>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Zgłoszenie banku

B 65

Boosterx

Użytkownik
Witam, jestem początkujący wiec wiele rzeczy nie rozumiem wiec pytam :)

2 dni temu chciałem doładować konto w jednym z kasyn internetowych. Zrobilem przelew płacąc karta kredytowa w PKO BP ale pieniądze nie wyszły. Zadzwoniłem do banku przygralem glupa i dowiedzialem się ze ta operacja została automatycznie zablokowana bo bank nie realizuje takich przelewów na Maltę. I tyle. Moje pytanie brzmi czy o takim przelewie bank poinformuje służby ?
 
ranczo0123 445,3K

ranczo0123

ModTeam
Członek Załogi
Witam, jestem początkujący wiec wiele rzeczy nie rozumiem wiec pytam :)

2 dni temu chciałem doładować konto w jednym z kasyn internetowych. Zrobilem przelew płacąc karta kredytowa w PKO BP ale pieniądze nie wyszły. Zadzwoniłem do banku przygralem glupa i dowiedzialem się ze ta operacja została automatycznie zablokowana bo bank nie realizuje takich przelewów na Maltę. I tyle. Moje pytanie brzmi czy o takim przelewie bank poinformuje służby ?
Nie poinformuje. Nikt takimi bzdurami sie nie zajmuje.
 
zksstal 5,3K

zksstal

Użytkownik
Czytałeś ustawe? Nie można grać, a ty nie grałeś. Nikt nie będzie cię ścigał że chciałeś wpłacić 20ziko żeby pograć w nielegalnym kasynie.
 
qowalsky6 1,1M

qowalsky6

Znawca A-League
Gdybyś chciał przelać na Maltę 100tys. euro to może komuś by się lampka zaświeciła ale i to wątpliwe.
Gdyby bank miał informować o przelewach, na które się powołujesz to świat dawno by się skończył. 😉
15 tys euro ( i pow. ofc), takie transakcje banki muszą (!) zgłaszać do tzw. "pralni". Poniżej tej kwoty mogą ale nie muszą. Ot polityka firmy... Prywatne banki raczej Malte w d.... mają,
państwowy jak widać może wstrzymać /drążyć temat (a pow. 15 tys. Euro tak jak i prywatny) musi zgłosić ...
 
B 65

Boosterx

Użytkownik