>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Zakładanie sprzętu satelitarnego

cineck 45

cineck

Użytkownik
Prosze o pomoc, chce założyc sobie sprzęt satelitrny tylko ze jestem w tym kompletnie zielony. Powiedzcie mi wszystko co musze miec zeby odbierac cyfre plus i cyfrowy polsat za free i oczywiście chce miec to wszystko po polsku. Podpowiem że gdzies w domu mam jakis stary talerz.

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Ci musisz mieć?
1. Odpowiedni dekoder
2. Odpowiednia kartę z c+
3. Talerz (czasza) najlepiej nie mniejszą jak 90cm

Najlepiej wykup abonament...

Pamiętamy że oglądanie telewizji cyfrowej bez abonamentu jest... nielegalne

lukaszpaw 3

lukaszpaw

Użytkownik
Witam!

Niedawno dowiadywałem się więcej na ten temat. A więc najpierw dekoder. Aktualnie polecany jest Freguson 7318. Aby móc dobrze odbierać PS najlepiej mieć ustawione antenę na Astre i Hot Birda, czyli potrzebujesz taki zestaw. Jeżeli sam zakładasz do przyda się miernik . O kablach, złączkach itd wspominać chyba nie muszę. Co parę dni trzeba będzie uaktualniać klucze za pomocą kabla który połączy komputer i tuner. Jeżeli chodzi o C+ spójrz na te fora:
h**p://dvb-board-pl.com/index.php
h**p://forum.dvhk.pl/index.php

Pozdrawiam!

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Jeżeli to twój pierwszy dekoder i rozpoczynasz zabawę to wystarczy Ferguson 7318

Komputer potrzebujesz, aby wgrać odpowiednie oprogramowanie do dekodera.

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Około 2500. Jeżeli załatwisz sobie C+ spokojnie przekroczy 3000.
Koledze pewnie chodzi ile programów będzie odbierał, a nie ile będzie w dekoderze. Możesz mieć nawet 4000, ale z 1-1,5 tys. będzie Ci działało (nie mówię o radiach, które nas raczej nie interesują)
Co innego, gdy mamy obrotnice.

lukaszpaw 3

lukaszpaw

Użytkownik
Koledze pewnie chodzi ile programów będzie odbierał