>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Zakłady Systemowe

P 0

pocz_gracz

Użytkownik
Witam otóż jestem początkującym graczem i chciałbym zagrać tzw. zakład systemowy czyli z możliwością popełnienia błędu.
A więc chciałbym zagrać nadchodzące 4 mecze ligi mistrzów.Może przedstawię moje typy oraz kursy na te zdarzenia :
Pierwszy mecz :
Real Madryt 1.22 VS Szchalke
Drugi mecz :
Porto 1.47 VS Basel
Trzeci mecz :
Bayern Monachium 1.15 VS Szachtar
Czwarty mecz :
Atletico Madryt 1.60 VS Leverkusen
(Stawiam na te zespoły które zostały podkreślone)
No i chciałbym zagrać kombinację 3 z 4 ,czyli z możliwością popełnienia jednego błędu.Rozpisałem sobie to w ten sposób :
1.Bayern i Real
2.Bayern i Atletico
3.Bayern i Porto
4.Real i Atletico
5.Real i Porto
6.Atletico i Porto
Czyli możliwych jak widzimy jest aż 6 kombinacji.Załóżmy że chciałbym zagrać za całkowitą stawkę w wysokości 100 zł ,a skoro mamy aż 6 kombinacji to muszę podzielić 100 /6 = 16.66 zł i ta kwota je przydzielana na każdą możliwą kombinację tak ?Czy to jakoś inaczej się liczy ?
Następnie załóżmy że jeden mecz nie został wytypowany poprawnie a tym meczem jest Porto z Basel, czyli wyglądało by to tak:
1.Bayern i Real + 16.66 zł
2.Bayern i Atletico + 16.66 zł
3.Bayern i Porto - 16.66 zł
4.Real i Atletico + 16.66 zł
5.Real i Porto - 16.66 zł
6.Atletico i Porto - 16.66 zł
(+ trafiony )
(- nietrafiony)
W takim wypadku 3 kombinacje były by trafiony i 3 nietrafione.Moją ewentualną wygraną policzył bym tak:
1.22 *1.15 *1.60 = 2.24 - kurs
16.66 * 3 = 50 zł (w zaokrągleniu )
50 * 2.24 = 112 zł
112 - 100 zł = 12 zł
Moja wygrana wynosiła by w tym przypadku 12 zł nie odliczając od tego podatku oczywiście.
Bardzo bym was prosił o opinię czy moje obliczenia są dobre czy coś źle policzyłem.

_hank_ 1,3K

_hank_

Użytkownik