdy obecny w Supersocial użytkownik otrzyma zaproszenie do dołączenia do tego elitarnego klubu dla twórców. Jeśli je zaakceptuje, każdy skopiowany przez innych graczy kupon będzie podnosił wysokość comiesięcznego freebetu. Każdy będzie mógł na bieżąco monitorować swoje postępu w panelu twórcu na swoim profilu Supersocial. W każdym miesiącu w puli nagród do podziału będzie równowartość aż 500 000 złotych!
To ważny krok w rozwoju Supersocial, czołowej bukmacherskiej społeczności nie tylko w Polsce, ale też na świecie. W miejscu, w którym do tej pory można było dzielić się swoimi typami, kopiować kupony ekspertów i kumpli, publikować analizy wideo oraz tekstowe, a także o nich dyskutować i wspólnie z innymi pasjonatami analizy sportowej przeżywać wydarzenia sportowe, można też regularnie zgarniać freebety. Żeby dołączyć do klubu SuperASów nie trzeba wiele – wystarczy regularnie dzielić się tym, co i tak obstawiasz, ze społecznością w Supersocial!
- Social betting jest ważnym trendem w całym świecie bukmacherskim, a Superbet na wszystkich rynkach nadaje ton temu społecznościowemu podejściu do graczy. Polski rynek i polscy gracze są bardzo otwarci na nowinki techniczne, stąd decyzja grupy o wdrożeniu tego programu na początek właśnie na naszym rynku. Głęboko wierzymy w to, że ta propozycja spodoba się naszym graczom i ci, którzy już dzielą się kuponami z miejsca zostaną liderami SuperASów, a dla tych, którzy do tej pory głównie kopiowali kupony, będzie zachętą do spróbowania swoich sił w roli twórców – podkreśla Łukasz Seweryniak.
- Supersocial jest naszą dumą, a liczby kopiowanych kuponów czy zaangażowanych graczy tylko to potęgują. Dzisiaj my nie wchodzimy, tylko wskakujemy na wyższy poziom, bo wprowadzenie SuperASów, pozwalających monetyzować swoje treści w postaci freebetów, z miejsca sprawia, że dla każdego twórcy to Supersocial będzie pierwszym wyborem. Samo wprowadzenie nagród za kopie kuponów to dopiero rozbieg, w kolejnych miesiącach planujemy kolejne znaczące kroki w rozwoju zarówno SuperASów, jak również Supersocial jako całości – dodaje Marcin Bratkowski, Head of Content w Superbet Polska.
SuperASy ruszyły 1 lipca. Gracze mają pełen miesiąc na zbieranie „followersów” oraz kopii kuponów i wypracowanie sobie okazałego freebetu. Program nie jest tymczasową promocją, a przedstawiciele Superbet traktują go jako jeden z fundamentów rozwoju społeczności Supersocial w kolejnych miesiącach i latach.

***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE za rok 2021, 2022, 2023 oraz 2024 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników.
Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym/głównym Lecha Poznań, Górnika Zabrze, wielosekcyjnego GKS-u Katowice, a także sponsorem I-ligowej Wisły Kraków oraz GKS-u Tychy. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz. Sponsoruje też turniej Superbet Poland Darts Masters.
